Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan nuorelta naiselta kauniita ja laadukkaita varvaskuvia? Toiveitakin saa esittää varvaskuvien tarkemmasta sisällöstä.
Nuori nainen myy jalkakuvia
12
846
Vastaukset
Pääsiskö sun varpaita imemään ja nuolemaan jalkoja vai myytkö vaan kuvia?
- Anonyymi
No missä niitä saisi kuvata
- Anonyymi
hotfeet kirjoitti:
Kyseessä on se, että minä myyn niitä kuvia joita olen itse ottanut
Ilmaiseksi siis
- Anonyymi
hotfeet kirjoitti:
Kyseessä on se, että minä myyn niitä kuvia joita olen itse ottanut
Ilmaiseksi siis "myyt" niitä. Ei sellaisista ainakaan senttiäkään rahaa ainakaan saa kun löytyy Jo tukuttain muutenkin netistä ihan ilmaiseksi
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Haluatko vaihtaa? Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
- Anonyymi
Haluan kuohia tollasen tuhkamunan kassit
- Anonyymi
Miksi kukaan ostaisi Varvaskuvia? Tussu se olla pitää.
- Anonyymi
Otatko kuvia kun on pisut housussa
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1031769- 671535
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221058- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe46953- 94938
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120931Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836