Siis nimi ja paikkakunta..
Ketä ihastusta kaipaatte
57
4442
Vastaukset
En enää ketään. Ehkä vielä joskus ihastun uudelleen johonkin toiseen. Sitten taas täällä palstaharhoissani.
- Anonyymi
Joko alat oleen siinä pisteessä että pystyt ittes tappamaan eri vaihtoehdot sulta löytynee siitä vierestäsi siksi sen joudut tekemään itse koska avustettu itsemurha on suomen rikoslain mukaan tuomittavaa mutta silläkin lienee vanhenemis aikatosin voi olla että ei ole kun en tiedä pystyykö osallisuudesta henkirikseen olla sama käytäntö kui itse henkirikoksen tekijällä henkirokos kun ei sumessa vanhene oikean tekijän osalta ja riittävän kauan piilotellu ni ymmärtääkseni kaiketi tuolloin tuomio tulee murhasta miksi olisi helpompaa tunnustaa rikoksensa heti
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17842140d
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Teepä sama tonne Ikävä-osastolle, niin saat vastauksiakin.
- Anonyymi
Sonja.
- Anonyymi
E-nainen uusimaa. Ihan hullu kaipaus ja että voisi istua vieressä, olla vaan ym.
- Anonyymi
S, etelä-pohjanmaa
- Anonyymi
Montako kirjainta on naisen etunimessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kirjainta on naisen etunimessä?
Ei ole nainen tämä s
- Anonyymi
Hänen naisen etunimi alkaa V kirjaimella
Espoo - Anonyymi
Kirjain on K
Nainen
Mikkeli - Anonyymi
Ihanaa M naikkosta
- Anonyymi
Missä tämä naikko-paikkakunta sijaitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä naikko-paikkakunta sijaitsee?
Etelä-Pohjanmaa
- Anonyymi
Paikkakunta T, Hän; T
- Anonyymi
Naistako kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naistako kaipaat?
Miestäpä hyvinkin
- Anonyymi
Teija.
- Anonyymi
T:llä alkava mies Hesasta
- Anonyymi
Ei ole ihastukset jääneet kummittelemaan. Kaikista oon selvinnyt lopulta yli ja päässyt tunteilusta.
Joten ei ole ikävöityjä. Tietysti ajattelen, että elämä jatkuu heillä kuten mullakin.
❄️ - Anonyymi
Ihana L mies jkl.
- Anonyymi
Ai on etelä-pohjanmaa sääntöjen vastainen?!?!?!
- Anonyymi
No sä sitä mikaa kumminki taas tarjosit, kuka ny eilispäivän lehtä viittii joka päivä lukia 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sä sitä mikaa kumminki taas tarjosit, kuka ny eilispäivän lehtä viittii joka päivä lukia 😁
Ei ollut mikään mies se, ketä mä rakastan!
- Anonyymi
En kerro niin tarkasti, E:tä Itä-Suomesta.<3
- Anonyymi
Onko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies vai nainen?
E on poika...
- Anonyymi
Ei minua kukaan rakasta. Terv. M
- Anonyymi
Eikä minua. Toinen M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä minua. Toinen M
Voi teitä. Kyllä yksi Milla on mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitä. Kyllä yksi Milla on mielessä.
Mistäpäin tai muu tuntomerkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin tai muu tuntomerkki?
Sama työpaikka. Eri ammatti.
- Anonyymi
Paikkakunta R, hän R
- Anonyymi
Niin on, samalla alkukirjaimella alkavat, mutta eriä ovat. m>n
- Anonyymi
Nina kaipaan jns
- Anonyymi
J kaipaa Niinaa, tre
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J kaipaa Niinaa, tre
Tunnisteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteita?
Vaalea, silmälasit, eronnut, asuu T:reen lähistöllä ja kaipaajana J
- Anonyymi
Ketä se mahtaa aloitteen tekijä kaivata? Odotatko vastauksista löytyy joku kaipaa sinua?
- Anonyymi
Aloittajaa ei kaipaa kun poliisi,verottaja sekä vouti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaa ei kaipaa kun poliisi,verottaja sekä vouti..
Voi olla kun ei tiedä varmaksi kuka aloittaja on
- Anonyymi
H kaipaa Jyväskylän V:viä
- Anonyymi
E nainen ja R paikkakunta.
- Anonyymi
Kaipaan vain rakkautta. Olisipa joku jonka nimetä.
- Anonyymi
Emiliaa Turun seudulta. Harmi etten enää ole siellä. Mutta toivotan hyvää kesää hänelle! 🤗
- Anonyymi
Katia, paikkakuntaa en kerro.
- Anonyymi
Johtuuko siitä ettet tiedä mä tunnen yllättävän montakin katia yksi serkuistanikin on kati joka tietääkseni asuu yhä edelleen hangossa
- Anonyymi
Ja taitaa olla jopa ainoa serkuistani josta olen kyselly suvun ulkopuoliselta ihmiseltä
- Anonyymi
Henri, Pohjois-Pohjanmaa
- Anonyymi
Janne, Loviisa alunperin
- Anonyymi
Tiesikkö että voi kaivata moniakin ihmisiä mitä erinäisimmistä syistä seksin takia mä en kaipaa ketään se on vai luontaista mulle ajatella seksiä ja katsella naisia ja kaikenlisäksi kun se on se ainoa asia mistä mä nautin elämässä
- Anonyymi
Semmosta se on poikamiehen elämä. Mikäs siinä.
Jokainen elää tavallaan.
Sitte kun ei vehkeet pelitä niin voi tulla aika ikäväksi elämä jos ei mitään muita nautintoja ole. - Anonyymi
Tuo kuulostaa todella ankealta. Elämän hukkaan heittämiseltä...
- Anonyymi
Tänne ei saa nimiä laittaa, o:lle tiedoksi!!
- Anonyymi
Meri, Pohjoinen :p
- Anonyymi
Ihanaa Teijaa
- Anonyymi
Reetta on kaunis mielestäni
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185