ja heittää hänet mielestäsi, eli selkokielellä et halua suhdetta hänen kanssaan? Tässä kysymys naiselle.
Aiotko unohtaa J-miehen
57
2010
Vastaukset
- Anonyymi
Oletatko, että aion tehdä niin? Jos, niin miksi?
- Anonyymi
Kyllä. Petollinen joka hameen helman perässä juoksenteleva ukko. Haluan uskollisen. En tuommoista
- Anonyymi
Onhan niitä häntäheikki-J- miehiä olemassa, ja useita. Ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Yksin on vaikea mitään kun pitäisi olla molemminpuolinen kiinnostus ja hänellä on ihan varmasti myös oma elämä jossain tuolla joten en ole enää haihatellut mitään aikoihin. Aloitus oli varmasti sellaiselle jonka kanssa on tekemisissä.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kysymys tää nyt on!
- Anonyymi
Kinkkinen sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkkinen sellainen.
Onko kysyjä itse J mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinkkinen sellainen.
Kinky?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kysyjä itse J mies?
Todnäk on.
- Anonyymi
Tilanne on monin tavoin hankala (eikä todellakaan vähiten minun takiani), mutta ei ole suunnitelmissa heittää häntä mielestäni. Sen verran kauan hän on ajatuksissani ollut, että tarvitsisi varmaan jotain järeämpiä aseita käyttää jo tässä vaiheessa, että sen aivo- ja sydäntilan kykenisi vapauttamaan.
Tietysti jos hän on sitä mieltä, että on parempi jättää asia sikseen niin toki kunnioitan sitä. En ole roikkuvaa tyyppiä enkä rupea väkisin tunkemaan kenenkään elämään. Tämä selvinnee tässä lähipäivinä. Odottelen, että hän vastaa viestiini sitten kun sen näkee. Vastaus varmasti tulee suuntaan tai toiseen, ei ole sen tyyppinen ihminen, joka ei sanoisi mitään.- Anonyymi
Hyvä. Onnea teille!
- Anonyymi
Miten hänelle viestit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hänelle viestit?
Tekstiviesti työpuhelimeen, joka toivottavasti pysyy viikonloppuna kiinni. Koska viikonloppu ja rentoutuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstiviesti työpuhelimeen, joka toivottavasti pysyy viikonloppuna kiinni. Koska viikonloppu ja rentoutuminen.
Jokos jiimies vastasi tekstiviestiin #uteliasmummo kuinka kävi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokos jiimies vastasi tekstiviestiin #uteliasmummo kuinka kävi?
Ei ole kuulunut vastausta.
- Anonyymi
Toivottavasti H-nainen vastaa...
- Anonyymi
Onko tämä siis ap, joka kaipaa H-naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä siis ap, joka kaipaa H-naista?
En todellakaan, aion nähdessä ottaa jotakin asiaa esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan, aion nähdessä ottaa jotakin asiaa esiin.
Siis vastaan enkä unohda. H
- Anonyymi
Ei ole aikomuksena unohtaa. Se on mahdotonta.
- Anonyymi
Minä H en kaipaa ketään J miestä.
Eikö j ole jo vähän käytetty? Tähän palstaan ? Hänelle on varmasti ottajia :)
- Anonyymi
Ei kaikki ole käytettyjä....
- Anonyymi
En ole ajatellut unohtaa. Ketä J-mies itse kaipaa?
- Anonyymi
Eräs kaunotar se on. Jonka kanssa näimme hiljan.
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän hän itse ota yhteyttä kaipaamaansa. Hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tietoa milloin saatatte nähdä seuraavan kerran?
- Anonyymi
Tämä J mies kaipaa ihanaa M naista.❤
- Anonyymi
Ei häntä voi heittää mitenkään, on loppuelämän sydämessäni jollei muuta halua. H
- Anonyymi
En varmasti unohda J miehiä jotla ovat elämäni osa oleet.
Ja lisää voi löytyä.
Sitten kun seuralle on parmpi hetki joskus tulevaisuudessa…
Mutta tämä aloitus ei ollut minulle.
Naiselta. - Anonyymi
Eiköhän J-miehellä ole jo uus nainen ollut muutama vuos elämässään, entisestään erottuaan, eikä hän edes ollut kiinnostunut musta millään tavalla, joten on pikkasen vaikeata kuvitella suhdetta henkilön kans, joka ei noteeraa sua millään tavalla.
Siis suutuit…
- Anonyymi
En unohda, mutta nyt ei ole minkäänlaisen suhteen aika.
On muuta tehtävää paljonkin…. Ehkä joskus tulevaisuudessa tulee oikea aika. - Anonyymi
Ne on kaikki todella ongelmallisia. Yhtä pyysin muuttamaan nimensä, jotta voisi edes harkita.
- Anonyymi
Jiillä "jiillä" riittää naisia, ei se yhestä niin nuukaa ole jos se unhoittaa "jiin". 😅
- Anonyymi
😊😊
- Anonyymi
Kyllä ajattelin. Olen hänelle liian vanha.
- Anonyymi
En todellakaan heitä mun Jtä! Mr Big😉
- Anonyymi
Viittako tuo johonkin on-off-meininkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittako tuo johonkin on-off-meininkiin?
No ei todellakaan. Hän on aina ollut mun elämässä. Varmaan jutellaan vielä vanhainkodissakin ja nauretaan vanhoille jutuille. Hän on ihana ihminen. Ei ole toista J tä
- Anonyymi
Aion. Vihdoin viimein poistin kaikki vuosien varrella kertyneet viestitkin...
- Anonyymi
Ei ole mielessä yhtään J-miestä, jonka kanssa haluaisin suhteen.
- Anonyymi
Ei pysty ❤️ ainiaan hänen.
Ikävää tässä se, ettei tunne ole molemminpuoleinen.- Anonyymi
🥲tuttua,
Mulle ei käy mikään.
Haluaisimme että hän ajattelee minua kuten minä häntä.
Mutta en toivo hänen kituvan kuten minä olen jo vuoden kohta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥲tuttua,
Mulle ei käy mikään.
Haluaisimme että hän ajattelee minua kuten minä häntä.
Mutta en toivo hänen kituvan kuten minä olen jo vuoden kohta.Höh sanansyöttö,haluaisin eikä haluaisimme
- Anonyymi
Se on eri asia hyväksyä ettei meitä tule olemaan kuin unohtaa. Se mitä olet jättänyt jälkeen on aina osa sinua. Hänestä tulee muisto ja sitä päättää tulevaisuudesta ilman häntä. Saavuttamaton jää paremminkin mieleen. Kun kaikki ei päättynyt kitinään.
- Anonyymi
Pakkohan on unohtaa.
Suhdehan oli jo ja elettiin yhdessä.
Suhde päättyi hänen toimestaan. - Anonyymi
"Aiotko unohtaa J-miehen"
AMMMMMMM. KYLLÄ! - Anonyymi
Moi
haluaisin ostaa pikkuhousuja.- Anonyymi
Vinkin väriset käy. myös whats number
- Anonyymi
Unohtaa en, luovuttaa kyllä...
Hän ei minua halunnut.
-M- Anonyymi
Oot varmaankin ruma ja lihava. Ei j-miehen tarvi sellaseen tyytyy,
- Anonyymi
Näill puheillako luovutat, kun joku anonyymi jotai skriivaa ;>
- Anonyymi
En aio häntä unohtaa, J miestä ei vaan näytä kiinnostavan. tee jotain jos haluat
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723