Kauneushoitola

Anonyymi-ap

Kuinkahan kunnan työntekijä kerkeää hoitaa omat työnsä, hevoset ym bisnekset ja vielä kauneushoitolankin. No onhan kyseessä multitaskaaja... Ja kuinkahan käytetään hyväksi ulkomaalaista " työntekijää" ? Jääkö fyrkka kenen käteen? Mutta onhan asialla jumalainen ammattilais soveltaja, osaa ottaa rahat sieltä , mistä sitä on tarjolla ja vielä itkee facessa kun puhutaan hänen asioistaan ja veloistaan ! Voi herkkäuskoiset herätkää tämän höpötyksiin, suusta tulee paljon ääntä , mutta täysin tyhjää potaskaa!!

7

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässäkin tapauksessa ne yrittäjille täysin mahdolliset ja rajattomat vähennykset tulevat taas avuksi. Toimiessaan yrittäjänä tekee vaikeampina vuosina niin suuret vähennykset, että sitten taas kaikki yrityksessa toimii. Se yrittäjä itsekin pärjää silloin siinä samalla.

      • Anonyymi

        Jes. Vähennystrolli is back!! Go go jee


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178423648

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kunnissa palkkatöissä olevat työntekijät ovat kaikkein ahkerimpia ihmisiä työn perään. En yhtään ihmettele jos tällainen henkilö hoitaa vielä hevoset ja kauneushoitolankin siinä ohessa. Energiaa ja osaamista piisaa.

    • Anonyymi

      Mä en ymmärtänyt tota " niin suuret vähennykset" että taas firma ja yrittäjä pärjää . Täytyyhän sulla olla supstanssia millä toimii ja kuka hullu tekee vännyksiä siinä toivossa että saa Alvi- palautuksia ja ei tarvitse veroja maksaa

      • Anonyymi

        Oikeat yrittäjät tietää aivan hyvin mistä tässä on kysymys. Paalkkatöissä olevien ei tarvii asiaa ymmärtää, eikä tarvii edes tietääkään mitään näiden isojen vähennysten mahdollisuuksien olemassaolosta.


    • Anonyymi

      Pyäää taitaa siinä olla meillä varsinainen yrittäjä isolla Y llä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe