Martinalla ei ole vappukrapulaa

Anonyymi-ap

Martina juhli vappua sivistyneesti eikä tarvitse tänään maata krapulassa.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

    • Anonyymi

      Martina urheilee myös vappupäivänä.

    • Anonyymi

      Martina on hyvät elämäntavat omaava kaunis likka.

      • Anonyymi

        Nelikymppinen kahden lapsen äiti =likka. Eli sä oot joku 90 vee


    • Anonyymi

      Onko Martina se sama henkilö, joka oli otsikoissa jo vuosituhannen vaihteessa?

    • Anonyymi

      Koska Martinasta on tullut sivistynyt ???

      • Anonyymi

        Ei se ole eikä siitä koskaan sellaista tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole eikä siitä koskaan sellaista tule

        Koska sinusta tulee sivistynyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinusta tulee sivistynyt ?

        Moukka on ja sellaisena pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moukka on ja sellaisena pysyy.

        Koska sinusta tulee sivistynyt ihminen, joka ei hauku muita.
        Itse ole sysimusta sieluinen Moukkien Moukka.
        Pahuuden malliesimmerkki Moukasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinusta tulee sivistynyt ihminen, joka ei hauku muita.
        Itse ole sysimusta sieluinen Moukkien Moukka.
        Pahuuden malliesimmerkki Moukasta.

        Itse olet malliesimerkki hattara jo homeessa olevasta mummosta, jolle Martinan hehkuttaminen on loppuelämän projekti.

        Mitään todellista pohjaa noille hehkutuksille ei ole , ei sitten mitään.

        Martina on ja pysyy heikoin arvosanoin peruskoulun suorittaneena tyrkkynä, jonka ammattiosaaminen on tasan nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet malliesimerkki hattara jo homeessa olevasta mummosta, jolle Martinan hehkuttaminen on loppuelämän projekti.

        Mitään todellista pohjaa noille hehkutuksille ei ole , ei sitten mitään.

        Martina on ja pysyy heikoin arvosanoin peruskoulun suorittaneena tyrkkynä, jonka ammattiosaaminen on tasan nolla.

        Kuten sinullakin.
        Ja taatusti olen nuorempi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet malliesimerkki hattara jo homeessa olevasta mummosta, jolle Martinan hehkuttaminen on loppuelämän projekti.

        Mitään todellista pohjaa noille hehkutuksille ei ole , ei sitten mitään.

        Martina on ja pysyy heikoin arvosanoin peruskoulun suorittaneena tyrkkynä, jonka ammattiosaaminen on tasan nolla.

        Ai kauheeta tuota äidinkielenopettajaa, kun kiehuu vielä vanhoilla päivillään... Eihän tuota Moukkien Moukkaa voi olla nauramatta...mahtaa olla kiva Vappu vietettynä oksennuspalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moukka on ja sellaisena pysyy.

        Niin olet ja tosi ruma riidankylväjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moukka on ja sellaisena pysyy.

        Vaikka muuttaisi Kaivopuiston kalleimpaan ÖKY asuntoon, niin ei se tee Martinasta sivistynyttä !

        Pitkä matka on Martinalla vielä meren rantaan ja omaan asuntoon!


    • Anonyymi

      Ei ole vappukrapulaa. Eikä ylioppilaslakkia.

      • Anonyymi

        Ullanlinnanmäellä juhli ylioppilaat ja akateemiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ullanlinnanmäellä juhli ylioppilaat ja akateemiset.

        Miksikähän sinä et ole siellä? Itse tulimme jo kotiin, huomenna kun on työpäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksikähän sinä et ole siellä? Itse tulimme jo kotiin, huomenna kun on työpäivä.

        Sofia taitaa olla töissä Espanjan huumeluolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksikähän sinä et ole siellä? Itse tulimme jo kotiin, huomenna kun on työpäivä.

        Edelleenkin, elämää on myös Kehä III ulkopuolella! Terveisiä Oulusta, on muuten kylmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ullanlinnanmäellä juhli ylioppilaat ja akateemiset.

        Ei siellä Martina juhli !
        Saiko edes peruskoulua suoritettua ??


    • Anonyymi

      Oliko se ilmaisten viinojen kaappi kiini ja ravintolaan pääsykielto Silloin pakko olla selvin päin. Hänkin oppii pakolla.

      • Anonyymi

        Miten sinä oppisit kirjoittamaan ? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä oppisit kirjoittamaan ? 😅

        Oli automaati Kirjoitus päälä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli automaati Kirjoitus päälä

        Martinalla on aina automaati kirjotus päälä......


    • Anonyymi

      Eikä ole myös Yo lakkia !!!

      • Anonyymi

        "Minä olen sentään ylioppilas" - sanoi Tukiainenkin kun halveksi sinun tyyliin näitä muita.


    • Anonyymi

      Martina on tuomion saanut rattijuoppo ja aloittajan tehtailemien jatkuvien tekstien mukaan Martinalla ei ole koskaan krapulaa.
      Jokin ei nyt täsmää.
      Ehkä se on jo niin paatunut, ettei enää edes tule darraa.

      • Anonyymi

        😆👍🥂


      • Anonyymi

        Tämä oli tämän vapun paras kommentti !!!!!


      • Anonyymi

        Tuostahan on vuosikausia aikaa ja sinä jaksat hokea asiaa lähes päivittäin keskustelupalstoilla ja vuosikausia olet hokenut. Tuolla toisessa ketjussa kirjoitettiin että tuollaista katsotaan jo vainoamiseksi ja joku oli saanut tuomionkin samantyyppisestä toiminnasta. Silloin uhrina oli joku poliitikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuostahan on vuosikausia aikaa ja sinä jaksat hokea asiaa lähes päivittäin keskustelupalstoilla ja vuosikausia olet hokenut. Tuolla toisessa ketjussa kirjoitettiin että tuollaista katsotaan jo vainoamiseksi ja joku oli saanut tuomionkin samantyyppisestä toiminnasta. Silloin uhrina oli joku poliitikko.

        Joku poliitikko, joku laulaja, joku ylppö, joku hannes, joku, joku, joku. Lopeta jo. Miten olis Sanna Ukkolan kolumni vuosien takaa tähän väliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku poliitikko, joku laulaja, joku ylppö, joku hannes, joku, joku, joku. Lopeta jo. Miten olis Sanna Ukkolan kolumni vuosien takaa tähän väliin?

        Liitutkö sinä jotenkin siihen asiaan mistä kolumnissa mm. sanottiin? Siltä hieman haiskahtaa.


    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

      • Anonyymi

        Arvojensa mukaan kukin arvostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvojensa mukaan kukin arvostaa

        Et ole äidinkielen opettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole äidinkielen opettaja.

        Et sinäkään. Taidat arvostaa äidinkielen opettajaa 😀


    • Anonyymi

      Mikä on Martinan haterin lempibiisi?Huudan tuuleen.....

      • Anonyymi

        Tämä on stalkkerin lempi biisi: mutta kun Martina

        Every breath you take, Every move you make, Every bond you break, Every step you take
        I'll be watching you

        Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay
        I'll be watching you

        Oh can't you see, You belong to me, My poor heart aches, With every step you take, Every move you make
        Every vow you break, Every smile you fake, Every claim you stake, I'll be watching you

        Since you've gone I been lost without a trace, I dream at night I can only see your face, I look around but it's you I can't replace, I feel so cold and I long for your embrace, I keep crying baby, baby, please

        Oh can't you see, You belong to me, My poor heart aches, With every step you take

        Every move you make, Every vow you break, Every smile you fake, Every claim you stake, I'll be watching you.

        The Police


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on stalkkerin lempi biisi: mutta kun Martina

        Every breath you take, Every move you make, Every bond you break, Every step you take
        I'll be watching you

        Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay
        I'll be watching you

        Oh can't you see, You belong to me, My poor heart aches, With every step you take, Every move you make
        Every vow you break, Every smile you fake, Every claim you stake, I'll be watching you

        Since you've gone I been lost without a trace, I dream at night I can only see your face, I look around but it's you I can't replace, I feel so cold and I long for your embrace, I keep crying baby, baby, please

        Oh can't you see, You belong to me, My poor heart aches, With every step you take

        Every move you make, Every vow you break, Every smile you fake, Every claim you stake, I'll be watching you.

        The Police

        Muistan kun Martina piti lyhyen liven koirapuistossa. Pälyili siinä ympärilleen ja sanoi että sai viestin: "minä näen sinut".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun Martina piti lyhyen liven koirapuistossa. Pälyili siinä ympärilleen ja sanoi että sai viestin: "minä näen sinut".

        Mäkin muistan tuon, siitä on aikaa varmasti vuosi.
        Sairasta lähettää tuollaisia viestejä.
        Vainoajan toiminta on aina sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on stalkkerin lempi biisi: mutta kun Martina

        Every breath you take, Every move you make, Every bond you break, Every step you take
        I'll be watching you

        Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay
        I'll be watching you

        Oh can't you see, You belong to me, My poor heart aches, With every step you take, Every move you make
        Every vow you break, Every smile you fake, Every claim you stake, I'll be watching you

        Since you've gone I been lost without a trace, I dream at night I can only see your face, I look around but it's you I can't replace, I feel so cold and I long for your embrace, I keep crying baby, baby, please

        Oh can't you see, You belong to me, My poor heart aches, With every step you take

        Every move you make, Every vow you break, Every smile you fake, Every claim you stake, I'll be watching you.

        The Police

        💪aivan stalkkerille tehty biisi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe