THL tilastossa JÄRKYTTÄVÄ nousu eri sairauksissa

Anonyymi-ap

THL on julkaissut listan, miten ihmiset ovat alkaneet sairastua parin vuoden sisällä.

Tilastossa on JÄRKYTTÄVÄ pomppu eri sairauksissa!

Hyvin surullista on, että vaikutus on myös tuleviin sukupolviin. :(

"Synnynnäiset epämuodostumat, epämuotoisuudet ja kromosomipoikkeavuudet " - HURJA nousu.

"Työterveyshuollon ICD-10-diagnoosit palveluntuottajittain"

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17



Kukin miettii, mitä outoa on tapahtunut parin vuoden sisällä, että vaikutus on näin valtavan laaja....ensimmäinen arvaus, "tutkittu ja turvallinen" rokote.

8

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurikin niin ja niin monet uskoo

    • Anonyymi

      Ihmiset on sokeita...

    • Anonyymi

      Vale, emävale, tilasto…
      Mihin voit luottaa…?

    • Anonyymi

      Yhtään Koronapiikkiä en ole ottanut, en ota, enkä ole Koronaa sairastanut. Miksi siis tuttavapiirissäni on usemapikin henkilö, jotka rokotteista huolimatta sen ovat sairastaneet? Hyvä kun ihmisille tuputetaan tutkimattomia tuotteita, joita he sitten paniikissa antavat pistää itseensä. Vasta outojen sivuoireiden ilmaantuessa aletaan tutkia mitä sivuvaikutuksia kyseisillä rokoitteilla voikaan olla? Noo, tyhmästä päästä ja joukkohysteriasta kärsii koko ruumis tai jotain... Kohta voisi miettiä saunan lämmitystä, se ei puolen päivän korvilla ainakaan lopu kun ihmiset sähkön hinnan takia sitä säästää ko viimeistä päivää. Onneksi en ole tehnyt sopimusta vihreästä sähköstä ko on näin tyyni päivä, sinistä sähköä varmaan riittää?

    • Anonyymi

      Haapajärvellä ihmiset kärsii homeesta js lapset kouluissa jotka homeessa....haapajärvi lyö kapuloita rattaisiin ettei reisikkään uus tk avaudu millonkaa...etttei menetä omaansa joka homeessa

    • Anonyymi

      Tämä johtuu niistä kirotuista piikeistä.. no mitäs ottivat.

    • Anonyymi

      Kuolemanpiikit..Oma vastustuskyky meni.

      • Anonyymi

        No jokos sää kuolit?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe