Mitä tehdä, kun koko ajan, joka päivä on päällä raskas vitutus. Ei huvita edes puhua, vaikka joku jotain utelee. Päällimmäisenä naisen puute. Mistään ei löydy naista, joka koskettaisi, jota halaisi ja pitäisi hyvänä. Ajaa minua hulluuden partaalle!
Alituinen vitutus
18
795
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäkö tehdä.
Olisi hyvä miettiä vitutuksen syitä.
Pelkkä naisen puute ei varmaan ole ainoa syy, elämään mahtuu paljon muutakin.
Jos saisit sen vitutuksen rauhoittumaan, niin ehkä ajallaan se nainenkin voisi sitten löytyä.
Seurustelukumppanikaan ei kyllä jaksa, jos toista koko ajan vituttaa.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17843008z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minä ainakaan en halua hulluuden partaalla olevan miehen pelastajaksi! Minä haluan tasapainoisen miehen, jonka kanssa on turvallista rakentaa tulevaisuutta.
Neuvoksi aloittajalle, vitutus pois ja katse elämään, kunto kohdilleen ja asenne itseä ja muita arvostavaksi! Jo alkaa naisseuraa löytymään! Pikku lahjoilla lumoat naisen.- Anonyymi
Kuka sitä surkimusta kainaloonsa haluaa, ei tietty kukaan. En vaan kohtaa naisia missään, kun en baareissa ym. käy. Joten kellevsitä pientä lahjaa antaisin! Kunto ja kroppa on kunnossa kun salilla käyn usein. Ei siellä naiset miehiä etsi. Korvalaput korvissa reenaavat. Sen myönnän, että itseni arvostus on lähes nollissa. Niin paljon olen saanut osumaa, että arvostus on mennyt. Sen korjaaminen on vaikeaa.
- Anonyymi
Vielä lisäisin aloitukseni, että syö miestä oikein kunnolla kun moneen vuoteen en ole voinut tuntea naisen/ihmisen kosketusta. Läheisyyden, kosketuksen tunne kuuluu ihmisen perustarpeisiin. Alkaa se pikku hiljaa näkyä, kun tätä osa-aluetta elämässä ei ole. Miettikää itse omaa elämäänne, jos teiltä tämä puuttuisi. Tai ostaisitteko edes kuvitella, miltä se tuntuisi? Epäilen, että ette läheisyyden tunteesta jää elämässänne ilman, vai…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä lisäisin aloitukseni, että syö miestä oikein kunnolla kun moneen vuoteen en ole voinut tuntea naisen/ihmisen kosketusta. Läheisyyden, kosketuksen tunne kuuluu ihmisen perustarpeisiin. Alkaa se pikku hiljaa näkyä, kun tätä osa-aluetta elämässä ei ole. Miettikää itse omaa elämäänne, jos teiltä tämä puuttuisi. Tai ostaisitteko edes kuvitella, miltä se tuntuisi? Epäilen, että ette läheisyyden tunteesta jää elämässänne ilman, vai…?
Minäkin elelen ja asustelen ilman kumppania. Kukaan ihminen ei kosketa, korkeintaan lääkäri, jos lääkäriin menen. Se ihmisistä.
Mutta minulla on kotona kaksi kissaa. Voi sitä tassun hipaisua, jonka aamulla saan, sitä kehräystä ja kyhnäystä sylissä, kun yhdessä katsomme televisiota. Kuinka tärkeäksi itseni tunnenkaan, kun ostan kaupasta kaksi kiloa kissanruokaa ja kotona sitä rakkaalleni jaan.
Olisiko sinusta lemmikin omistajaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin elelen ja asustelen ilman kumppania. Kukaan ihminen ei kosketa, korkeintaan lääkäri, jos lääkäriin menen. Se ihmisistä.
Mutta minulla on kotona kaksi kissaa. Voi sitä tassun hipaisua, jonka aamulla saan, sitä kehräystä ja kyhnäystä sylissä, kun yhdessä katsomme televisiota. Kuinka tärkeäksi itseni tunnenkaan, kun ostan kaupasta kaksi kiloa kissanruokaa ja kotona sitä rakkaalleni jaan.
Olisiko sinusta lemmikin omistajaksi?Ei ikinä kissa korvaa isoa kissaa, naista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkimus täällä valitat
- Anonyymi
Vielä vittumaisempaa on elää ”parisuhteessa” jossa nainen keksii tekosyitä ja selityksiä koko ajan kun ei voi suoraan sanoa ettei kiinnosta. Ilmeisesti jotkut naiset saavat itselleen tyydytystä kun näkee että oma kumppani voi huonosti ja itse voi juosta vieraissa. Sitten kotona lässytetään ”rakastan sua”
- Anonyymi
Minunkaan vaimoni ei ole aviovuodetta turhuuteen kuluttanut. Nyt on meneillään kahdestoista vuosi ilman toimintaa, enkä valehtele päivääkään! Ei tosin rouva muuallakaan juokse, on täysin haluton olio. Emme ole asuneet yhdessä tuona aikana. Jotain tartteis minunkin tehdä. Ei kuulosta mukavalta ilman naista loppuelämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkaan vaimoni ei ole aviovuodetta turhuuteen kuluttanut. Nyt on meneillään kahdestoista vuosi ilman toimintaa, enkä valehtele päivääkään! Ei tosin rouva muuallakaan juokse, on täysin haluton olio. Emme ole asuneet yhdessä tuona aikana. Jotain tartteis minunkin tehdä. Ei kuulosta mukavalta ilman naista loppuelämän.
Jos sinun elämän onnesi ja ilosi on naisen varassa, niin heikoissa kantimissa on elämäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinun elämän onnesi ja ilosi on naisen varassa, niin heikoissa kantimissa on elämäsi.
Eipä tuo naisen puute homoja haittaa, mutta tervettä miestä kyllä syö.
- Anonyymi
Jo vain hyvä ihmissuhde olisi mainio juttu, mutta ikä jo armahtaa vanhaa jätkää.
Vasta nyt kovin horjuvilla tolpilla osaan olla kittaamatta viinaksia lärveen.
Niin mahottoman hyvii fiiliksii kuin niistä saiskin.
Yks sauva pitää kuiten olla mukana kun vaikka postilootalle aamulla lähtöö.
Nyt on vielä sulakelit. Marketin ulko-ovelta saa ostoskärryistä tukee.
Hemmetin kohteliait nykyään nuoremmat ihmiset ovat meikä-äijiä kohtaan. Tarjoovat apua rönyämistapauksissa. Tolpilleen ja sillai. - Anonyymi
Mene huorille. Mänttää joka päivä itsesi hajalle viikon ajan, ja sitten nukut viikon.
Kyllä helpottaa.- Anonyymi
Ei ole rahaa moiseen touhuun ja muutenkin henkisesti kylmää kyytiä.
- Anonyymi
Sama homma mulla että vituttaa kaikki lähes päivittäin. Tekis mieli vetää joka toista lättyyn. Olen aikuinen mies mutta ei se asiaa miksikään muuta. Olen helposti negatiivisiin asioihin talertuva ja muistan kaikkia pieniä vanhoja kaunoja.
Kun ihminen ei toteuta itseään niin kuin haluaisi niin se turhautuu ja tulee jopa katkeraksi. Ei ihme jos vituttaa ja sitten ei saisi muiden mielipiteiden antaa vaikuttaa ja kaikkeen paskaan takertua.- Anonyymi
Yksi kysymys tuli mieleen.
Kirjoitat, " kun ihminen ei toteuta itseään niin kuin haluaisi niin se turhautuu jne..."
Mikä on esteenä toteuttaa itseään niin kuin haluaisi? Mikä estää tekemästä jotain, mikä tuntuisi itsestä miellyttävälle ja josta tulisi hyvä fiilis?
Olisiko keinoja pystyä karsimaan paskaan takertumista? Takertuisi enemmän positiivisempiin asioihin.
No, tuossa nyt tuli kyllä useampi kuin yksi kysymys. Vastaa jos haluat.
- Anonyymi
Löytyisikö ulkomaalaisista miehistä kivempaa kaveriseuraa? Eivät heti pidä homona, jos haluaa jutella tunteista tai vaikka nojata olkapäähän. Toki heissäkin on persoonasta kiinni, ja kulttuurista. Jos viihtyvät suomirupsuliinien kanssa ja koettavat mielistellä heitä, niin silloin lienee viisainta jättää väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559