Edeltäjä Porshenko ohjasi lupauksensa mukaan Zelenskin jatkamaan sotaansa, eikä äänestäjät sitä tahtoneet,kuin länsi intoiliat ja Suomi mukana !?
Zelenskillä vaalipetturina tuskin suosiota nytkään, jos kansalaiset sais äänestää pelotta !?
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Zelenski käänsi täysin takkinsa vaalivoiton jälkeen, kuin olisi Poroshenkon sodan jatkajaksi luvannut !?
- Anonyymi
Onko vastaajat menneet kielikouluun, kun älähdystäkään ei tutllut !?
- Anonyymi
Kielikoulua sinä itse tarvitsisit, et osaa edes sanaa venäjä kirjoittaa oikein. Itse kirjoitan sen toki kokonaan pienellä siksi että se ei ansaitse tulla kirjoitetuksi isolla alkukirjaimella!
- Anonyymi
Uktainan kansa valitsi Zelenski Poroshenkon aloittaman sodan lopettajana, eikä jatkajana!? Vai oliko teloituspelko olikarkki armeijoiden taholta !?
- Anonyymi
Tänään vapun jälkeen 3.5.2023 Zelenski kävi presidenttimme vieraana ja tapaamassa Pohjoismaiden johtajia kanssa. Jotenkin tuli suru puseroon molempien puolesta, koska oma pressamme näytti todella rasittuneelta ja sanoi, ettemme voi antaa niitä hornetteja Zellulle, koska emme ole vielä saaneet uusia F-35 hävittäjiä tilalle. Mutta jotain apupakettia varmaan Zellu saa kerjuumatkaltaan.... Ja Venäjällä varmaan Putlerin esikunta on tarkkaan arvioinut tätä tilannetta osaltaan, mihin ollaan sitten seuraavaksi siirtämässä shakkilaudassa nappulaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13410627
- 525110
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442322Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292023
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331101Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007