Suomi on vakoillut sodankin jälkeen Venläisiä, Yhdysvaltinkin laskuun,eikä se ole uutinen !? Vakoiluhan on suurta teatteria, yritystenkin kesken, Venläisten sekoittaminen vain mausta, yhdysvallat jo 1960 luvulta saakka ostanut Venläis patentteja kymmenien vuosivauhdilla,eikä sitä juudella !?
Mitäs jos kiina ja Venäjä oli yhtä kateellinen Lännen kanssa,mitäs siitä tulisi kusipäisiä lapsiako !?
Mot ei kertonut kuin Venjän lähetystöjen sotilasarvot, vois tulla yllätys suur-Suomen !?
12
132
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tosiaan Mot niin arka omista tekemisistään,että nuoleskelee myös Yhdysvaltain äänitorvena !? Luokkasota se maailman politiikassakin ja siellä ei demokratiaa tunneta ,kuin Ukrainan vaalipuhtautta,1,3 mijoonan siitä paennutta huomioimatta !?
- Anonyymi
Kielikouluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielikouluun.
Sinulta jää asiat huomaamatta tuon kielioppi kiimasi kera.
- Anonyymi
Nykyaikana tarpeettomat lähetystöt on vain eliitin lepopaikkoja ja kasiita elätettäväksi sosialismi varoilla !?
- Anonyymi
Voi kuinka pihalla olet.
- Anonyymi
Et ole vieläkään harjoitellut tarpeeksi kotimaasi nimen kirjoittamista. Pyydä apua joltakin kirjoitustaitoiselta. Opit sen varmasti parissa vuodessa.
Looginen ajatusten esittäminen tulee kuitenkin luultavasti aina olemaan sinulle liian vaikeata, mutta älä anna sen lannistaa! Pienistäkin asioista voi saada iloa elämäänsä! Ei kannata tavoitella kuuta taivaalta, jos kyvyt ovat kovin rajalliset.- Anonyymi
Opettaja opettaa vaikka itse on täysin pihalla asioista mistä kirjoitellaa,kielioppi tuntuu olevan pakkomielle sinulle, että muut tärkeät menevät ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaja opettaa vaikka itse on täysin pihalla asioista mistä kirjoitellaa,kielioppi tuntuu olevan pakkomielle sinulle, että muut tärkeät menevät ohi.
Sinähän se itse olet pihalla kaikesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se itse olet pihalla kaikesta!
Kovin ontuva puolustus,etkö parempaa keksi.Pihallako?
- Anonyymi
kuus miljardia säästöön tulisi aikayksikön, Lähetystöjen karsinnalla, on ne osin täysin hyödyttömiä, kuin aseet Armeijalla pienessä maassa !?
- Anonyymi
Et siis ymmärrä ja tiedä lähetystöjen tehtäviä ja tarkoitusta? Kannattaisi hieman sivistää itseään, niin voisit elää terveempää ja järkevämpää elämää kun tyhmät ja väärät uskomukset ei häiritsisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436