Leikki loppui tähän. Hyvää jatkoa nainen.
Tulipa selväksi.
39
722
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos sitä samaa. Toivon sulle ihanaa elämää ja paljon rakkautta siihen. Toivottavasti saat kauniin vaimon ja paljon suloisia lapsia.
- Anonyymi
Kiitos hyvästi hauskaa oli sen mitä oli
- Anonyymi
Oon jo vanha kielimies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo vanha kielimies
Kommenttini oli nuorelle miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjain?
J-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies.
Vastasit juuri toisen puolesta. Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies.
No mitähän nyt olen sulle tehnyt :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivullinen heitti tuon jiin siihen. Joku troIIi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikä se ollutkaan sinulta? ;(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa hehkulta nallelle tämä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikä se ollutkaan sinulta? ;(
Ei vaan joku troIIi leikkii näihin sekaan. Täällä mikään ei ole totta kun troIIit tietää kaiken paremmin kuin kirjoittaja itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano kenelle sun viestisi oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano kenelle sun viestisi oli.
Vastaskin anonyymille, jonka aloitus huvitti ja jonka oletin tosi nuoreksi. Siis tuo lapsivaimo toivotus oli multa. Olen normaali toisin kuin te.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvästi hauskaa oli sen mitä oli
Mikä oli hauskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et juuri mitään.
- Anonyymi
Jaa, mikä leikki. En ole leikkinyt. Itse leikit.
- Anonyymi
Monet tuntuu leikkivän, ei kaikki kuitenkaan.
- Anonyymi
No niin, mennään sitten porukalla eteenpäin. Mutta mä lähden ensin nukkumaan.
- Anonyymi
No ei varmasti loppunut. Jatkoja vaan….
- Anonyymi
Sadistin aloituksia joku sitten nielee.
- Anonyymi
Älytön yleisviesti.
Laita ny joku kirjain leikkijästä, ettei palstan naiset ilmaannu paikalle sua grillaamaan:) - Anonyymi
Eikös se leikki vasta ala? Miksi lopettaa kesken alun hyvä leikki? Eihän siinä oo mitään mieltä.
- Anonyymi
Olihan se ihan kiva,sun kanssa hiekkakakkuja väsäillä, mut ne kävi vähän tylsäks. Tarviin älykkäämpää seuraa.
- Anonyymi
Jaaha, mitähän pahaa olen mahtanut tehdä. En ainakaan leikkinyt, mutta kiitos kyllä tämä tästä hyvin jatkuu.
- Anonyymi
Tää leikki. On liian vaarallista mulle. Tästä ollut vaan haittaa itselleni. Pahaa oloa ja surua.
- Anonyymi
Mikä sinulle nyt selvisi? Kerro kun aloitit.
- Anonyymi
Itsehillintäsi kokenut trauman hänen puolelta? Siitähän on kyse.
- Anonyymi
Tiesitkö aloittajamies. että miehilläkin voi olla vaihdevuodet. Sulla taitaa olla.
- Anonyymi
Mikä tuli selväksi? En leiki.
- Anonyymi
Sinun leikkimisesi tässä alkoi kyllästyttää ja siksi se kiinnostus alkaa kohdaltani hiipumaan. Ansaitsen parempaa kohtelua.
- Anonyymi
Mä vain kysyin itseltäni haluanko miehen, joka joka on niin ahne kaikkien naisten huomiolle. Ihan kaikkien. Joka illat pitkät kuolaa somekavereitaan ja käy kommentoimassa niitä täällä. Jolle tunteet on blondeja, bruneja, isoja ja pieniä tissejä ja perseitä. Eihän siitä mitään tulisi. Ei tällä luonteella. Ei naiset jaksa sellaista.
Ei me ehdittäisi edes tutustua, kun olisit jo kerjäämässä piparia joltain naiselta tai passaamassa jotain sosiaalitapausta. Nenä kiinni ruudussa tekstaamassa ikävä- palstalle viimeiset sometapahtumat. Laittelemassa sydämiä ja halihymiöitä hutsun oloisille porkkanapäille. Leikkiä? Ei todellakaan. Totisinta totta. Ei minua varten. Olen ennemmin yksin ja odotan, että joku ihminen tulee vastaan irl, keskustelee,pitää lähellä ja pussaa.- Anonyymi
No kyllä sä oot niin hakoteillä kuin vain kukaan voi olla 😂 mähän en ees oo missään somessa, tiesitkö? En niin missään. Ainoastaan täällä käyny kun en muuhun nyt oo pystynyt. Enkä todellakaan kuolaa kenenkään perään. Tarkoituksella jättänyt viestejä täällä niin että sä tunnistat minut niistä ja ne on kaikki sulle tarkoitettuja, mutta tarkoituksella siis eri paikkoihin, ja siihen on hyvä syy. Tein niin ihan sun takia. Ei mua oo oikeesti kiinnostanut muut naiset ollenkaan, ja oon ollu uskollinen. Sähän et sitä suostu tajuamaan ja näin ollen se tulee jäämään sun häviöksi. Hyvällä sanon tämänkin. En tarkoita sillä mitään pahaa edelleenkään, mutta oikeesti sä menit täysin väärään noine päätelminesi. Oisit vaan kysyny, ois selvinnyt koko totuus eikä kaikki shitti mitä oletat tapahtuneen. No, osaan olla seuraavassa suhteessa aivan yhtä lojaali, en edelleenkään aio muuksi muuttua vaan olla oma itseni. Kato ku muahan ei sellaiseksi saa yrittämälläkään, että lähtisin pettäjäksi. Pystyn olemaan selkä suorana ja sanojeni takana puhtain mielin. Eikä tartte hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sä oot niin hakoteillä kuin vain kukaan voi olla 😂 mähän en ees oo missään somessa, tiesitkö? En niin missään. Ainoastaan täällä käyny kun en muuhun nyt oo pystynyt. Enkä todellakaan kuolaa kenenkään perään. Tarkoituksella jättänyt viestejä täällä niin että sä tunnistat minut niistä ja ne on kaikki sulle tarkoitettuja, mutta tarkoituksella siis eri paikkoihin, ja siihen on hyvä syy. Tein niin ihan sun takia. Ei mua oo oikeesti kiinnostanut muut naiset ollenkaan, ja oon ollu uskollinen. Sähän et sitä suostu tajuamaan ja näin ollen se tulee jäämään sun häviöksi. Hyvällä sanon tämänkin. En tarkoita sillä mitään pahaa edelleenkään, mutta oikeesti sä menit täysin väärään noine päätelminesi. Oisit vaan kysyny, ois selvinnyt koko totuus eikä kaikki shitti mitä oletat tapahtuneen. No, osaan olla seuraavassa suhteessa aivan yhtä lojaali, en edelleenkään aio muuksi muuttua vaan olla oma itseni. Kato ku muahan ei sellaiseksi saa yrittämälläkään, että lähtisin pettäjäksi. Pystyn olemaan selkä suorana ja sanojeni takana puhtain mielin. Eikä tartte hävetä.
Ja mitä tuohon pussaamiseen tulee.. no jääköön sanomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa Mies- isolla alkukirjaimella. Olet ehkä ymmärtänyt jotain minusta. Nostan hattua. Olisiko niin, että tuo kommentti ei ollut sinulle. Enkä muuten usko, että tunnistit minuakaan oikein. Olen aika varma, ettei kukaan kirjoita täällä minulle. Siis mitään kaipausviestejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tuohon pussaamiseen tulee.. no jääköön sanomatta.
Mikä vika on pussaamisessa.
- Anonyymi
Leikit on loppu tosiaan,hyvää jatkoa sinulle myös.
- Anonyymi
Kyllä tämä on muistissa vielä 👍. Ei ole unohtunut.
- Anonyymi
Ei niin, ei ole unohtunut, ei voi tässä vaiheessa unohtaa. Jos tämä nyt tulisi selväksi sinnekin eräälle. Terveisiä jälleen saunasta, sai käydä kesken päivän peräti. Juu siis ei voi unohtaa nyt. En tiedä, mikä erästä vaivaa, kun voisi oikeesti nyt tarttua luuriin tai jollain konstilla saada yhteyttä tänne suuntaan, kun alkaa toi aika tosiaan loppua. Elintärkeetä olisi puhua. Nää koskee ihan käytännön asioita ja siksi tämä kiire vielä tässä ennenkuin tuolle on liian myöhäistä. Miten sut saa uskomaan, että nyt on tärkeistä asioista kyse ja tartten sua niissä? Kummankin kannalta hyväksi vain, jos puhuttais. Vielä tänään oon tässä kylällä, sitten tulee nuo työmiehet ja valtaa paikat ja mä joudun lähtee möksälle eikä tietoa, palaanko sieltä enää, kun sen muuton tekee sit all-in-one -periaatteella muuttofirma. Kun se sekin tuli nyt ajankohtaiseksi, kunhan sovin vielä tarkemmin sen aikataulun heidän kanssaan, ensin vain saatava siihen uuteen asuntoon tarvittavat jutskat selville, mutten pysty nyt tavoittamaan ketään, en ennenkuin tulee muita paikalle. Nuo asiat ois käsiteltävä siis, joten voisitko nyt jollain tavalla toimia? Mulla ei mahiksia soittaa eikä viesteillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2382845
- 591432
- 951406
- 801088
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176964- 60918
- 78860
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40850Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302798Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239730