Bmm jakopää viimeistään 200 000km
Jos paljon pätkajoa uudesta niin aiemmin.
200 000km on valtava määrä metalliketjulle ja rattaille. Kaukana hyvästä kunnosta.
Sitten kestää vielä mahdollisesti puolet lisää.
Esim jos on 2013-2014 bmw niin ollut 10 vuotta jo ajossa. Siinä on jakopään remppa aiheellinen. Kuka laittaa 10 000 eur autoon jossa kulunut jakopää ja voi hajota milloin vain.
Bmw N47, B47, B48 jakoketju. 150-200tkm kannattaa uusia kaikki
9
3546
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallisissa autoissa 200 tkm maksi ajomäärä jakoketjulle ja laahaimelle.
Renault jakoketjun vaihto 80 tkm.
MB 200 tkm.
VW 90 tkm.
Toyotan ketju 600 tkm ( suositus).- Anonyymi
Mikä selittäisi noin suuren eron: 80 tkm vs. 600 tkm? Ei voi olla.
- Anonyymi
Kiristin on oikeampi termi laahaimelle.
- Anonyymi
Toyotan maksimimäärä yleensä ajolle on se 200 tkm niin voi ilmoittaa ketjulle vaikka 1 miljoonaa :D
- Anonyymi
Listaan voinee lisätä myös N13- moottorikoodin.
Tapaus1. kesti 60tkm, jonka jälkeen kiristimen vaihto riitti (toistaiseksi).
Tapaus2. 100tkm ja ketju "pomppasi".
Laatuvehkeitä - Anonyymi
Kyl on surkiaa tekniikkaa Baijerin pommissa?😅😂🤣
- Anonyymi
Ala tienaamaan niin saat joskus sen baijerin ''pommin''.
- Anonyymi
Mistähän tuo b47 on keksitty listalle...
- Anonyymi
Tuolla siitä puhutaan.. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15043426/bmw-b47-2019-korjaa-jakoketjuongelman
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854618- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607