Miehen sperma

Anonyymi-ap

Kun imette mieheltä.millainen sperma on parasta,sellainen kun mies on ollut pari kolme päivää runkkaamatta ja sperma on paksua ja valkoista niinkuin itsellä on kun on pitänyt taukoo vai kun on lauennut hiljattain ja sperma on vetisempää,itse tykkään pitää taukoo kun tiedossa seksiä miehen kanssa kiva olla kivekset täynnä,saa kunnon tavaraa

39

2445

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

    • Anonyymi

      Tulin juuri hml levarilta otin suihin kahdelta metsässä perä jälkeen, toisella miehistä sperma löysää ja toisella limaista kiinteää. Tää kaveri jolla kiinteää tuli huomattavasti pidempään, ruiski moneen otteseen sain hyvin nieltyä välissä kaiken. Voin kertoa oli hyvää..

      • Anonyymi

        Oli varmaan nautinto , voisin kyllä itsekin ottaa suihin toisen spermat. Tykkään pukeutua naisten seksikkäisiin alusvaatteisiin , ja on viime aikoina alkanut kinostaa imeä joltain mukavalta mieheltä kullia kunnes laukeaa spermat suuhuni . Ja tietysti hän saisi imeä minun kullia ja panna anaaliin . Olen uudenmaan aluelta ja käyn välillä runkkaamassa pukeutuneena
        levähdyspaikoilla mustion johtavalla tiellä . Aurinkolippa alas matkustajan paikalla merkiksi
        Olisi mukavaa löytää lähitienoolta kaveri yhteisiin nautinnollisiin hetkiin.
        M64 CD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan nautinto , voisin kyllä itsekin ottaa suihin toisen spermat. Tykkään pukeutua naisten seksikkäisiin alusvaatteisiin , ja on viime aikoina alkanut kinostaa imeä joltain mukavalta mieheltä kullia kunnes laukeaa spermat suuhuni . Ja tietysti hän saisi imeä minun kullia ja panna anaaliin . Olen uudenmaan aluelta ja käyn välillä runkkaamassa pukeutuneena
        levähdyspaikoilla mustion johtavalla tiellä . Aurinkolippa alas matkustajan paikalla merkiksi
        Olisi mukavaa löytää lähitienoolta kaveri yhteisiin nautinnollisiin hetkiin.
        M64 CD

        Hamosnylonia tekisi mieli - kamik at saunalahti fi


    • kunnon pakotus palleissa niin roiskuu kunnolla suun täydeltä

      • Anonyymi

        Tällä toisella oli pakotus palleissa hetken otin suuhuni kalua kun käteeni otin pallit saman tien alkoi sylkee spermaa. Oli upee kalu miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä toisella oli pakotus palleissa hetken otin suuhuni kalua kun käteeni otin pallit saman tien alkoi sylkee spermaa. Oli upee kalu miehellä.

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Parasta on paksu sperma, olen itse saanut imeä kahden viikon lastin, oli paksua ja tuli paljon

      • Anonyymi

        Olen vahvasti hetero ja miestenvälinen ei ole mun juttu mutta suihinotossa ja no perseeseen panemisessa toki mielenkiinnon kohteet yhtyy.

        Aina jos on ollut pitkä tauko on aivan todella parasta saada lataa mällit suuhun. Paksua mälliä ja paljon ja parasta jos nainen imee ja nielee kaiken, niin kuin kuuluukin ja lopuksi puristelee ja runkkaa kullin tyhjäksi. Ihana katsoa kun toinen nielee kyllin sykkiessä lastiansa huulien väliin. Lopuksi pitkä ja ihana sperma makuinen suudelma.

        Toisaalta jos saisi vaan kummempia ajattelematta purkaa lastit jollekin joka vaan imee, tokko tuolla väliä niin paljon olisi. No ehkä sentään kin sitte.kumminlim pidän naisista niin paljon ja jumaloin tuollaisen nautinnon antajaa.

        Mutta aina lopuksi suuhun tai perseeseen ja suuhun aina kun tiedän tää oli että tulee paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vahvasti hetero ja miestenvälinen ei ole mun juttu mutta suihinotossa ja no perseeseen panemisessa toki mielenkiinnon kohteet yhtyy.

        Aina jos on ollut pitkä tauko on aivan todella parasta saada lataa mällit suuhun. Paksua mälliä ja paljon ja parasta jos nainen imee ja nielee kaiken, niin kuin kuuluukin ja lopuksi puristelee ja runkkaa kullin tyhjäksi. Ihana katsoa kun toinen nielee kyllin sykkiessä lastiansa huulien väliin. Lopuksi pitkä ja ihana sperma makuinen suudelma.

        Toisaalta jos saisi vaan kummempia ajattelematta purkaa lastit jollekin joka vaan imee, tokko tuolla väliä niin paljon olisi. No ehkä sentään kin sitte.kumminlim pidän naisista niin paljon ja jumaloin tuollaisen nautinnon antajaa.

        Mutta aina lopuksi suuhun tai perseeseen ja suuhun aina kun tiedän tää oli että tulee paljon.

        Hyvin kirjoitettu, että ”imee ja nielee kaiken, kuten kuuluukin…” Kyllä se niin vain on, että uros on aina oikeutettu saamaan suuhoitoa ja arvokas mälli niellään.


    • Anonyymi

      Kun imen toisen miehen munaa, niin parasta on kun mies tyhjentää spermansa suuhuni nieltäväksi.
      alistettuna imijänä minulle on miehen nautinto tärkeintä. Mies voi tyhjentää sisääni sellaista spermaa kuin haluaa.
      kullinlutkuttajana tehtäväni on miehen tarpeiden tyydyttäminen.
      Mitä useammin saan imeä munaa ja niellä spermaa, sitä parempi.

      • Hyvä. Kullinlutkuttaja tietää asemansa ja tehtävänsä.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Hyvä. Kullinlutkuttaja tietää asemansa ja tehtävänsä.

        alistettuna imijänä tehtäväni on palvella miestä.
        kullinlutkuttajana imen munaa, nielen spermaa ja olen nussittavana.


    • Anonyymi

      Huomenna klo 11 aikaan voisin Kuopiossa imasta lastin suuhun!!t45

    • Anonyymi

      Eli slllä oikesstaan ole merkitystä vaan onko ohutta vai jäykkää. Alistuvana transuna joudun ottamaan usein kasvoillekin. Jäykkä pysyy pidempään.

    • Anonyymi

      Parasta on kun saa imeä isokyrpäistä miestä.Kiihottavaa pari kertaa ottaa huipulle ja sitten keskeyttää.Sitten sanoa miehelle, että anna tulla kun siltä tuntuu.Upea tunne ja näky, kun isoista kiveksistä tulee pitkiä tahmaisia ruiskauksia paljon.

    • Anonyymi

      Ohut on parempaa ja jos antaa kyrvän räkiä kasvoille tulee ohut voimalla. Tykkään jos päästetään suoraan silmään niin vähän sperma kirveltää ja sen jälkeen mätkitään kyrvällä pitkin kasvoja hiuksista vetäen homohuoritellaan ja lopuksi kustaan päälle ja jätetään käytettynä siihen, näin karskit miehet toimii.

    • Anonyymi

      Sama kaava toistuu toistumistaan vuosista toisiin.

      Eri ikäiset ja erilaisissa elämäntilanteissa olevat, foorumin perusteella hyvin usein naimisissakin olevat, kiertelevät levikkeillä ja seksikauppojen kopeissa toteuttamassa fiilliksiään, mutta kerrassaan niin edesvatuuttomalla tavalla ... kuin tauteja ei edes olisi olemassakaan.

      Eipä sitten ihme miksi tilastollisestikin bi- ja gaypiireissä taudit reohottavat ja osa niistä on elinikäisiä.

      ps. Jo pelkillä käsihommilla taudit tarttuvat sormista liukasteiden ja eritteiden välityksellä (koskee toiseen ja sitten itseensä), niin miesten kesken, kuin mies & nainen -kohtaamisissakin.

      Olisihan seksi niin helppoa ja antoisaa ilman tautien olemassaoloa ...

    • Anonyymi

      Apteekki-lehdestä luin, että keho ei varastoi proteiinia kuten muita aineita, joten proteiinia on saatava riittävä määrä säännöllisesti. Se on tärkeää myös siksi, että ikääntyessä proteiinin tarve kasvaa.
      Siksi imen munaa ja nielen spermaa säännöllisesti ja yhä useammin.
      71v imijä-raimo sperma-ruokinnassa.

      • Anonyymi

        Spermassa vitamiinit joita vanhempi mies tarttee, siksi vanhemmat tietämättäänkin imee mielellään. M 65v


      • Anonyymi

        "Siksi imen munaa ja nielen spermaa säännöllisesti ja yhä useammin.
        71v imijä-raimo sperma-ruokinnassa."

        Kyllä maar, onhan syfilis, kuppa, HIV ja herpes todella haluttavia ravitsemus- ja energialähteitä.

        Ei muuta kuin aivot narikkaan (mikäli sellaisia nyt on ollutkaan), niin hyvin menee ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siksi imen munaa ja nielen spermaa säännöllisesti ja yhä useammin.
        71v imijä-raimo sperma-ruokinnassa."

        Kyllä maar, onhan syfilis, kuppa, HIV ja herpes todella haluttavia ravitsemus- ja energialähteitä.

        Ei muuta kuin aivot narikkaan (mikäli sellaisia nyt on ollutkaan), niin hyvin menee ...

        Kun imen toisen miehen munaa, niin parasta on kun mies tyhjentää arvokkaan spermansa suuhuni nieltäväksi.
        alistettuna imijänä minulle on miehen nautinto tärkeintä.
        Mitä useammin saan imeä munaa ja niellä spermaa, sitä parempi.
        71-v imijä-raimo sperman-tyhjennys-astia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siksi imen munaa ja nielen spermaa säännöllisesti ja yhä useammin.
        71v imijä-raimo sperma-ruokinnassa."

        Kyllä maar, onhan syfilis, kuppa, HIV ja herpes todella haluttavia ravitsemus- ja energialähteitä.

        Ei muuta kuin aivot narikkaan (mikäli sellaisia nyt on ollutkaan), niin hyvin menee ...

        No puhut jälleen kerran totuuden itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No puhut jälleen kerran totuuden itsestäsi.

        Otan suihin säännöllisesti ja nielen sperman joka kerta.
        71v imijä-raimo sperman-tyhjennys-astia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan suihin säännöllisesti ja nielen sperman joka kerta.
        71v imijä-raimo sperman-tyhjennys-astia

        Hyi saatana sikailua


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Spermassa on terveellistä proteiinia, mitä on hyvä saada säännöllisesti.

      • Anonyymi

        Lisä aineeton vitamiini pommi, tekee hyvää kasvoille kun tasaisesti levittää. Antaa vaikuttaa useemman tunnin.


    • Anonyymi

      Vastaanotan toisen miehen proteiini-annoksen suuhuni aina kun mahdollista.

      • Anonyymi

        Lähden kohta ajelee Hml motarin levarille, tekee mieli spermaa suuhun. Yleensä varma saanti kun metsään menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden kohta ajelee Hml motarin levarille, tekee mieli spermaa suuhun. Yleensä varma saanti kun metsään menee..

        Ja sitten naama on ku kukkakaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten naama on ku kukkakaali

        Ai sulla on jo sellanen. Kun näytät tietävän miten käy. Buaahaaa buaahahaa


    • Anonyymi

      Hieman eroja on ja ei ne herkkujakaan ole, on vain mahtavaa saada suuhun, kasvoille tai päälleni. Olen onnekas, saan imeä usein ja niellä.

      • Anonyymi

        Ihana tunne kun imee miehen munaa, kalu suussa kaverin voihkiessa mielihyvästä siinä en voi lopettaa haluan tuottaa nautinnon jatkan rytmikästä käden hyväillessä samalla kiveksiä hetken kuluttua lämmin neste täyttää suuni maistelen hetken kunnes nielaisen kaikki. Hyvää teki.


    • käyn Porvoon motarin levarilla naisten alusasussa imen nielen jos näet pienen sinisen auton tule ja moikkaa laitan aurinkolipan aina sit tietysti kalliotja se metsä ok eli paras sperma on paksua ja paljon

      • Anonyymi

        Hyi saatana


    • Anonyymi

      Spermassa on paljon proteiinia, siksi imen munaa ja nielen spermaa.
      71v imijä-raimo sperma-ruokinnassa.

      • Anonyymi

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö

        Niinähän sä hönö sitten teet. Laitappa videonpätkää tulemaan, nähtäs millanen uuvatti tuon takaa paljastuu.


    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      2007
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1396
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1063
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1026
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      969
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      837
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      754
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    Aihe