Kauppojen sokeat kassat

Anonyymi-ap

Mikä siinä on kun otat minkätahhaan punasella merkityn poistotuotteen tavaran minkälie ja maksat niin ei. Ei ole se punatulkanen tyttönen siinä jassallaan nähnytja laittanut sitä alennettua hintaa caan kyllä se on sen viivakoodin siitä piipannut vaan.
Moni ei ota kuittia eikä huomaa sitäkö tämä on? Vai sitä että työnsä kyllästyttää niin ettei kiinnosta pätkääkään kun joutuu nappeja naputtelemaan pikkusen. Tämä tmanni ainakin on oikein hyvä tässä asiassaan, ei ole ensimmäinen kertakun saa palata oikomaan. Ja ihan periaatteesta, mitä turhaa edes ottas niitä punamerkittyjä kun kuitenkin pitää kassaan vetää koko hinta näistä. Nyt oli kyseessä rakennustarvike tavara pieni. Ajoin takasin, kassa ei edes pahotellut asiaa, totesi että Joo on näin ja saa hyvityksen siinä. Kortilla maksettu ja siitä saisi kolikot käteen , ei kiitos. Roina takasin kokonaan ja edes enemmän kun koko raha takasin. Ei meinannut käydä, kuulema tarjous tuotteissa ei olisi palautus oikeutta haha. Oli kyllä nyt ainakin. Varokaa toukkajärven asiakkaat näitä sattuu eikä ollut ensimmäinen kerta.

22

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syytät kassoja laskutaidottomuudesta vaikka itse et osaa kunnolla kirjoittaa 😂🤣

      • Anonyymi

        Sulla naama norsun ......a😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla naama norsun ......a😁

        Parempi,,,, ronsun,, naama,,, kuin pääkopassa,,, tyhjyyttää???!!!,,,,


    • Anonyymi

      Tokmannin kassoille voisi antaa jotain koulutusta asiakaspalveluun. Ei ilmekään värähdä eikä osata hymyillä asiakkaille niin kuin muissa kaupoissa. En käy kuin sitten kun on pakko.

      • Anonyymi

        Taitaa olla molemmin puolista. Minä ainakin olen saanut ihan hyvää palvelua.
        Ei toki pärjää lähellekään S-marketille.


      • Anonyymi

        Tokmannilla kilpaillaan kellä on pärstä eniten elefantin ulkosynnyttimellä


      • Anonyymi

        Se on sinussa se vika. Minä oon aina saanu hyvää ja mukavaa palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinussa se vika. Minä oon aina saanu hyvää ja mukavaa palvelua.

        Sama juttu ,kerran jopa henkilökuntaan kuuluva vapaalla ollessaan auttoi,kun unohdin punnita yhden hevituotteen.Ihgua 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinussa se vika. Minä oon aina saanu hyvää ja mukavaa palvelua.

        Kiuruveden tokmannilla huonoin asiakaspalvelu, ja monet ystävät joiden kanssa asiaa keskustellut, ollut samaa mieltä. Ei se vika välttämättä aina asiakkaassa ole, vaikka sinun kaltaisesi jakojäännös niin väittääkin.


    • Anonyymi

      Voi kauhia paikka😳
      Varmaan tuntuu vieläkin pahalta🤔

    • Anonyymi

      Mää töihin nii ei tarvii vaania punalappuja

    • Anonyymi

      Tokmannin eräillä kassoilla kyllä Asiakaspalvelussa parantamisen varaa ei anneta alennuksia sekä Jäädään juoruamaan tutuille ja jono kasvaa! Ammatti taito kaukana jos se paska päivä pitää purkaa asiakkaisiin

    • Anonyymi

      Jonot kasvaa kun kassat juoruaa joutavaa fudut vaan niille sieltä

    • Anonyymi

      Köyhät pannaan kyykkyyn ja punalaput pois😁😂
      Sen on vuoro jonottaa jollon jotain punaista, jotain punaista🤭

    • Anonyymi

      tokmannilla kaikkein tympeimmät myyjät,mistähän lie kaikki tympeimmät sinne pessiytynnä.

      • Anonyymi

        Tympeyskin on katsojan silmässä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ikävä sanoa, mutta aloittaja on täysin oikeassa. Ongelmaa on ja paljon. Ei ongelmaa niillä ole, jotka maksavat kiltisti tarkastamatta kuitteja.

    • Anonyymi

      Onko se niin ylivoimaisen vaikeaa tarkastaa se kuitti heti kassalla, ja korjauttaa virheet heti. Jos on punalaputettu tuote, laitan sen niin, että kassa näkee sen alennnuslapun heti tuotteen päällä, ja useissa kaupoissa tulee ostokset hintoineen näytölle, seuratkaa vähän itsekin, niin ei tarvitse jälkikäteen jurnuttaa.

      • Anonyymi

        Kyllä se on. Annoin hetki sitten kaksi viikkoa sitten sattuneen sähellyksen tutkivien toimittajien asiaksi ja seuraavana rikosilmoitus.
        Ymmärrän, että teemme kaikki virheitä, mutta on se ihme, jos eivät kykene selvittämään sähellyksiään kahteen viikkoon.


    • Anonyymi

      Jos kaikki jäisi kuittejaan kauppaan tollottamaan, tulisi melkoset ruuhkat.
      Asiakas on aina väärässä asenteella ei firmat pitkälle pötki.
      Jostain syystä alalle palkataan kaikki asiakkaille naureskelijat ja vähättelijät.

    • Anonyymi

      Tokmannilla ehkä maailman tympeimmät työntekijät..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe