Seuran huono ilmapiiri alkanut vaikuttamaan treenimotivaatioon sen verran, että olen harkinnut lajin taukoa tai lopettamista. Harmi, mutta ei oikeen innosta tuhlata rahoja ja kulkea viikottain treeneihin, joissa ilmapiiri negatiivinen eikä ohjaajat puutu kiusaamiseen vaikka maininnut asiasta jo 2 kertaa.
Seuran huono ilmapiiri
8
875
Vastaukset
- Anonyymi
Kurja kuulla mutta asiahan ei muutu miksikään täällä avautumalla. Nosta asia pöydälle omassa seurassasi ja vaadi muutosta.
- Anonyymi
Sama tilanne liitossa myös, kaikki asiat tosi huonosti
- Anonyymi
"Nosta asia pöydälle omassa seurassasi ja vaadi muutosta."
- Anonyymi
meillä sama homma, mikään ei muutu kun osa heittää hiekkaa rattaisiin idealla "mun lapsen pitää saada kaikki ja hän on hiomaton timantti" ja muut kävelee......
- Anonyymi
Valitettavaa, että yhdistykset ja seurat toimii enemmän hyvä veli-verkolla. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Suosittelen vaihtamaan seuraa.
- Anonyymi
Mikä seura on kyseessä?
- Anonyymi
Judoliitto
- Anonyymi
Harmittavaa että koet ainoiksi vaihtoehdoiksi tauon tai jopa lopettamisen. Oletko kysynyt treenikavereilta tuntevatko he samoin?
Mikä mielestäsi on syy huonoon ilmapiiriin? Tunnetko itsesi ulkopuoliseksi? Tunnetko että sinua ei huomioida yksilönä? Eikö vetäjä ole tunnistanut potentiaaliasi?
Jos teitä on useampia jotka kokevat asiat samoin, suosittelen olemaan yhteydessä seuran johtoon, heidän pitäisi pystyä tekemään jotain. Onko ryhmä vetäjälle liian haastava?
Voisitko lopettamisen sijaan harkita seuran vaihtoa, jos paikkakunnallasi tai edes lähikunnissa on toinen seura?
Tsemii tulevaisuuteen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82032Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101383Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67775- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612