Meillä näin koska vaimo ei anna tulla suuhun koska alkaa oksettamaan
Suusexiä ainoastaan kortin kanssa
8
726
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä juttu. Minä tekisin avovaimoni nautinnon eteen mitä vain, mutta tilanne ei ole täälläkään molemminpuolinen.
- Anonyymi
Se on alku. Kohta ei ota suihin olenkaan! Kokemus!
- Anonyymi
En jummarra. Minä teen aivan kaikkea waifulle ja hän samoin minulle. Elän kai sitten nirvanassa?
- Anonyymi
Ohi.menevää. Kattele jo vara imiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo näytä ohi menevän. Loppunee vasta jos jompikumpi potkaisee tyhjää.
- Anonyymi
Mie oon aina heivannu naiset jotka ei tykkää ottaa suihin. Ja näin tulen jatkossakin toimimaan
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984