Hulmin alueella liikkuu jotain ihmekaupustelijoita. Ja MYÖHÄÄN ILLALLA KLO 20.30.
ei tähän aikaan enää kuulu mitään turvajuttuja kaupitella. Älkää päästäkö asuntoon sisälle. Tutkivat onko arvokkaita tauluja ja tavaroita ym. Jos joku nyt haluaa jonkun turvakameran ym niin sen voi itte tilata
Kaupustelijat hulmilla
3
388
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin taas oli tossa muutama päivä sitten Verisure-takkinen myyjä illalla liikkeellä! Möykkäsin sen verran ja suoraan, että toivottavasti tuli selväksi ettei tänne tartte mitään tulla myymää.
lajijasuris - Anonyymi
Totta tosiaan ettei kannata päästää sisälle ketä vain - no mulla ei oo edes mitään kiinnostavaa. Nää Verisure-myyjät tuskin on kaikkein epärehellisempiä.
Varmasti mennään silti aika harmaalla alueella kaupankäynnissä, ja surutta käytetään herkkisten hätää esim. sodan tai koronan suhteen - onhan se absurdia että nuo on lisännyt myyntiä. Sallittua sinänsä muttei kovin korkean moraalin mukaista.
Onkos muutes täällä muuten hävinnyt joltakulta tavaraa noiden kaupustelijoiden jälkeen? En ole kuullut mitään täällä nyt muutaman vuoden asuneena, mutta naapurikunnassa näiden hoonosoomi taulukauppiaiden käynnin jälkeen joistaki asunnoista oli viety tavaraa. Muutamia vuosia noita kävi, ja sitten loppu täysin.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984