Non nii ny se sitte

Anonyymi-ap

Alako Haapajärven vuojeosason lopetus ja Ylivieskan vuodeosasonen supistaminen,.Mahtavaa näin se hyvinvointi lisääntyy.

19

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös Oulaskankaallakin aloiteta yt neuvottelut. Eli kyllä se pohde toimii ja oikein mallikkaasti.

      • Anonyymi

        ei muuten piisaa pohteen herrolle palkkiot,jostain on säästettävä,eli suljetaan osastoja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei muuten piisaa pohteen herrolle palkkiot,jostain on säästettävä,eli suljetaan osastoja,

        Näyttää siltä jotta uutta terveydenhoito järjestelmää ei luotu potilaiden tarpeisiin, vaan pikkukihojen temmellyskentäksi.
        Lääkäriin ei ole aikoja Apteekissa ei lääkkeitä hyvi menee jollakin.**


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää siltä jotta uutta terveydenhoito järjestelmää ei luotu potilaiden tarpeisiin, vaan pikkukihojen temmellyskentäksi.
        Lääkäriin ei ole aikoja Apteekissa ei lääkkeitä hyvi menee jollakin.**

        herrojen luvatttu suomi,rahalla saavat itsensä hoivattua yksityisillä,ja vanhana yksityisiin palveluihin,ettekö ymmärrä me tavalliset veron maksajat kustamme herrojen herkut,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        herrojen luvatttu suomi,rahalla saavat itsensä hoivattua yksityisillä,ja vanhana yksityisiin palveluihin,ettekö ymmärrä me tavalliset veron maksajat kustamme herrojen herkut,

        Näinhän se on ja kun nyt kokomus siirtää verotusta tasaverohin niin se tekee sen että pienituloisempien verotus kasvaa kun hintoihin siirtyy verotus MUTTA ruoka ja kaikki perustarvikkeet nousee ja palkka palkkio ja osinkoverot alenee suurista tuloista. Röyhkeää köyhien kurittamista


    • Anonyymi

      nimenomaan säästöjä haetaan nippeleistä mutta suuriin linjoihin ei puututa,. asiantuntijat asialla ja kovasti stressaantuneet ja kuormittuneet lillukanvarsista aikaansaaduista muka säästöistä..

      • Anonyymi

        Juuri näin,,,en ole 75 vuotisen elämäni aikana koskaan Apteekissa joutunut tilanteeseen jossa minulle kerrotaa jotta hakemaani lääkettä EI OLE SAATAVANA. Tämä oli arkipäivää kulemma entisessä Neuvostoliitossa. Sieltäkö malli tappaa vanhuksia nyt on haettu ??


    • Anonyymi

      Kokomuslaisille säästöjä

      • Anonyymi

        Kepu ja sostemithan ne päättänyt. Nehän ne on mellestänyt . Hyvä että niitten valta loppu NYT.


    • Anonyymi

      Tätä se Kepulaisten SOTE-HYVINVOINTIMAAKUNTA teettää.Kaikilla on yhtälainen oikeus hoitopaikkaan.

    • Anonyymi

      Kepu tekee johtohimmeleitä jotka tulee kalliiksi paikat täytetään omilla "henkilöillä" hoitajiin ei sitten rahaa olekkaan. Pirullista tässä on se että nämät kepuhimmelit on vaikeita purkaa.se ei käy naps vain ja siltikin vaikka ne loppuisi on niihin rakennettu kaikenmoiset turvat että johto saa rahansa vaikka eivät työssä olekkaan. Mutta enivei pikkuhiljaa tuo kaiken paskan alku ja juuri lopöuu.

      • Anonyymi

        Niipä... Paljokohan Suomessa on esimekiksi eduskunnasta pudonneita "sopeutusrahan" nauttijoita, Pitkäänkö sitä muuten maksetaan?.**


    • Anonyymi

      Onneksi Nivalassa säilyy vuodeosasto ja palvelut, ettei alue aivan tyhjäksi näistä jää.

      • Anonyymi

        jaatinen ja pylväs tämän on aikaan saaneet,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaatinen ja pylväs tämän on aikaan saaneet,

        jäi sanomatta hehän ylivieskaa ovat edustamassa joka kulmassa


    • Anonyymi

      Uudistus on sitä että kaikki vanha romutetaan ja keksitää pyörä uudestaan. Näinhän se tässäkin sotessa on kaiketi ajateltu, pääsee uudet pikkudirikat pätemään.
      Kokonaiskuva näyttää siltä tulkintani mukaan vanhuksia ( meitä) ei hoideta lääkäri määrää tietoihin ( ei elvytystä ) no homma selvä. Vähemmän käytävät ja rasittavat yhteikuntaa, tuon kuvan tuosta kapinoinista saa. Jatkuva toitotus rahat / hoitajat/ lääkärit/ vuodepaikat/ lääkkeet ym ym loppu.
      Tältä tuo tiivistettynä näyttää.

      • Anonyymi

        eikö tässä pohteessa ole päättämässä suurin osa ammatti politikkoja,ovat jo kunnallisia ja kansanedustajia,ja nyt pohtelaisia eli 3 kultaista lusikkaa suussa,on siinä tuloa kerrakseen,näillä eväillä pitää jo säästöjä syntyä


    • Anonyymi

      Paljonko HYVINVOINTI MAAKUNTA tarvitsee lisää poliittisin perustein valittuja KOVAPALKKAISIA päälliköitä lisää? Ja mistä revitään rahat näille Johtajille?

    • Anonyymi
      UUSI

      Sote luotiin, jotta rahat voisi siirtää "laillisesti" ulkomaille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1778
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      171
      1206
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1138
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      27
      970
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      930
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      925
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      870
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      784
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      741
    Aihe