Joutava lörpöttely kiinnostaa kovasti

Anonyymi-ap

Surkeata potaskaa tulee kun sudelta ulostetta.

Sensijaan yksinkertainen sanoma Kristuksesta on näiden ylpeydestä muodottomiksi paisuneiden pilkan ja ylenkatseen kohteena päivittäin.

Voikin ainoastaan kysyä, miksi pilkkaatte Kristusta,

56

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Autuus olisi aivan ilmaiseksi tarjona, miksi pitää käyttää aikansa Kristuksen vaivoja pilkkaavien ja omavanhurskaus perkelettä ylistävien viestien kirjoitteluun?😱

    • Anonyymi

      Raamatusta ei löydy sanaakaan puolustukseksi tuollaiselle uskolle, jossa kristuksen täydellistä tekoa voisivay syntiset parantaa. Kyllä on piru röyhkeä!

    • Anonyymi

      Tässähän se ilosanoma on. Tule sellaisena kun olet, anna Kristuksen parantaa sinut ja päästää sinut kaikista synneistäsi armon ja anteeksiantamuksen valtakuntaan. Kun näin ihanasti käy, niin armo myös opettaa ja vahvistaa hylkäämään jumalattoman menon. Maailmankuva muuttuu. Pelokkaasta ihmisestä tulee hyvää Jumalaa rakastava ihminen.

      Ei evankeliumia julisteta siksi, että kenellekkään pahaa tarkoitettaisiin, vaan siksi, että ihmiset uskoisivat Kristukseen ja tulisivat sen kautta VAPAIKSI.

      Usko ihmisiin, usko sääntöihin ja usko ihmisoppeihin, ei tee vapaaksi. Koko ajan on kytättävä ulkoista olemustaan ja käyttäytymistään, että varmasti kelpaa yhteisölleen, sen jäsenille ja etenkin liikettä johtaville, valtaansa rakastuneille pykälänikkareille.

      Liikkeen sisällä kyyläävät syntikytät on hyvin kärkkäinä, nahkapäähaukan tavoin he kyttäävät makupaloja, kenestä voisi alkaa juoruamaan toisille änkyröille.

      Vapaiden seurakunnassa seurataan Kristusta ja uskotaan häneen, Kristus on Herra seurakunnassaan. Hänelle vastaavat kaikki seurakunnassa, johtaja on kaikkien kanssa samassa veneessä. Riippuen Kristuksessa armon ja syntien anteeksiantamuksen varassa, matkalla kohti kotimaata. Vapaudessa on myös ILO todellista, samoin keskinäinen rakkaus. ❤️✝️

      • Anonyymi

        Eli siis tarviiko parannusta tehdä? Olen kuullut että esikoiset ry ssä naiset käyttävät vibraa tai sitä vekotinta mikä tärisee ja työnnetään tuonne reikään, niin opettaako siis Jeesus sellaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis tarviiko parannusta tehdä? Olen kuullut että esikoiset ry ssä naiset käyttävät vibraa tai sitä vekotinta mikä tärisee ja työnnetään tuonne reikään, niin opettaako siis Jeesus sellaista?

        Ja varpilla kuulit hurinan? Ettei vain nyt tulisi kielensyntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis tarviiko parannusta tehdä? Olen kuullut että esikoiset ry ssä naiset käyttävät vibraa tai sitä vekotinta mikä tärisee ja työnnetään tuonne reikään, niin opettaako siis Jeesus sellaista?

        Pirun orja "kuulee" muista ihmisistä juuri sitä, mitä hänen oma sydämensä on täynnä. Saastaisuutta vihaa ja valhetta.

        Huomasitko muuten, että jäit juuri kiinni siitä, mitä sinun oma sydämesi on tulvillaan?💩


      • Anonyymi

        KAIKISTA SYNNEISTÄSI NIIN KU LESTAT JUOPPOINA NO KUULE ET SINÄKÄÄN ITSESTÄSI MITENKÄÄN EROON PÄÄSE ENNEN KUIN KUOLET SIIHEN ASTI KYLLÄ OLET PELKKÄ HIMOJESI ORJA ILJEÄ MUIDEN KUISAAJA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varpilla kuulit hurinan? Ettei vain nyt tulisi kielensyntiä?

        Lestojen KIELEN SYNNIT PÄIVITTÄIN TULEE SUUSTA ULOS HUORITTELUA SAATANAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis tarviiko parannusta tehdä? Olen kuullut että esikoiset ry ssä naiset käyttävät vibraa tai sitä vekotinta mikä tärisee ja työnnetään tuonne reikään, niin opettaako siis Jeesus sellaista?

        Ei opeta Raamattu tai siis Jeesus sellaista, MUTTA ei sitä myöskään kiellä!
        Kielletäänkö se esikoislestadiolaisuudessa? EN tosin ole yhtään saarnaa kuullut jossa asiasta olisi mainittu ja olen kyllä kuunnellut niitä kymmenet vuodet!

        Otit esille erittäin sinulle epäedullisen aiheen, keneltä muuten asiasta kuulit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei opeta Raamattu tai siis Jeesus sellaista, MUTTA ei sitä myöskään kiellä!
        Kielletäänkö se esikoislestadiolaisuudessa? EN tosin ole yhtään saarnaa kuullut jossa asiasta olisi mainittu ja olen kyllä kuunnellut niitä kymmenet vuodet!

        Otit esille erittäin sinulle epäedullisen aiheen, keneltä muuten asiasta kuulit?

        Sun ex mieheltä


    • Anonyymi

      Totuus sattuu, ja kun totuus torjutaan, se vaatii aina peitteekseen valehtelua panettelua ja teeskentelyä.

      Minä tiedän nimittäin tasan tarkkaan, millaiseksi esikoislestadiolaisuus meni, alkaen vuodesta 1996, kun Rapen ja Sepen tilaama "lähetys" tuli Suomeen. Valehtelemalla ette ikinä selviä meistä jotka ITSE koimme läsnä ollen kaiken tämän 20 vuoden ajan, aina vuoteen 2016, jolloin liike irtautui virallisesti luterilaisesta opista ja kirkosta papittomaksi ja rekisteröitymättömäksi vapaakirkoksi.

      Rape ja Sepe kävivät valhekampanjaansa Ruotsissa jo pidempään, panettelivat Suomen evankeelisia saarnaajia ja valehtelivat heistä lapissa ummet ja lammet. Bror Erkstam kertoikin Sepelle suoraan tuntemni todistajan kuullen, "se tietää sitten hajaannusta".

      • Anonyymi

        Minä kun muistan tasan tarkkaan kun 10 vuotta sitten tällä palstalla eräs esikoilaestaadiolaisuuden jättänyt ja esikoisiin siirtynyt kehuskeli sillä kuinka hän ensitöikseen hankki vaimolleen hierontasauvan makuuhuoneeseen joten ihan turha selitellä mitään.

        Siinä näkyi se oikea syy mikä ahdisti alku seurakunnassa kun ei saanu vapaasti syntiä harjoittaa kun Jumalan sana kävi muuten liian kovasti rintaa kohden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun muistan tasan tarkkaan kun 10 vuotta sitten tällä palstalla eräs esikoilaestaadiolaisuuden jättänyt ja esikoisiin siirtynyt kehuskeli sillä kuinka hän ensitöikseen hankki vaimolleen hierontasauvan makuuhuoneeseen joten ihan turha selitellä mitään.

        Siinä näkyi se oikea syy mikä ahdisti alku seurakunnassa kun ei saanu vapaasti syntiä harjoittaa kun Jumalan sana kävi muuten liian kovasti rintaa kohden.

        10 vuotta sitten?
        Alkuseurakunta on muuten yhdyssana, niiden osaamattomuus kertoo paljon tekstin tuottajasta, ei millään pahalla.

        Esikoislestadiolaiset ry ei ole alkuseurakunta.


    • Anonyymi

      Otsikon lörpöttelyllä tarkoitan kaikkea sellaista kirjoittelua, jolla ei ole mitään merkitystä iankaikkiseen elämään pelastumisen kannalta.

      Ilmiselvänä tarkoituksena on vain hämmentää elämän tietä etsiviä ja kylvää epäsopua, kaikenlaisten valheiden ja panetteluviestien kirjoittelulla.

      On valtavan säälittävää millaisissa rapakoissa ihmiset rypevät. Katselen paljon esim. YouTube videoita, joissa kaikenlaiset hengelliset hämmentäjät ja Jumalaa leikkivät henkilöt julkaisevat videoitaan yhtenä putkena.

      Aika monesti joku toinen liike, tai se liike mistä asianomainen on erotettu, on koko ajan hampaissa. 🧐

      • Anonyymi

        Voitteko palauttaa varastetut tavarat rahat autorahat huonekalut valokuvat kehykset KATSOKAAS kun viettr jotain jonkun asunnosta ne on useimmin lahjoiksi saatuja matkamuistoja tai koulu muistoja palkintoja ettei niitä varastaa saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitteko palauttaa varastetut tavarat rahat autorahat huonekalut valokuvat kehykset KATSOKAAS kun viettr jotain jonkun asunnosta ne on useimmin lahjoiksi saatuja matkamuistoja tai koulu muistoja palkintoja ettei niitä varastaa saa.

        Näin on, toivottavasti saat tavarat tai ainakin osan takaisin. Voimia sinulle.


    • Anonyymi

      Tosin en minä sitä tiedä että erosiko se vaimollensa hierontasauvan 10vuotta sitten ostanut joka suureen ääneen siitä täällä kuullutti että erosiko hän sitten lopulta esikoisistakin sitä en osaa sanoa. Jokatapauksessa täältä sen luin, muistan selvästi kuin kristallin kirkkaasti. Muistini on kirkas tietyissä asioissa on pakko olla kun oikean seurakunnan tunnistamiseen on annettu vain yksi tuntomerkki mistä sen tunnistaa niin kuin kirjoitettu on:"katsokaa hedelmää!"

      • Anonyymi

        Ei ole mitään syntien kyttäämistä vaan että aletaan tahalleen syntiä tekemään, josta kirjoitettu on, että sellaisten edestä ei lueta enään uhria!


    • Anonyymi

      Ja sitten jos on joku esimerkiksi minä tai joku muu joka on ajautunut tilanteeseen ettei ole seurakunnasta ihan 100%varma että missä haluaisi olla, niin miksi hän sellaiseen menisi jossa tahalleen syntiä tehdään ja oikein iloitaan siitä vielä ja huudetaan päälle Jeesus maksaa Jeesus maksaa!

      • Anonyymi

        Että mitähän paavilaispedofiiliskatolilais,uusiluterilaisten puoliherännäisyyttä se mahtaakaan olla?

        Iloiten syntiä halleluujaa vibraa ahteriin halleluujaa Jeesus maksaa kaiken halleluujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mitähän paavilaispedofiiliskatolilais,uusiluterilaisten puoliherännäisyyttä se mahtaakaan olla?

        Iloiten syntiä halleluujaa vibraa ahteriin halleluujaa Jeesus maksaa kaiken halleluujaa!

        Itse olen vain kuuntelupalvelun kautta kuuntelija mutta kyllä tässä ollaan ihan syntisiä itsekin mutta meillä esikoilaestaadiolaisilla ja esikoislaestaadiolaisilla kuuntelupalvelun kuuntelijoilla meillä kun ei ole tapana iloita synnistä ja huutaa halleluujaa siihen päälle se on hieman outoa kristillisyyttä huutaa halleluujaa sen jälkeen kun on rietasta nuollu ahterista. Ja syöny perkeleen ulostetta ja rypeny sonnassa. Halleluuja Jeesus maksaa halleluujaa Jeesus maksaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen vain kuuntelupalvelun kautta kuuntelija mutta kyllä tässä ollaan ihan syntisiä itsekin mutta meillä esikoilaestaadiolaisilla ja esikoislaestaadiolaisilla kuuntelupalvelun kuuntelijoilla meillä kun ei ole tapana iloita synnistä ja huutaa halleluujaa siihen päälle se on hieman outoa kristillisyyttä huutaa halleluujaa sen jälkeen kun on rietasta nuollu ahterista. Ja syöny perkeleen ulostetta ja rypeny sonnassa. Halleluuja Jeesus maksaa halleluujaa Jeesus maksaa!

        Vaikka kyllä Jeesus on katuvien synnit sovittanut ristinpuulla mutta katumattomat heitetään tuliseen järveen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kyllä Jeesus on katuvien synnit sovittanut ristinpuulla mutta katumattomat heitetään tuliseen järveen!

        Ja jos täällä on joku joka tietää syntinsä vaan ei kadu ja kuitenkin tahtoisi katua vaan ei osaa hulluuttaan. Kristillisyys lähtee siitä, että sinä Uskot Jeesukseen Kristukseen että Hän on Jumalan ainoa Poika ja sinun lunastasi se on: usko Heraan Jeesukseen!

        Ja jos sinä oikeaan Kristukseen uskot etkä perkeleen päälle, niin Kristus puu kantaa hedelmää kärsivällisyydessä ja sen Kristuksen uskon kautta sinä saat myös katumuksen tunnon sinun synneistäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kyllä Jeesus on katuvien synnit sovittanut ristinpuulla mutta katumattomat heitetään tuliseen järveen!

        Taas väärin VANHA DAVID KUN KATUI SAI ANTEEKSI POIKA KUOLI TAI JOHANNES AIKAAN KUN KÄÄNTYO MUTTA RISTION NAULITUSSA TAAS KYSE ON USKOSTA POIKAAN RISTIIN SOVINTOON PELKÄSTÄÄN ARMOSTA.MIKÄÅN MUU EI PELASTA IHAN SAMA MITÄ KADUT TAI ET KADU JOS SOVITUS RISTILLÄ EI SULAUDU USKOSSA SIELUUN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos täällä on joku joka tietää syntinsä vaan ei kadu ja kuitenkin tahtoisi katua vaan ei osaa hulluuttaan. Kristillisyys lähtee siitä, että sinä Uskot Jeesukseen Kristukseen että Hän on Jumalan ainoa Poika ja sinun lunastasi se on: usko Heraan Jeesukseen!

        Ja jos sinä oikeaan Kristukseen uskot etkä perkeleen päälle, niin Kristus puu kantaa hedelmää kärsivällisyydessä ja sen Kristuksen uskon kautta sinä saat myös katumuksen tunnon sinun synneistäsi!

        Katumuksen tunnon ääliö syyttää taas toisia.MENKÄÄS NYT SINNE RUKOUSKAMMIOON KATUMAAN NÄITÄ HÖLMÖILYJÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin VANHA DAVID KUN KATUI SAI ANTEEKSI POIKA KUOLI TAI JOHANNES AIKAAN KUN KÄÄNTYO MUTTA RISTION NAULITUSSA TAAS KYSE ON USKOSTA POIKAAN RISTIIN SOVINTOON PELKÄSTÄÄN ARMOSTA.MIKÄÅN MUU EI PELASTA IHAN SAMA MITÄ KADUT TAI ET KADU JOS SOVITUS RISTILLÄ EI SULAUDU USKOSSA SIELUUN.

        Se ei pidä paikkaansa, katumus on oikean uskon hedelmä, joka uskoo oikean Kristuksen päälle eikä perkeleen päälle, katuu kyllä syntejään, koska Jeesus Kristus opettaa synnin murheen.

        Mutta perkele ei opeta katumusta ja parannusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mitähän paavilaispedofiiliskatolilais,uusiluterilaisten puoliherännäisyyttä se mahtaakaan olla?

        Iloiten syntiä halleluujaa vibraa ahteriin halleluujaa Jeesus maksaa kaiken halleluujaa!

        Olet niin väärässä kuin vai voi olla, no altistumisesi esikoislestadiolaiselle opetukselle taitaa olla se syy siihen?

        Eiköpä se ole syntikäsitys tullut sieltä? Siellä ovat matot ja verhotkin olleet syntiä, tauluista ja ruukkukukista puhumattakaan. Eikö Sinun nyt kannattaisi jo herätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas väärin VANHA DAVID KUN KATUI SAI ANTEEKSI POIKA KUOLI TAI JOHANNES AIKAAN KUN KÄÄNTYO MUTTA RISTION NAULITUSSA TAAS KYSE ON USKOSTA POIKAAN RISTIIN SOVINTOON PELKÄSTÄÄN ARMOSTA.MIKÄÅN MUU EI PELASTA IHAN SAMA MITÄ KADUT TAI ET KADU JOS SOVITUS RISTILLÄ EI SULAUDU USKOSSA SIELUUN.

        En lukenut, koska huusit! Huudettua tekstiä ei kenenkään pidä hyväksyä ja lukea, se on henkistä väkivaltaa sellainen huutaminen!


    • Anonyymi

      Ajatteletko ehkä niin, että jos joku pilkkaa sinua tai vaikka on vain eri mieltä kanssasi, hän pilkkaa Kristusta?

      Sudelta surkeata ulostetta? Laatu vai määrä suden ulosteessa se pointti? Liittyneekö siihen, että susi on lihansyöjä ja joskus joutuu pitkät ajat olemaan ravinnotta?

      • Anonyymi

        Minä vain en ymmärrä sitä että kuinka sellainen ulostaa joka ei ole syönyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain en ymmärrä sitä että kuinka sellainen ulostaa joka ei ole syönyt?

        EI sellainen ulosta, joka tai kuka ei ole syönyt. Ei siinä mitään Sinun ymmärtämistäsi kaivata!

        Miksi vaivauduit?


      • Anonyymi

        Kristusta pilkkaa hän, joka ei ota vastaan Jumalan armoa lahjaksi, ILMAN OMIA TEKOJA. Kristusta pilkkaa hän, joka tähän puhtaaseen evankeliumiin lisää omiaan, taikka poistaa siitä jotakin.

        Ilm. 22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        Ilm. 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

        Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
        Ilm. 22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!"
        Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!"
        Ja joka janoaa, tulkoon,
        ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

        Ilm. 22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee:
        Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

        Ilm. 22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista,
        niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

        ***) Ilm. 22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
        Ilm. 22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristusta pilkkaa hän, joka ei ota vastaan Jumalan armoa lahjaksi, ILMAN OMIA TEKOJA. Kristusta pilkkaa hän, joka tähän puhtaaseen evankeliumiin lisää omiaan, taikka poistaa siitä jotakin.

        Ilm. 22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        Ilm. 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

        Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
        Ilm. 22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!"
        Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!"
        Ja joka janoaa, tulkoon,
        ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

        Ilm. 22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee:
        Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

        Ilm. 22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista,
        niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

        ***) Ilm. 22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
        Ilm. 22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

        Sinähän poistit siitä vaikka kuinka monta jaetta? Kuinkas nyt käy sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän poistit siitä vaikka kuinka monta jaetta? Kuinkas nyt käy sinulle?

        Kerro mitkä jakeet hän poisti, tai sinulle kuule EI käy kovinkas hyvin! Ootko tURKKUSEST surkkusest?


    • Anonyymi

      Millä syntiemme tahraamat vaatteet pestään?

      Vastaus: Herramme ja vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen verellä, hänen NIMENSÄ kautta.

      Luuk. 11:1 Ja kun hän oli eräässä paikassa rukoilemassa ja oli lakannut, sanoi eräs hänen opetuslapsistansa hänelle: "Herra, opeta meitä rukoilemaan, niinkuin Johanneskin opetti opetuslapsiansa".

      *) Luuk. 11:2 Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; (tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;)
      Luuk. 11:3 anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme;
      Luuk. 11:4 ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; (vaan päästä meidät pahasta)."

      1. Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

      Joh. 6:51 Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."

      Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

      Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

      • Anonyymi

        Ilmestys 7:14
        Minä vastasin: »Herra, sinä sen tiedät.» Hän sanoi minulle: – Nämä ovat päässeet suuresta ahdingosta. He ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.


    • Anonyymi

      Usko yhdistyksien perinnäissääntöihin, isiltä perittyihin tapoihin ja muihin lukuisiin ihmisoppeihin ei valitettavasti pelasta kadotuksesta.

      Vaan ...

      Joh. 6:35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.

      Joh. 7:38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

      Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

      Joh. 11:26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

      Joh. 12:44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.

      Joh. 12:46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.

      Joh. 14:12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,

      Keneen kristityt uskovat, ei jää epäselväksi Raamatussa. Raamatun lukematta (ja sen sanoman uskomatta) jättäminen tarkoittaa samaa, kun ravinnosta kieltäytyminen ja nälkäkuolema.

      Jer. 17:5 Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta.
      Jer. 17:6 Hän jää alastomaksi arolle eikä näe mitään onnea tulevan; hän asuu poudan polttamissa paikoissa erämaassa, asumattomassa suolamaassa.

      Ihmisoppeihin uskova jää lain alle. Suolamaahan, sanoo Raamattu.

      Omakohtaisesti koettu asia minullekkin. Kiitos Jeesuksen hän pelasti minut, ja on pelastanut monet, jotka eivät ole saaneet ravintoa siitä ruoasta mitä siat syövät. Ei ole kuin YKSI tie, - se on USKO KRISTUKSEEN, minun synteni sovittajana. Hallelujaa! ✝️❤️

      • Anonyymi

        Sitähän minä olen sinulle yrittänyt selittääkin että uskoisit Kristukseen kun muutamat nyt sanovat Kristukseen uskovan ja mielessään perkelettä ajattelevat eli kuka on heidän Kristuksensa sillä se Kristus josta Pyhät kirjoitukset todistavat, totisesti se on Yksi ja Henki on Yksi, ja Jumala on Yksi, ja kaste on Yksi ja seurakunta on yksi!

        Sillä ei ole kahta Kristusta että meidän elämämme olisi eroitettu toisistamme jotka Kristuksessa ovat vaan perkele eroittaa!

        Kuule sinä Israel joka hengellinen olet sinä Jerusalem kaunis on sinun asumasijas Pyhät ovat sinun tiesi, Herran kunnia ilmoitetaan sinun seurakunnassasi,

        Kuule sinä katumaton perkele käänny pian takaperin ja palaa sinne missä tähti nousee jakobista ja valtikka Israelista! Se on sellainen tähti Jeesus Kristus että se opettaa synnin murheen, rautaisella vitsalla se opettaa pakanoita parannukseen!

        Kevytmieliset perkeleet jotka tahdotte iloisesta maailmasta iloiseen taivaaseen, katukaa syntejänne te perkeleen orjat katukaa pian ja itkekää ja murehtikaa Hengessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minä olen sinulle yrittänyt selittääkin että uskoisit Kristukseen kun muutamat nyt sanovat Kristukseen uskovan ja mielessään perkelettä ajattelevat eli kuka on heidän Kristuksensa sillä se Kristus josta Pyhät kirjoitukset todistavat, totisesti se on Yksi ja Henki on Yksi, ja Jumala on Yksi, ja kaste on Yksi ja seurakunta on yksi!

        Sillä ei ole kahta Kristusta että meidän elämämme olisi eroitettu toisistamme jotka Kristuksessa ovat vaan perkele eroittaa!

        Kuule sinä Israel joka hengellinen olet sinä Jerusalem kaunis on sinun asumasijas Pyhät ovat sinun tiesi, Herran kunnia ilmoitetaan sinun seurakunnassasi,

        Kuule sinä katumaton perkele käänny pian takaperin ja palaa sinne missä tähti nousee jakobista ja valtikka Israelista! Se on sellainen tähti Jeesus Kristus että se opettaa synnin murheen, rautaisella vitsalla se opettaa pakanoita parannukseen!

        Kevytmieliset perkeleet jotka tahdotte iloisesta maailmasta iloiseen taivaaseen, katukaa syntejänne te perkeleen orjat katukaa pian ja itkekää ja murehtikaa Hengessä!

        Heikinsuolla on nyt isot seurat, tule seuroihin kuuntelemaan mitä on oikea oppi esikoislestadiolaisuudesta!


      • Anonyymi

        Noihin kaikkiin Raamatusta löytyviin teksteihin uskominen ei auta mitään, koska se on esimerkiksi Pauli N:sen saarnan mukaan vain kuollutta uskoa?

        Pitää uskoa vain ja ainoastaan esikoislestadiolaisuuteen jos haluaa taivaaseen. Sen maallisen yhdistyksen ulkopuolella ei voi olla elävää uskoa.

        Joutuuko PN joskus vastuuseen puheistaan? Tavallaanhan tuo on Kristuksen ja Jumalan pilkkaamista? Esikoislestadiolainen voi päättää sen, saako katuva syntinen syntinsä anteeksi Jumalalta, siis välimiehenä päättämässä asiasta.

        Miettikää kuinka paljon potentiaalisia anteeksiantajia tuon teorian mukaan maailmassa on, verrattuna syntejään katuviin ihmisiin! Voisiko Jumala rakentaa tai hyväksyä tuo "systeemin"?
        No ei varmasti, ihan on ihmisten, muutaman kymmenen ukon runsaan sadan vuoden aikana keksimä juttu. Rahaa ja valtaa kellokkaille, ihan varmasti on näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihin kaikkiin Raamatusta löytyviin teksteihin uskominen ei auta mitään, koska se on esimerkiksi Pauli N:sen saarnan mukaan vain kuollutta uskoa?

        Pitää uskoa vain ja ainoastaan esikoislestadiolaisuuteen jos haluaa taivaaseen. Sen maallisen yhdistyksen ulkopuolella ei voi olla elävää uskoa.

        Joutuuko PN joskus vastuuseen puheistaan? Tavallaanhan tuo on Kristuksen ja Jumalan pilkkaamista? Esikoislestadiolainen voi päättää sen, saako katuva syntinen syntinsä anteeksi Jumalalta, siis välimiehenä päättämässä asiasta.

        Miettikää kuinka paljon potentiaalisia anteeksiantajia tuon teorian mukaan maailmassa on, verrattuna syntejään katuviin ihmisiin! Voisiko Jumala rakentaa tai hyväksyä tuo "systeemin"?
        No ei varmasti, ihan on ihmisten, muutaman kymmenen ukon runsaan sadan vuoden aikana keksimä juttu. Rahaa ja valtaa kellokkaille, ihan varmasti on näin!

        Lähetään nyt siitä et maailmassa ei ole katuvia ihmisiä perkele ei opeta katumusta ja toiseksi Paulille sen verran siitä yhden leiviskän miehestä tosin en tätä nyt Paulille sano mutta esimerkiksi TT ja TL vihaavat katuvia syntisiä niin siinä on kiva sitten katuvan perkeleen olla kun pitäisi joku vesilähde löytää ja tuntuu kuin pelkkää vihaa ympärillä.

        Ja monta muuta saarnaajaa jotka vihaavat katuvia ja itkeviä syntisiä.

        Joten turpa kiinni Pauli. Totta se oli mitä sanoit ei siinä, mutta ei kovin rehellistä jos nämä vesilähteet eivät sitten ole valmiita antamaan siitä vedestään kuin pienellä joukolle ketkä miellyttää niitten omaa järkeensä.

        T Laukkasen en muuten ole koskaan kuullut tai nähnyt itkevän syntejään? Olenko väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetään nyt siitä et maailmassa ei ole katuvia ihmisiä perkele ei opeta katumusta ja toiseksi Paulille sen verran siitä yhden leiviskän miehestä tosin en tätä nyt Paulille sano mutta esimerkiksi TT ja TL vihaavat katuvia syntisiä niin siinä on kiva sitten katuvan perkeleen olla kun pitäisi joku vesilähde löytää ja tuntuu kuin pelkkää vihaa ympärillä.

        Ja monta muuta saarnaajaa jotka vihaavat katuvia ja itkeviä syntisiä.

        Joten turpa kiinni Pauli. Totta se oli mitä sanoit ei siinä, mutta ei kovin rehellistä jos nämä vesilähteet eivät sitten ole valmiita antamaan siitä vedestään kuin pienellä joukolle ketkä miellyttää niitten omaa järkeensä.

        T Laukkasen en muuten ole koskaan kuullut tai nähnyt itkevän syntejään? Olenko väärässä?

        Voin olla väärässä tuosta Laukkanen katumuksesta mutta yleisesti ottaen siellä on vain kourallinen saarnamiehiä kenellä on laupeuden silmät katuvan syntisen päälle. Ei oo kovin reilua. Et pitäis armoa anoa sellaiselta kenellä on sydän täynnä vihaa sua kohtaan. Ja sitten jos joskus saa armon nousta niin läjetysmieheltä kestää 30sekunttia päättää todistaako itkevälle synnit anteeksi vai ei, onko silleen reilua? Vanhat saarnaajat opettivat ennen että olkaa nopeat sitomaan!

        Et saa anteeks sitä. Toivottavasti sun oma lapsesi saa tuntea samaa joskus. Toivottavasti sinä saat joskus olla 10vuotta murheessa ja kun saat voiman nousta dadaa katsos meidän pikku perkele tuli siihen itkemään todistanko vai enkö todista. Haistakaa paska.

        Puolet saarnaajista oo ikinä edes heränneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla väärässä tuosta Laukkanen katumuksesta mutta yleisesti ottaen siellä on vain kourallinen saarnamiehiä kenellä on laupeuden silmät katuvan syntisen päälle. Ei oo kovin reilua. Et pitäis armoa anoa sellaiselta kenellä on sydän täynnä vihaa sua kohtaan. Ja sitten jos joskus saa armon nousta niin läjetysmieheltä kestää 30sekunttia päättää todistaako itkevälle synnit anteeksi vai ei, onko silleen reilua? Vanhat saarnaajat opettivat ennen että olkaa nopeat sitomaan!

        Et saa anteeks sitä. Toivottavasti sun oma lapsesi saa tuntea samaa joskus. Toivottavasti sinä saat joskus olla 10vuotta murheessa ja kun saat voiman nousta dadaa katsos meidän pikku perkele tuli siihen itkemään todistanko vai enkö todista. Haistakaa paska.

        Puolet saarnaajista oo ikinä edes heränneitä.

        Katukaa itte syntejänne heräämättömät pelle saarnaajat.

        Teitä on aika iso liuta siellä. En nyt nimiä mainitse. Tiedätte itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katukaa itte syntejänne heräämättömät pelle saarnaajat.

        Teitä on aika iso liuta siellä. En nyt nimiä mainitse. Tiedätte itsekin.

        Synnittömiä saarnajia ketkä mulkoilee syntisiä kuin jotain halpaa makkaraa. Pitäis tommosen persettä mennä nuolemaan.

        Kumarran vaan elävän Jumalan edessä, ja jos Jumala vaatii tunnustaa synnit kristitylle, olkoot elävä kristitty. Ja jos en sellaista löydä, niin sitten en tunnusta, sellainen joka on sydämestään täynnä perkeleen myrkkyä ei ole elävä kristitty joka vihaa katuvia syntisiä, sellainen on perkeleestä syntynyt ja ei koskaan ole totuuden tuntoon tullut!

        Sillä niin on ennen saarnattu että se on siunattu asia että meillä on syntiset saarnaajat, niin oli siis joskus ennen muinoin, nykyään niitä on vain kourallinen!

        Kun se on sellainen asia, että joka tuntee omat syntinsä, ja Jeesuksen armon, hän on myös laupias muita syntinsä tuntevia kohtaan! Mutta joka ei tunne omaa viallisuuttaan , hän tahtoo syntisessä, katuvassa ja murheellisessa nähdä ainoastaan perkeleen eli sen lankeemuksen jonka kautta murhe tuli, mutta hän ei tahdo sitä nähdä että itse taivaan Jumala on sen heräyksen antanut!

        Mutta sinä synnitön saarnaaja, kuka on sinusta synnittömän tehnyt? Sillä sen minä tiedän ja todistan Herran Jeesuksen Kristuksen tuntemisen jälkeen ettei armo ihmisestä synnitöntä tee vaan päinvastoin, mitä suurempi on armon tunto, sitä suurempi on myös synnin tunto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnittömiä saarnajia ketkä mulkoilee syntisiä kuin jotain halpaa makkaraa. Pitäis tommosen persettä mennä nuolemaan.

        Kumarran vaan elävän Jumalan edessä, ja jos Jumala vaatii tunnustaa synnit kristitylle, olkoot elävä kristitty. Ja jos en sellaista löydä, niin sitten en tunnusta, sellainen joka on sydämestään täynnä perkeleen myrkkyä ei ole elävä kristitty joka vihaa katuvia syntisiä, sellainen on perkeleestä syntynyt ja ei koskaan ole totuuden tuntoon tullut!

        Sillä niin on ennen saarnattu että se on siunattu asia että meillä on syntiset saarnaajat, niin oli siis joskus ennen muinoin, nykyään niitä on vain kourallinen!

        Kun se on sellainen asia, että joka tuntee omat syntinsä, ja Jeesuksen armon, hän on myös laupias muita syntinsä tuntevia kohtaan! Mutta joka ei tunne omaa viallisuuttaan , hän tahtoo syntisessä, katuvassa ja murheellisessa nähdä ainoastaan perkeleen eli sen lankeemuksen jonka kautta murhe tuli, mutta hän ei tahdo sitä nähdä että itse taivaan Jumala on sen heräyksen antanut!

        Mutta sinä synnitön saarnaaja, kuka on sinusta synnittömän tehnyt? Sillä sen minä tiedän ja todistan Herran Jeesuksen Kristuksen tuntemisen jälkeen ettei armo ihmisestä synnitöntä tee vaan päinvastoin, mitä suurempi on armon tunto, sitä suurempi on myös synnin tunto!

        Sellanen juttu että jos mulle ruvetaan avautumaan mä anna samalla mitalla takas, anteeks TL ja TT.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vaikka en minä tiedä huudanko minä metsästä vai valkeudesta, metsässä minä seison mutta minun sanani kestää valkeuden edessä sillä en minä puhu mitään mikä ei olisi niin kuin koeteltu ja totuus. Katso itse Jumala jos sinun poikasi tulee sinun tykösi sinä piekset hänet verille, kenenkä tykö hän enää menis? Eli eikö hän hiljaa ole siitä edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen juttu että jos mulle ruvetaan avautumaan mä anna samalla mitalla takas, anteeks TL ja TT.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vaikka en minä tiedä huudanko minä metsästä vai valkeudesta, metsässä minä seison mutta minun sanani kestää valkeuden edessä sillä en minä puhu mitään mikä ei olisi niin kuin koeteltu ja totuus. Katso itse Jumala jos sinun poikasi tulee sinun tykösi sinä piekset hänet verille, kenenkä tykö hän enää menis? Eli eikö hän hiljaa ole siitä edes?

        Kyllä siitä autuaaksi tulee kun katuva perkele saa synnit anteeksi, mutta ei se katuva perkele muuksi muutu vaan hän on perkele sen jälkeenkin, ja jos hänen taas pitää palata siihen samaan paikkaan jossa ehkä hän armon saa jos hän sitä kysyy, mutta kuitenkin on vihattu. Niin pitääkö hänen uudestaan ja uudestaan kävellä sen vihan lävitse aina uudestaan ja uudestaan että hän sen veden eli armon uudestaan ja uudestaan saisi? Sillä ei perkele taida enkeliksi muuttua vaikka hänet kastettaisiin Jerusalemissa ja Jeesuksen elävässä veressä pysyy hän kuitenkin perkeleenä.

        Jumalan pojalla oli kuitenkin isä taivaassa joka rakasti häntä.

        Mutta katuvalla perkeleellä ei ole tämän maan päällä yhtäkään joka häntä rakastaisi, tämä kansa rakastaa katumattomia perkeleitä se rakastaa pyhiä ja hurskaita jotka kuitenkin samoissa synneissä elävät! Kuule Isä taivaassa sinun tiesi ovat oikeat mutta missä on se lähde josta murheellisen ja katuvan on lupa juoda ilman vihaa ja ylönkatsetta? Sillä en minä ole sitä koskaan löytänyt vaikka minä elävän lähteen löysin niin havaitsin minä siinä vieressä kuitenkin katkeran vihan sapen. Ja ei sinne ole kiva mennä vaan työläs ja murhe pitää oleman omista synneistä ja itku väärästä muodosta sillä ei sinun seurakunnallesi kelpaa halvat perkeleet vaan enkelit ja pyhimykset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetään nyt siitä et maailmassa ei ole katuvia ihmisiä perkele ei opeta katumusta ja toiseksi Paulille sen verran siitä yhden leiviskän miehestä tosin en tätä nyt Paulille sano mutta esimerkiksi TT ja TL vihaavat katuvia syntisiä niin siinä on kiva sitten katuvan perkeleen olla kun pitäisi joku vesilähde löytää ja tuntuu kuin pelkkää vihaa ympärillä.

        Ja monta muuta saarnaajaa jotka vihaavat katuvia ja itkeviä syntisiä.

        Joten turpa kiinni Pauli. Totta se oli mitä sanoit ei siinä, mutta ei kovin rehellistä jos nämä vesilähteet eivät sitten ole valmiita antamaan siitä vedestään kuin pienellä joukolle ketkä miellyttää niitten omaa järkeensä.

        T Laukkasen en muuten ole koskaan kuullut tai nähnyt itkevän syntejään? Olenko väärässä?

        Jos et ole nähnyt tai kuullut Tapion itkevän syntejään, olet ihan oikeassa. Tapiokin on ehkä sitä tehnyt, mutta ei sinun kuultesi tai näkyvissä?

        On se sellaista noiden "ristillisyyden lähetysmiesten" osa, ei kadehtimista viimeisellä tuomiolla.


    • Anonyymi

      Meni ihan pikkusen tunteisiin toi Paulin leipä selitys joka päti joskus Jeesuksen aikana kun oli rakkaus seurakunnassa ei päde tänä aikana enään.

      Oon siis opin puolesta esikoislestaadiolaisten puolella en siis ihmisten puolella ainoastaan opin. Siksi joku voi havaita ristiriitaa tässä ulostulossa.

      Mutta käydääks hakkaa se Pauli veli veljellisesti muutama rakkauden pusu(nyrkkiä naamaan) oppiipahan....

      Hautasi heräyksensä sydämeensä...ei pidä paikkaansa tänä aikana hautasi koska vihaatte syntisiä siksi hautasi.

      • Anonyymi

        Muahahhahaa Paulil on nenä lytyssä kohta.


    • Anonyymi

      Anteeks ehkä ku sanoin noin vaikka totta puhuin, totta se puhui vaikka totta minäkin puhun, asiat ovat suhteellisia...riippuu aina tilanteesta kun esimerkiksi puhekykynsä menettänyt ja neliraaja halvautunut ei vaan voi mennä armoalttarille vaikka kuinka haluaisi.

      Ja kun tilanne on että vihatun pitäisi anoa armoa vihaajiltansa niin etkös nyt Jumala näe että teet mahdottoman tien?

      • Anonyymi

        Meni taas mielenkiinto asiaan. Jatketaan vuoden päästä keskustelua.

        Lumikille sen verran kuka olit siellä prismassa niin toivottavasti et odota mua koska en oo tulossa sinne. Rakastin kyllä sua, harmi et olit ainoa siinä seurakunnassa...

        Eti vaan toinen mies. Jos et jo ettiny, lestoillahan on huoruus verissä...

        Se sama kuka olit siellä teltassa rukoushuoneella. En oo sen jälkee seuroissa käyny ku kerran.

        Ni joo moro. Palataan sitten asiaan kun taas kiinnostaa.. vaihteeksi meni taas motivaatio valehtelun sieto raja taas ylittyi. En jaksa enempää valheita enää kuunnella taas vähään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni taas mielenkiinto asiaan. Jatketaan vuoden päästä keskustelua.

        Lumikille sen verran kuka olit siellä prismassa niin toivottavasti et odota mua koska en oo tulossa sinne. Rakastin kyllä sua, harmi et olit ainoa siinä seurakunnassa...

        Eti vaan toinen mies. Jos et jo ettiny, lestoillahan on huoruus verissä...

        Se sama kuka olit siellä teltassa rukoushuoneella. En oo sen jälkee seuroissa käyny ku kerran.

        Ni joo moro. Palataan sitten asiaan kun taas kiinnostaa.. vaihteeksi meni taas motivaatio valehtelun sieto raja taas ylittyi. En jaksa enempää valheita enää kuunnella taas vähään aikaan.

        Lumikilla ku näin sen ekan kerran prismassa ja tunnistin heti kristityksi niin ensimmäinen asia mihin sen silmät meni katto mun munaa oikeesti tujotti vielä pitkään käänty ympäri ja lähti menee ajattelin mielessä eks sä nyt oikeesti tajuu et mä tunnistan sut kristityksi....ei varmaa tienny et oon joskus käyny seuroissa.....no kyl mä sen naaman kalpeudesta näin että runkkaaminen on ihan arkipäivää sille ei siinä mitään mitenkään siis yllättynyt tai mitään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumikilla ku näin sen ekan kerran prismassa ja tunnistin heti kristityksi niin ensimmäinen asia mihin sen silmät meni katto mun munaa oikeesti tujotti vielä pitkään käänty ympäri ja lähti menee ajattelin mielessä eks sä nyt oikeesti tajuu et mä tunnistan sut kristityksi....ei varmaa tienny et oon joskus käyny seuroissa.....no kyl mä sen naaman kalpeudesta näin että runkkaaminen on ihan arkipäivää sille ei siinä mitään mitenkään siis yllättynyt tai mitään....

        Mutta ihan varmaa arkipäivää esikoislaestaadiolaisille tytöille että tujoitellaan kaupoissa tuntemattomien miesten alapäitä, mutta älkää ajatelko ettei kukaan saa tietää, voi käydä esim näin niin ku nyt kävi että tyyppi oliki ex seuroissa kävijä ei jäänykään pimeyteen se asia...toivottavasti Pauli saarnaa tästäkin vähän niin ei pelkkää nuhde saarnaa tule meille metsässä olijoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ihan varmaa arkipäivää esikoislaestaadiolaisille tytöille että tujoitellaan kaupoissa tuntemattomien miesten alapäitä, mutta älkää ajatelko ettei kukaan saa tietää, voi käydä esim näin niin ku nyt kävi että tyyppi oliki ex seuroissa kävijä ei jäänykään pimeyteen se asia...toivottavasti Pauli saarnaa tästäkin vähän niin ei pelkkää nuhde saarnaa tule meille metsässä olijoille?

        Vaikka ei siinä kyllä sitä on itsekin tullu tuijotettua yhtä sun toista....Mutta niinku mulla on murheellinen Henki synneistäni joka päivä onko teillä?

        Ku mä uskon Jeesukseen niin ei mulla heräys mihinkään lähde vaikka Pauli sanois mitä?

        Uskon kautta tulee heräys Jeesuksessa Kristuksessa ja armo samasta veneestä siis syntien anteeksi antamus!

        Ei mun heräys mihinkään lähde vaikka hautaisin sen helvetin syvyyteen koska uskoa Jeesukseen en kuitenkaan jätä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ei siinä kyllä sitä on itsekin tullu tuijotettua yhtä sun toista....Mutta niinku mulla on murheellinen Henki synneistäni joka päivä onko teillä?

        Ku mä uskon Jeesukseen niin ei mulla heräys mihinkään lähde vaikka Pauli sanois mitä?

        Uskon kautta tulee heräys Jeesuksessa Kristuksessa ja armo samasta veneestä siis syntien anteeksi antamus!

        Ei mun heräys mihinkään lähde vaikka hautaisin sen helvetin syvyyteen koska uskoa Jeesukseen en kuitenkaan jätä!

        Naiset kyllä lähtee ja seurakunta mutta usko Jeesukseen pysyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kyllä lähtee ja seurakunta mutta usko Jeesukseen pysyy!

        Nii ja kyl varmaan jatkan huomenna ku Pauli yritti ryöstää mun omaisuuden ku väitti mua hautaajaksi ku en tunnusta syntejäni jollekin ni on mulla usko Jeesukseen kuitenkin niin hyvillä mielillä voin postaamista jatkaa ku ei sitä tyhjänä voi mitään kirjoittaa mutta jos on jotain esim usko Jeesukseen niin silloin se kirjoittaa mikä siellä sisällä on, en siis minä silleen vaan se mikä sen tyhjyyden täyttää. Olo se sitten murhe tai ilo, mitä tahansa vaikka jollain Pyhä Henki tai Jeesuksen usko, mitä siellä ihmisen sisällä ikinä onkaan niin se puhuu sillä Kirjoitettu on, että ihminen puhuu sydämensä kyllyydestä! Mitä suu puhuu sitä sydän tunnustaa, siksi en minä mieti puheitani, sillä minä tahdon sydämeni ajatukset tuoda julki että jos joku taitava niitä lukee ja huomaa jotain missä on lankeemus tai jotain muuta niin hän osaa siitä sitten vetää johtopäätökset ja tehdä jotain...Jos ei osaa ihan sama, puhun silti...kenellekään en kumarra. Jumala itse särkee sydämeni jos tahtoo ei mun tarvi kumarrella...silloin vasta ihminen nöyrtyy jollekin kun sydän särkyy, jos se on siis tarpeellista nöyrtyä jollekin joka sitä haluaa että nöyrry minulle niin miksi et ensin rukoile että särje hänen sydämensä isä sillä ei yksikään nöyrry alamaiseksi kenellekään kovalla sydämellä. Hönöt . Ottakaa taas päät perseestä. Ku jos ei sydän särjy ristinjuurella tai missä tahansa särkyykään ei kukaan ole alamainen yhtään millekkään. Kaikki ovat alamaisia itselleen. Ja jos jollain on Pyhä Henki niin miksi hänen pitäisi olla alamainen toiselle saarnaajalle? Eikö se sama Pyhä Henki itsessään saarnaa myös hänelle? Ajatus vaan voin olla väärässäkin.

        Mun mielestä alamaisuus ei oo tärkeintä vaan että tuntis vaan omat syntisä ja ottais vastaan korkeimman evankeliumin.

        Välillä tuntuu että vaaditaan alamaisuutta vähän joka suuntaan..kiinnostais yhtään tykkään olla vapaa lapsi...ärsyttää toisten mielipiteet mitkä ei perustu mihinkään ja jos perustuu johonkin 6kertaa väärennettyyn raamattuun mitä ei muutenkaan olla ihmisjärjellä selitetty uunot yrittää sillä jotain perustella vaikka ymmärrä siitä edes yhtään mitään, ole joo tommoselle IHMISELLE alamainen. Prööt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe