Oman ystävän ottaminen kolmen kimppaan on melkoinen luottamuksen ja kunnioituksen osoitus ystävälle.
Me etsimme vaki kumppania pidempi aikaiseen kimppaan.
Tyttöystäväni nykyinen vaimoni oli 21v kun aloimme kimppseksiin ystävämme kanssa.
Meillä on mennyt niin hyvin että liitostamme on 2 lasta vanhin poika on 34v ja ystävämme on ollut 36
vuotta kolmantena sängyssä ja alussa tosi usein ja vielä nykyään 2-4 kertaa kuussa.
Ollaan toki oltu muidenkin kanssa mutta vakimiehen kanssa on parasta.
Suosittelemme tutun kanssa kimppaa niin nautinto on parempaa.
1N ja 2M kimppa
14
1310
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa sitä tuollaisen kivan pariskunnan löytäisikin jolle pääsisi vakiovieraaksi ;)
- Anonyymi
Kerro itsestäsi ja mistä olet niin katsotaan mennäänkö pidemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallinen suomalainen mies Tampereelta jolla ikää 49 vuotta... joskus 3-kymppisenä olin muutamaan kertaan pariskunnalla 3.pyöränä mutta olisi kiva "taas" löytää mukava pariskunta jolle pääsisi vakiovieraaksi ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M53 Lahdesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallinen suomalainen mies Tampereelta jolla ikää 49 vuotta... joskus 3-kymppisenä olin muutamaan kertaan pariskunnalla 3.pyöränä mutta olisi kiva "taas" löytää mukava pariskunta jolle pääsisi vakiovieraaksi ;)
Meillä vaakiovieras on yleensä vähintään 4-6 yötä.
Hän saa panna rouvaa vapaasti ja mieluiten usein ja paljon.
Riittääkö sinulla puhti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä vaakiovieras on yleensä vähintään 4-6 yötä.
Hän saa panna rouvaa vapaasti ja mieluiten usein ja paljon.
Riittääkö sinulla puhti?Unohtui että 4-6 yötä kuukaudessa vähintään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtui että 4-6 yötä kuukaudessa vähintään
Kyllähän tuo kuulostaa ihan sopivalta määrältä vierailuita ;)
Olen siis tuo 49-vuotias tamperelainen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuo kuulostaa ihan sopivalta määrältä vierailuita ;)
Olen siis tuo 49-vuotias tamperelainen...Olet siis spede niuvanniemestä
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17846142A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Meidän ystävä oli hämmästynyt kun pääsi mukaamme kimppaseksiin.
Ystävämme tutki edessään olevaa kaunista naista ja hänen rintansa oli tutkimuksen kohteena pitkään ennen pillun tutkimista.
Maisteltuaan rintoja ja pillua hän alkoi työntää vapisten kaulaan pilluun kun sai viimein panna ystävänsä vaimoa luvan kanssa.
Ystävän pallit läpsyttivät voimalla rouvvan pyllyä eikä kestänyt pitkään kun rouva sai ensimmäisen vieraan sperman sisäänsä.
Tämä ei jäänyt todellakaan viimeiseksi kerraksi.- Anonyymi
Jännää ihanko totta kyllä spede se taas jaksaa satuilla
- Anonyymi
Suosittelen myös vieraan ottamista sänkyyn mukaan tutun sijasta.
- Anonyymi
Ja sitten akkaa pannaan ku vierasta sikaa
- Anonyymi
Minäkin haluan vaimon kimppanaiseksi eikä vaimolla kuulemma ole mitään sitä vastaan jos minä haluan hänestä kimppanaisen.
Ja kyllä minä haluan vipinää vaimon seksielämään.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915