Windowsin oma sääsovellus sekosi sen verran, että jäi yhden päivän jälkeen näytössään. Jos oli tiistai, sovellus väitti päivää maananataiksi. Kuukauden päivä tietysti jäi jälkeen myös.
Asetuksissa ehdotettiin palautusta oletusasetuksiin, jos sovellus ei toiminut oikein. Klikkasin sitä. Kaikki valitsemani paikkakunnat kyllä poistuivat, mutta uusiakaan ei voi enää luoda. Aina kun avaan sovelluksen, se toivottaa minut tervetulleeksi uutena käyttäjänä, vaikka olen valinnut useita kaupunkeja eri maista näytettäviksi.
Minulla on kaksi tietokonetta, ja toisessa sää toimii ihan hyvin ja oikein, joten vian täytyy olla koneessani. Mutta voiko sille tehdä mitään? Kyseessä on siis Windows 10 Home uusimpine päivityksineen, ja kone on viisi vuotta vanha Acer Aspire 7 -läppäri.
Tietysti koko Windowsin voisi asentaa uudestaan, mutta en niin isoon hommaan viitsi näin pienen asian takia ryhtyä, koska kone muuten toimii erinomaisesti.
Sääsovellus ei toimi
Anonyymi-ap
1
213
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17846143v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022