esimerkki miten uskonto toimii

Anonyymi-ap

on kuppi josta voi juoda , ihmiset sanovat että ei tässä kupissa mitään erikoista ole , taitaa olla vain hieman vanha ?

Uskovainen ei noteeraa kuppia mitenkään vanhoja kuppeja on maailma väärällään .
sitten taikasanat , jotka saavat uskovaisen tunteet sekaisin 🤣

TÄMÄ KUPPI ON KRAALINMALJA JOTA JEESUS KÄYTTI VIIMEISELLÄ ATERIALLA

sen tavallisen kupin merkitys muuttui

28

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskonnon toimista pitäsi olla Raamatun sanan pohjalta opetus toimitaa.

      • Anonyymi

        Jos kuvittelet jotain , mikä ei ole totta niin silti elimistösi reagoi siihen !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuvittelet jotain , mikä ei ole totta niin silti elimistösi reagoi siihen !!!

        Miksi täytyy kuvitella joka ei ole totta, se tämän maailman ihmisten epäjumala joka ei anna mitään vaikka kuinka pyytäisivät, miksi ei anna koka on kuolut. Elävä Jumala antaa mitä hänen lapsena pyytävä,ei saa olla itsekyyttä kutten maaiman ihmisillä on .


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Miksi täytyy kuvitella joka ei ole totta, se tämän maailman ihmisten epäjumala joka ei anna mitään vaikka kuinka pyytäisivät, miksi ei anna koka on kuolut. Elävä Jumala antaa mitä hänen lapsena pyytävä,ei saa olla itsekyyttä kutten maaiman ihmisillä on .

        olet vain aivojesi tuotos !


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet vain aivojesi tuotos !

        Vote teitä ateisteja, kun perustelette aivotuoteilenne.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Vote teitä ateisteja, kun perustelette aivotuoteilenne.

        Sorkkimalla aivojasi saan sinut tekemään , mitä vain !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorkkimalla aivojasi saan sinut tekemään , mitä vain !

        Eiköhä ihan niin mene, ihmisellä on oikeus omaan omaan ruumiiseensaa toistaiseksi, paholainen kyllä sanelee omia aivoja jotovat hänen orjiaan.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Eiköhä ihan niin mene, ihmisellä on oikeus omaan omaan ruumiiseensaa toistaiseksi, paholainen kyllä sanelee omia aivoja jotovat hänen orjiaan.

        haluatko leikkaukseen https://en.wikipedia.org/wiki/Phineas_Gage


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorkkimalla aivojasi saan sinut tekemään , mitä vain !

        Se sun mielikuvitustas .


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Se sun mielikuvitustas .

        vitun debiili et osaa puhu ajos poistan tietyn kohdan aivoistasi , olet muuten normaali


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­y­­m­­­f­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17846904X

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Ei mee sekaisin kupin takia, joivat he itsekkin saman malliseista kupeita.

      • Anonyymi

        miksi menet sekaisin jeesuksesta 🤔 voiko sinua ohjailla tarinoilla ?


    • Anonyymi

      Kaikilla demokraateilla on omansa silti.

    • Anonyymi

      Jeesus Kristus, Immanuel, on taivaankaikkeuden Kuningas.
      Hänestä kertoo videon sanoma. Mutta ennen muuta sanoma opettaa, miten Hänen yhteyteensä voidaan tulla:
      https://youtu.be/T96sZs76t4o

    • pitäis kutsusa imisiä karitsan häihin. Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle." Ja hän jatkoi: "Nämä ovat tosia Jumalan sanoja. Ilm.19:9

      • Anonyymi

        karitsaa syö hiekkakansa , miksi ei sian liha maistu ?


    • Anonyymi

      Lampaisiin sekaantuminen on nykyaikana rikos!

      • Anonyymi

        kotipaju2 tykkää karitsoista ?


    • Anonyymi

      4 sääntöjen vastaista , voit käyttää vertauskuvia ! niin tiedän

      • Anonyymi

        jo vuodesta 2014 🙂


    • Anonyymi

      Vuorisaarnan kuulumattomissa ei kukaan saata elää. Uskonto on toinen, joka on käytävä läpi https://youtu.be/ATP6uUBv59k
      Sydänten Jumala ottaa omansa.

    • Anonyymi

      Lampaat pakenevat kauhuissaan.

      • Anonyymi

        susi katsoo heitä viekkaana , se olikin lammaskoira 🤣


    • Näköjään Indiana Jones Viimeinen ristiretki katseltu

      • Anonyymi

        ei vaan kyse on luulosta , luulet ja kuvittelet jotain ja se vääristää totuuden !!!
        polvistuit fentanyyli floydin vuoksi koska et ollut lukenut ruumiinavauspöytäkirjaa ja olit propagandan uhri !!!


    • Anonyymi

      Ei se ole Graalin malja lainkaan vaan ehtoollismalja. Eikä siinä ole mitään mystiikkaa. Se on annettu ihmisille kuten rukous, koska ihmiset eivät ymmärrä Jumalan Sanaa, eikä Pyhää Henkeä. Ihmiset voivat kuitenkin turvautua Kristuksen sovitustyöhön. Ehtoollismalja on muistutus Kristuksen sovitustyöstä.

      • Anonyymi

        jeesuksen verta oksennukseen asti ?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe