Juu, Asia puhetta on. Siis tarkoitan tätä, Kuukleen : suomenuutiset.
YLE,stä juttua suomenuutisissa.
24
395
Vastaukset
- Anonyymi
Punaviher yle on nykyään lähes pelkkää seta ja matu propagandaa, ja ihan turhia huuhaa ohjelmia joita tulee muiltakin kanavilta.. Kansa maksaa ylen, ja sen sisältö on aika asenteellista kuraa. Yle ei ole Neutraali ja tasapuolinen toimija.
- Anonyymi
suomenuutiset.. kovaa menoo ruotsin koulussa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
suomenuutiset.. kovaa menoo ruotsin koulussa..
Syyrialainen riehui puukon kanssa ranskassa. Kyseinen uutinen ja video löytyy kun googlaa ulkomaalaisia uutissivustoja.
- Anonyymi
Kyllä tuo kansanedustaja Sebastian Tynkkynen puhuu ihan asiaa YLE,stä. Ja hänellä on muuten paljon hyviä Youtube videoita..
- Anonyymi
Miksi suomessa on niin kovin paljon Kelaperäistämaahanmuuttoa..
- Anonyymi
PS on oikeassa, Ei enään näitä milan jaffeja suomeen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS on oikeassa, Ei enään näitä milan jaffeja suomeen..
Joo, Kyllä tuo maahantunkeutuminen pitäisi estää.
- Anonyymi
10.5. Hakkarainen puhuu asiaa suomenuutisissa.
- Anonyymi
Suomenuutiset . Ruotsissa aletaan nyt puuttumaan matuongelmaan.
- Anonyymi
Autojen kyttääminen katsastuksen yhteydessä lisääntyy. . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu wokettamisesta ja pridetouhusta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on iso tehtävä tulevalla uudella hallituksella paikkailla marinin törsäily velkavippi hallituksen jälkiä..
- Anonyymi
partisaani piste com
- Anonyymi
Eduskunta ei päätä YLE:n ohjelmatoiminnan sisällöstä.
- Anonyymi
Joku päättää, ja tähän pitää vaikuttaa.
- Anonyymi
pt media. Ja niin minulla ja kaikilla on kuukle.
- Anonyymi
Paras !!
- Anonyymi
PT on paras.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paras !!
partisaani piste com
- Anonyymi
maahanmuutto kehitysmaista on suuri riesa ja uhka.
- Anonyymi
Suomi täytetään näillä milan jaffeilla..
- Anonyymi
19.5. Hakkarainen puhuu suomenuutisissa metsäasioista faktaa !
- Anonyymi
23.5. sähköautojen turvallisuudesta asiaa ( Paloriskit )
- Anonyymi
Moi Jussi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836664
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3413715KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt262251Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1202012Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281901Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1371270Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?611082Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531033Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass160972Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav57876