Miksi Daciat ovat niin hyviä autoja

Anonyymi-ap

Syy siihen johtuu tehtaan työmoraalista, laadukkaista osista ja tarkasta kokoonpanosta. Daciakuskit ajavat tyytyväisinä takuunalaisilla autoilla jotka eivät ruostu koska maalaus en tehty ensiluokkaisesti ja alusta onkäsitelty ruosteenesto aineilla. Siksi Dacia on hyvä auto. Kommentteja.

18

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Daciat ovat hyviä myös siksi, että niistä puuttuu paljon sellaista mikä voisi rikkoutua, sitä mitä tavallinen autoilija ei tarvitse eikä halua.

    • Anonyymi

      Dacia on ongelmajätteeksi luokiteltavaa sontaa. Yleensä alkoholisoituneen vasemmistolaisen kulkine.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti olen poikkeus, koska en ole alkoholisoitunut enkä varmasti vasemmistolainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olen poikkeus, koska en ole alkoholisoitunut enkä varmasti vasemmistolainen.

        Vieläkös haistelet pyörän satuloita?


      • Anonyymi

        Dacia on ongelmajätteeksi luokiteltavaa sontaa. Yleensä alkoholisoituneen vasemmistolaisen kulkine....... Eivätkö enää anna Kelasta rahaa auton ostoon


    • Anonyymi

      Osasta näköjään tulee vasemmistolaisia ja myöhemmin vielä alkoholisoituvat kun heillä ei ole edes varaa ostaa Daciaa !!

      • Anonyymi

        No nythän tuohon trollailuun löytyi syy. Siis alkoholisoitua kun ei ole varaa ostaa edes käytettyä Daciaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nythän tuohon trollailuun löytyi syy. Siis alkoholisoitua kun ei ole varaa ostaa edes käytettyä Daciaa .

        Tulevat äidit voisivat ajatella tuota asiaa etukäteen ja ostaa pojalle Dacia merkkinen leikkiauto kun hän leikki elämänsä alussa hiekkalaatikossa . Silloin poika pääsisi jo alussa näkemään päämääränsä autoilun suhteen. Jos hän tulevassa elämässään jää köyhähköksi miehen aluksi niin silloin ei olisi muistissa niitä kovin kalliita leiikki autoja hiekka laatikolta kuten Mercedes ,Bentley, Rolls Royce, V8 Audi , BMW. yms. Siis miksi pilata miehen alku jo alkutaipaleella !!!


    • Anonyymi

      Siis jos olet tavallinen duunari ja on rahatilanne kuin se on ilman mitään teatteria niin ajele vaikka Dacialla jos ei ole varaa tai haluja kalliimpaan ennen kuin rupeat trollailemaan näillä palstoilla. Jos et taas osaa käsitellä rahojasi oikein niin jää vain pois näiltä palstoilta !!!

    • Anonyymi

      En ymmärrä kinastelua automerkeistä. Huonoin autoni oli ns. laatumerkki, mutta oli oma vikani, kun ostin huonon auton. En syytä sitä merkkiä.

      • Anonyymi

        Huonoin autoni oli ns. laatumerkki,..... No niin,sinäpä sen sanoit. On niitä minullakin ollut erilaisia vekoittimia mutta kun mulla oli aikanaan yritys niin silloin menin ostamaan käytetyn pakettiauton nimeltään MB 100 D. Se oli kyllä kaiken huippu (ei niinkään moottori) sen teko olis pitänyt kieltää jo tekovaiheessa. Jumalauta niitä eturatas laakereita !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Dacia on paras auto niille jotka eivät ymmärrä tekniikasta mitään. Näin on.

      • Anonyymi

        Ei tekniikasta tarvitse mitään ymmärtääkään, kun auto toimii ja kestää hyvin.


      • Anonyymi

        Dacia on paras auto niille jotka eivät ymmärrä tekniikasta mitään..............Minäkin joka kerkisin olla omissa autoverstastouhuissa ja merkkiliikkeenkin verstaassa 35 vuotta ostin kuitenkin Dacian. Sinusta kyllä uskoisin toista vaikka tuollaisia kommentteja heitteletkin että se on niittä helppoheikki tarinoita ,,siis korkeintaan olet vääntänyt virta avainta ja oletat jotain insinööriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on paras auto niille jotka eivät ymmärrä tekniikasta mitään..............Minäkin joka kerkisin olla omissa autoverstastouhuissa ja merkkiliikkeenkin verstaassa 35 vuotta ostin kuitenkin Dacian. Sinusta kyllä uskoisin toista vaikka tuollaisia kommentteja heitteletkin että se on niittä helppoheikki tarinoita ,,siis korkeintaan olet vääntänyt virta avainta ja oletat jotain insinööriä.

        Minä ymmärrän tekniikasta paljonkin. DSG on ÿber vaihteisto ja DSG on ylivetomoottori. Kumpaakaan teknologiaa EI ole saatavilla Daciaan. Kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärrän tekniikasta paljonkin. DSG on ÿber vaihteisto ja DSG on ylivetomoottori. Kumpaakaan teknologiaa EI ole saatavilla Daciaan. Kommentteja.

        EI ole saatavilla Daciaan......Dacia miehenä sanon myös että eikä tule !!!!!!


    • Anonyymi

      Piti kirjoittaa että DSG on über alles ja TSI on äärimmäisen hieno moottori. Tällaista teknologiaa ei Daciassa nähdä.

      • Anonyymi

        on über alles j......Eikä myös koskaan tulla näkemäänkään !!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe