Vieläkö muistatte Pöystin Aarnen, eli Arskan? Hän oli keskustan vanhan urheilukentän hoitaja ja kova jalkapallomies. Arska valmensi vuosia KK-V:n jalkapalloilijoita. Apukoutsina hänellä oli Johannes Hupli.
Mitä muistoja löytyy Pöystistä ja Huplista?
Arska oli legenda jo eläessään
7
895
Vastaukset 7
- Anonyymi
Aarne Pöysti kasvatti monia Kokemäen junnuja jalkapallon pariin. Useimmat meistä muistamme hänet leppoisana miehenä, joka sanoi, että syötä ja potkaise palloa sillai sisäterällä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17847786p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyvin muistan Pöystin kun hän oli urheilukentän hoitajana. Kentän taisi omistaa KK-V. Joskus kesäisin pidettiin talkoita kun revittiin rikkaruohoja juoksuradoilta. Mukava kaveri ja Huplikin huumorimiehiä.
- Anonyymi
Jonnet ei muista ja hyvä niin
- Anonyymi
Joo ei ollut silloin kännykkä- eikä videopelejä. Silloin harrastettiin liikuntaa ja urheilua.
- Anonyymi
Aikanaan oli Pöystin muistoturnaus. Taitaa olla nykyiset pallon potkijat niin nuoria etteivät muista. Aikanaan KK-V ja TeNo kisasivat Kokemäen jalkapalloherruudesta. Hegemonia oli kuin nykyisin on Tappara-Ilves matseissa.
- Anonyymi
TeNo taisi parhaimmillaan pelata yhden kauden kolmosdivarissa. Mutta se olikin suurin saavutus Kokemäen jalkapallossa. Voisi sanoa että 1970-1980 -luvuilla suurin osa pelaaajista oli käynyt Pöystin Aarnen opissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493