Oikeesti hävettää laittaa tää tänne, mutt olis ihana löytää mies joka tykkää enemmän pyllystä. Siis tyyliin että nuolet ja ahmit mun persettä eka ja sitten laitetaan liukkaria ja painat kalun syvälle ja nait. Dildo tuntuu hyvälle mut alkaa jossain vaiheessa sattumaan kun se ei ole oikea.
Oon 30. Saat olla 30-50.
Nainen antaa pyllyä
23
5603
Vastaukset
- Anonyymi
Hei olen 46vuotias yksinäinen sinkkumies joka tykkää perseestä naisella.kik arttusuomi76
- Anonyymi
Kylla tuntuisi hyvälle työntää sinua ja miksei etuveitikkaankin. Olisitpa vain kaunis ja leveälanteinen, niin himoitsisin.
Mist päin olet? Kyselee 39v mies Salosta
- Anonyymi
Tuo perseen nuoleminen ja ahmiminen ei oli kai ihan jokaisen mihene juttu. Mun on. Rakastan välillä nuolla naisen persettä. Aamulla saatan hiipiä nukkuvan vaimon selän taakse, levittää hellästi kankkua, suudella pylly poskille ja alkaa pyörittelemään kieltä persereiällä... Rauhallisesti ilman kiirettä ja niin kauan kuin tarvii. Mulle saa pyllisgää ja levittää ja käskeä nuolla ruskeaa ryppyfeikää... Ja voi ihanuus, nain sinne mielelläni. Aina kun voi ja pystyy työnnän paksun Tanskan suonikkaan kyrpäni naisen perseeseen ja sinne sykin mällit voimakkaasti ähkien.
Niin mielellään näyttäisin sinulle aikuisen kokeneet miehen temput peppuswksiin ja veisin hekuman huipulle. Teen mitä haluat miten haluat, mutta otan myös mitä. Haluan...
Mutta se ei taida käydä. Täällä on yksi jolla on etuoikeus tuohon kaikkeen. Joskin en sano etteikö nuori kolmekymppinen ihana perse kiinnostaisi. Kyllä se kiinnostaa. - Anonyymi
Missäpäin tyydytettävä anaali
- Anonyymi
Eli imuroi paskan rippeet suolestas hyi hemmetti mikä possu
Anal only suhde olisi parasta, vaikea löytää vain tuollaisesta haaveilevaa naista
- Anonyymi
Minun mielestäni kaunis pylly on naisen himoittavin paikka. En kyllä nuolisi peräaukkoa, mutta taputtelen mielelläni sormella sitä naidessamme vaimon kanssa, ja se saa hänet kiemurtelemaan villisti. Nussin kyllä mielelläni pyllyreikää, mutta useimmiten laukeaminen tapahtuu ennen kuin ehdi upottamaan kaluni sinne, jo sormetuksen aikana.
Ennen kaikkea vaimon pylly on niin kaunis ja houkutteleva, että minulla alkaa seistä hänen tarjotessaan sitä selkä hieman notkolla. Ja alkaa muillakin miehillä, on todettu. Moi! Kiihottava ajatus ja rakastan itse vetää perseeseen. Olen 30v ja hyvä kokonen varustus
Kik
Kiinnostaa! Oon 30v mies saa laittaa yv
Kik
tiddidii- Anonyymi
Älä turhaan häpeä. Minulle olisit esimerkiksi unelma nainen.
Olet harvinaisen upea nainen <3 - Anonyymi
kuulostaa kiihoittavalta.m50v
No jos oot hyvä vartaloinen tai normaalivartaloinen nainen, niin olisin kiinnnostunut tutustuun:)
- Anonyymi
Tää nainen on mun unelma :)
- Anonyymi
Aamulla tyttären pylly oli edessä, kaadoin öljyä reilusti kaluun seisokki oli valtava vaimo nukkui tytön toisella puolen kesrkisin sievästi laittaa pyllynreijän viereen paljon öljyä ja työnnyin tytöni jäykistyi luulin nyt alkaa huuto odotin ja odotin tyttäreni heräsi ja katsoi taakse, odotin kohta käsi painoi pyllyä pääsin tiukkaan pyllyyn ja poispäin työnsin uudelleen oli tiukka tunne odotin pylly heilui eli lisää sisään, se oli ensi pyllypano minulle kun käännyin tyttäreni tuli taakse ja kuiskas oli ihanaa olet velkaa ja kääntyi.
- Anonyymi
Aivan ihanaa !! Juuri tuo aamu nuoleminen jalkovälistä..!! Työntäisin niin kieleni syvälle pyllyreikään!!! ja samalla runkkaisin aamun kosteaa ja liukasta emätintä ..se pillun tuoksu saa hulluksi ja imemään pyllyreijän kuivaksi !
- Anonyymi
Oisko täällä 02al naista joka tykkää pyllyn ja tissin palvonnasta.Täällä siisti terve mies 59v.
- Anonyymi
Jos kelpaa 18v kulli niin pist viestiä ja oot turusta tai läheltä
- Anonyymi
Eipä taida olla naista naisia ketä saisi palvoa.02al
- Anonyymi
Moi Anonyymi-ap, täällä 43-vuotias vapaa mies, jolle tuommoinen touhu sopisi. Vaihdetaanko yhteystietoja?
- Anonyymi
Sama täällä saisi edes ihailla naisen pyllyä. Mies 59v 02al.
- Anonyymi
Kyllä ois hienoa levittää pakaroita ihailla näkymää nuolasta pillua ja pakaroitten välistä.Eteläsuomi
- Anonyymi
Olisko naista näin maanantaina.Varsinaissuomi.
- Anonyymi
Entäs kanta hämeessä?
Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 316262
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu343652Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533562Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu313457Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243036Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322737- 482688
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272435Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252408MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215