Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nainen antaa pyllyä

Anonyymi-ap

Oikeesti hävettää laittaa tää tänne, mutt olis ihana löytää mies joka tykkää enemmän pyllystä. Siis tyyliin että nuolet ja ahmit mun persettä eka ja sitten laitetaan liukkaria ja painat kalun syvälle ja nait. Dildo tuntuu hyvälle mut alkaa jossain vaiheessa sattumaan kun se ei ole oikea.

Oon 30. Saat olla 30-50.

27

2963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jouni 50-vee verkkosukkahousuissa?

      • Anonyymi

        Painu sirkukseen pelle


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17847845e

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hei olen 46vuotias yksinäinen sinkkumies joka tykkää perseestä naisella.kik arttusuomi76

    • Anonyymi

      Kylla tuntuisi hyvälle työntää sinua ja miksei etuveitikkaankin. Olisitpa vain kaunis ja leveälanteinen, niin himoitsisin.

    • Mist päin olet? Kyselee 39v mies Salosta

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää


    • Anonyymi

      Tuo perseen nuoleminen ja ahmiminen ei oli kai ihan jokaisen mihene juttu. Mun on. Rakastan välillä nuolla naisen persettä. Aamulla saatan hiipiä nukkuvan vaimon selän taakse, levittää hellästi kankkua, suudella pylly poskille ja alkaa pyörittelemään kieltä persereiällä... Rauhallisesti ilman kiirettä ja niin kauan kuin tarvii. Mulle saa pyllisgää ja levittää ja käskeä nuolla ruskeaa ryppyfeikää... Ja voi ihanuus, nain sinne mielelläni. Aina kun voi ja pystyy työnnän paksun Tanskan suonikkaan kyrpäni naisen perseeseen ja sinne sykin mällit voimakkaasti ähkien.

      Niin mielellään näyttäisin sinulle aikuisen kokeneet miehen temput peppuswksiin ja veisin hekuman huipulle. Teen mitä haluat miten haluat, mutta otan myös mitä. Haluan...

      Mutta se ei taida käydä. Täällä on yksi jolla on etuoikeus tuohon kaikkeen. Joskin en sano etteikö nuori kolmekymppinen ihana perse kiinnostaisi. Kyllä se kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Siis työnnät kielesi naisen perseeseen aamulla juuri ennen kuin nainen käy paskalla? Ja vielä panetkin sinne? Hyhhyh teitä paskakulleja.


    • Anonyymi

      Missäpäin tyydytettävä anaali

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla edelleen


    • Anonyymi

      Eli imuroi paskan rippeet suolestas hyi hemmetti mikä possu

    • Anonyymi

      Yököttää nämä muka naiset jotka muka haluu persepanoa

      • Anonyymi

        Ei ne halua vaan antaa ukolle kun surkeana vonkaa persreikää sellanen äijä fantasioi perspanosta toisen homon kanssa


    • Anal only suhde olisi parasta, vaikea löytää vain tuollaisesta haaveilevaa naista

      • Anonyymi

        Painu saunan taakse ja kuohi ittes kaappihomo runkkari


    • Anonyymi

      Minun mielestäni kaunis pylly on naisen himoittavin paikka. En kyllä nuolisi peräaukkoa, mutta taputtelen mielelläni sormella sitä naidessamme vaimon kanssa, ja se saa hänet kiemurtelemaan villisti. Nussin kyllä mielelläni pyllyreikää, mutta useimmiten laukeaminen tapahtuu ennen kuin ehdi upottamaan kaluni sinne, jo sormetuksen aikana.
      Ennen kaikkea vaimon pylly on niin kaunis ja houkutteleva, että minulla alkaa seistä hänen tarjotessaan sitä selkä hieman notkolla. Ja alkaa muillakin miehillä, on todettu.

      • Anonyymi

        Samanlaista paskaa se muijankin persereikä suoltaa


    • Moi! Kiihottava ajatus ja rakastan itse vetää perseeseen. Olen 30v ja hyvä kokonen varustus
      Kik
      Kiinnostaa! Oon 30v mies saa laittaa yv
      Kik
      tiddidii

    • Anonyymi

      Älä turhaan häpeä. Minulle olisit esimerkiksi unelma nainen.

      Olet harvinaisen upea nainen <3

    • Anonyymi

      kuulostaa kiihoittavalta.m50v

    • Anonyymi
    • No jos oot hyvä vartaloinen tai normaalivartaloinen nainen, niin olisin kiinnnostunut tutustuun:)

      • Anonyymi

        Ei edes rahasta sulle kaappihomo runkkari ja lopuksi HAISTA PASKA


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes rahasta sulle kaappihomo runkkari ja lopuksi HAISTA PASKA

        Noniin, Ei yhtään yllättänyt tää Suomi24:n vähä-älyisten kerho:) Kertoo aika paljon, Valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes rahasta sulle kaappihomo runkkari ja lopuksi HAISTA PASKA

        Mitäs olet ja haiset.


    • On iso penis jos haluat kokeilla?Kik Espoo30

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe