Oikeesti hävettää laittaa tää tänne, mutt olis ihana löytää mies joka tykkää enemmän pyllystä. Siis tyyliin että nuolet ja ahmit mun persettä eka ja sitten laitetaan liukkaria ja painat kalun syvälle ja nait. Dildo tuntuu hyvälle mut alkaa jossain vaiheessa sattumaan kun se ei ole oikea.
Oon 30. Saat olla 30-50.
Nainen antaa pyllyä
28
3971
Vastaukset
- Anonyymi
Jouni 50-vee verkkosukkahousuissa?
- Anonyymi
Painu sirkukseen pelle
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17847845e
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hei olen 46vuotias yksinäinen sinkkumies joka tykkää perseestä naisella.kik arttusuomi76
- Anonyymi
Kylla tuntuisi hyvälle työntää sinua ja miksei etuveitikkaankin. Olisitpa vain kaunis ja leveälanteinen, niin himoitsisin.
Mist päin olet? Kyselee 39v mies Salosta
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Tuo perseen nuoleminen ja ahmiminen ei oli kai ihan jokaisen mihene juttu. Mun on. Rakastan välillä nuolla naisen persettä. Aamulla saatan hiipiä nukkuvan vaimon selän taakse, levittää hellästi kankkua, suudella pylly poskille ja alkaa pyörittelemään kieltä persereiällä... Rauhallisesti ilman kiirettä ja niin kauan kuin tarvii. Mulle saa pyllisgää ja levittää ja käskeä nuolla ruskeaa ryppyfeikää... Ja voi ihanuus, nain sinne mielelläni. Aina kun voi ja pystyy työnnän paksun Tanskan suonikkaan kyrpäni naisen perseeseen ja sinne sykin mällit voimakkaasti ähkien.
Niin mielellään näyttäisin sinulle aikuisen kokeneet miehen temput peppuswksiin ja veisin hekuman huipulle. Teen mitä haluat miten haluat, mutta otan myös mitä. Haluan...
Mutta se ei taida käydä. Täällä on yksi jolla on etuoikeus tuohon kaikkeen. Joskin en sano etteikö nuori kolmekymppinen ihana perse kiinnostaisi. Kyllä se kiinnostaa.- Anonyymi
Siis työnnät kielesi naisen perseeseen aamulla juuri ennen kuin nainen käy paskalla? Ja vielä panetkin sinne? Hyhhyh teitä paskakulleja.
- Anonyymi
Missäpäin tyydytettävä anaali
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla edelleen
- Anonyymi
Eli imuroi paskan rippeet suolestas hyi hemmetti mikä possu
- Anonyymi
Yököttää nämä muka naiset jotka muka haluu persepanoa
- Anonyymi
Ei ne halua vaan antaa ukolle kun surkeana vonkaa persreikää sellanen äijä fantasioi perspanosta toisen homon kanssa
Anal only suhde olisi parasta, vaikea löytää vain tuollaisesta haaveilevaa naista
- Anonyymi
Painu saunan taakse ja kuohi ittes kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Minun mielestäni kaunis pylly on naisen himoittavin paikka. En kyllä nuolisi peräaukkoa, mutta taputtelen mielelläni sormella sitä naidessamme vaimon kanssa, ja se saa hänet kiemurtelemaan villisti. Nussin kyllä mielelläni pyllyreikää, mutta useimmiten laukeaminen tapahtuu ennen kuin ehdi upottamaan kaluni sinne, jo sormetuksen aikana.
Ennen kaikkea vaimon pylly on niin kaunis ja houkutteleva, että minulla alkaa seistä hänen tarjotessaan sitä selkä hieman notkolla. Ja alkaa muillakin miehillä, on todettu.- Anonyymi
Samanlaista paskaa se muijankin persereikä suoltaa
Moi! Kiihottava ajatus ja rakastan itse vetää perseeseen. Olen 30v ja hyvä kokonen varustus
Kik
Kiinnostaa! Oon 30v mies saa laittaa yv
Kik
tiddidii- Anonyymi
Älä turhaan häpeä. Minulle olisit esimerkiksi unelma nainen.
Olet harvinaisen upea nainen <3 - Anonyymi
kuulostaa kiihoittavalta.m50v
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://alegroup.info/H/R4d8B5
No jos oot hyvä vartaloinen tai normaalivartaloinen nainen, niin olisin kiinnnostunut tutustuun:)
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle kaappihomo runkkari ja lopuksi HAISTA PASKA
Anonyymi kirjoitti:
Noniin, Ei yhtään yllättänyt tää Suomi24:n vähä-älyisten kerho:) Kertoo aika paljon, Valitettavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet ja haiset.
- Anonyymi
Tää nainen on mun unelma :)
- Anonyymi
Ja sitten Hannu heräsi
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752