Miksi ryzzälandia ei pärjää edes valtavalla ylivoimalla?

Anonyymi-ap

Johtuuko se ryzzien heikosta älykkyydestä?

20

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sergei Lavrov kysyi aikoinaan; Missä oli länsimainen media, kun Ukrainan itäosien venäläisten niskaan kylvettiin pommeja ym.? Ja kuka kylvi...hmm

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17847878D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      kehitysvammainen kansa ei pärjää missään....ihmiskunnan jätettä.

      • Anonyymi

        Aika typerä sanavalinta!

        Systeemi, vuosisatoja jatkunut älyllisen kulttuurin alaspainaminen, aiheuttaa väistämättä alisuoriutumista.

        Älyähän siellä on ihan tarpeeksi, mutta kun länttä valaisuut Valistusta ei koskaan ole päästetty siellä valloilleen, on kehitys jäänyt - niin, venäläiselle tasolle.

        Suuri osa sikäläisistä huipulla olevista on saanut (ainakin osan) koulutuksen läntisissä huippuyliopistoissa, tai viettänyt täällä paljonkin aikaa, mutta se ei auta, kun lapsuudesta saakka on opetettu noudattamaan sikäläistä arvomaailmaa...

        Ja niin kuin kaikki tiedämme, ei maallistuminen ole oikein edennyt siellä...


    • Anonyymi

      Oletko piikitetty, 15-30v male, ajat bemarilla,
      ja kannatat natoa?

    • Anonyymi

      Kun on huono johto ryssillä Ja niiden örkit ei oo oikein motivoituneita sotimaan N iitä ei oikein innosta taistelemaan sodassa jota ne eivät halua...moraali on huono, varustuxet huonoja...ruoka niinku lätissä ilman edes sikojen ruuaan asteelle yltävää.. ku eivät edes lötäneet kiewiin tietäkään.....piti olla läpihuuto juttu...kukkasin ja putte putte huutojen kera 2.-3 pv kiewissä...2-3 viikkoa ja kotia...heille valehdeltiin kaikessa..nyt ovat itse nähneet kavereidensa kuolleen...haavoituneita...tuhoutuneet kalustot......ja että kaikki on tyypillistä ryssien valetta...Puten valehtelua...vaadi sitten siinä sitten vielä taistelutahtoa...ja olla ja nähdä siviilen...lapsien...vanhusten murhia...raiskauxia...varastelua...ei palkkaa...haavoituneita ei hoideta...

      • Anonyymi

        Kirjoitit asiaa, mutta miksi kirjoitat kuin
        lukutaidoton jenkki palkkasotilas,
        miljoonilla välipisteillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit asiaa, mutta miksi kirjoitat kuin
        lukutaidoton jenkki palkkasotilas,
        miljoonilla välipisteillä?

        Kysymykseesä oli vain tyylivalinta, morooni!

        Tärkeintä oli tosiaan, että osui kohteeseen!


    • Anonyymi

      Kaivat rohkeutesi Natosta ja

      MAKSATAT SEN MUILLA, MINULLA.
      MINÄ MAKSAN SITÄ SAATANAN JÄSENYYTTÄ
      JOTTA SINÄ VOIT HUUDELLA SIELLÄ.

    • Anonyymi

      Testaa nyt ensin omasi, se kysymyksen johdosta tarpeellista.

    • Anonyymi

      Ovat pärjänneet kohtuullisesti. Vaikka nato media meille muuta kertookin.
      Ukraina on tässä se menettäjä, mutta ukrainan tuhosta ei nato media kerro..
      Cia ohjattu zeleski juntta tuhoaa omaa maata ja kansaa.

      Länsi politikot aiheuttaa ukrainan täystuhon.. Sääli että ei neuvotella rauhasta.
      Länsi politikoilla on verta käsissä, ja silti syövät kalliita illallisia toisten piikkiin,,,,, yhä vieläkin...

      • Anonyymi

        Eika vaikeaa on neuvotella hyökkäyssodan aloittaneen paskasäkin kanssa!

        Eihän sen sanaan voi koskaan luottaa!!!


    • Anonyymi

      Itäukrainan joukot ovat tähän mennessä tuhonneet jo lähes koko natomaiden naziukrainalaisille toimitetut avustukset ja ammukset. USAkin joutuu jo Etelä-Koreasta lainaamaan ammuksia, kun niiden omat varastot on jo tyhjennetty, ja ammustuotanto ei kerkeä perässä. Natosta on tullut hampaaton (aseeton) paperitiikeri, joka ei kykene muuhun kun venäläisomaisuuden varastamiseen.

      • Anonyymi

        Heh, aika epätoivoinen yritys!


    • Anonyymi

      Entä oma älykkyys ja voima?

    • Anonyymi

      Aina tämä kotiolot voittaa sanoi jalkaan ammuttu venäläinen ukrainalaisessa kuraojassa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe