Käytössäni on vanha Polar M240 aktiivisuusranneke, jota käytän Polar Flowsyncin kanssa. Jostain syystä usein Windowsin päivityksen jälkeen synkronointi ei onnistu, vaan Windows ei tunnista laitetta. Aikaisemmin Bonjourin (jota tarvitaan synkronointiin) uudelleenasennus ja palvelun uudelleen käynnistäminen auttoi, mutta ei enää. Ilman synkronointimahdollisuutta tuo on aika hyödytön.
Voisiko ongelmana olla, että tuo alkaa olla niin vanha laite, että Windowsista on kokonaan poistettu tuki sille ? Vai olisiko muita ehdotuksia mitä voisi kokeilla ?
Ongelma aktiivisuusrannekkeen synkronoinnissa
Anonyymi-ap
3
332
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä ole tehty windowsilla toimiviksi!
- Anonyymi
Polarin tuotteet ovat nykyisin kelvottomia kapistuksis. Sellaista en suosittele kenellekään. Vaihda siis merkkiä. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986