Käytössäni on vanha Polar M240 aktiivisuusranneke, jota käytän Polar Flowsyncin kanssa. Jostain syystä usein Windowsin päivityksen jälkeen synkronointi ei onnistu, vaan Windows ei tunnista laitetta. Aikaisemmin Bonjourin (jota tarvitaan synkronointiin) uudelleenasennus ja palvelun uudelleen käynnistäminen auttoi, mutta ei enää. Ilman synkronointimahdollisuutta tuo on aika hyödytön.
Voisiko ongelmana olla, että tuo alkaa olla niin vanha laite, että Windowsista on kokonaan poistettu tuki sille ? Vai olisiko muita ehdotuksia mitä voisi kokeilla ?
Ongelma aktiivisuusrannekkeen synkronoinnissa
Anonyymi-ap
3
912
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä ole tehty windowsilla toimiviksi!
- Anonyymi
Polarin tuotteet ovat nykyisin kelvottomia kapistuksis. Sellaista en suosittele kenellekään. Vaihda siis merkkiä. .
- Anonyymi00004
Minulla on Polar Ignite 3 ranneke, jota olen kaksi kertaa vuodessa synkronoinut tietokoneella saadakseni kellon ajan muutettua. Nyt en enää pääse näytölle, jossa se voi tapahtua eikä mikään ohje auta tai minä en niitä ymmärrä. Nyt kellon aika ja päivämäärä vaan muuttuivat ihan randomiksi. Tarvitsisin vain kellon ajan muuttamisen. Mitä teen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608