Käytössäni on vanha Polar M240 aktiivisuusranneke, jota käytän Polar Flowsyncin kanssa. Jostain syystä usein Windowsin päivityksen jälkeen synkronointi ei onnistu, vaan Windows ei tunnista laitetta. Aikaisemmin Bonjourin (jota tarvitaan synkronointiin) uudelleenasennus ja palvelun uudelleen käynnistäminen auttoi, mutta ei enää. Ilman synkronointimahdollisuutta tuo on aika hyödytön.
Voisiko ongelmana olla, että tuo alkaa olla niin vanha laite, että Windowsista on kokonaan poistettu tuki sille ? Vai olisiko muita ehdotuksia mitä voisi kokeilla ?
Ongelma aktiivisuusrannekkeen synkronoinnissa
Anonyymi-ap
3
1105
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ei niitä ole tehty windowsilla toimiviksi!
- Anonyymi
Polarin tuotteet ovat nykyisin kelvottomia kapistuksis. Sellaista en suosittele kenellekään. Vaihda siis merkkiä. .
- Anonyymi00004
Minulla on Polar Ignite 3 ranneke, jota olen kaksi kertaa vuodessa synkronoinut tietokoneella saadakseni kellon ajan muutettua. Nyt en enää pääse näytölle, jossa se voi tapahtua eikä mikään ohje auta tai minä en niitä ymmärrä. Nyt kellon aika ja päivämäärä vaan muuttuivat ihan randomiksi. Tarvitsisin vain kellon ajan muuttamisen. Mitä teen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405