Antero Mertaranta olet ollut suosikkiselostajani, mutta mitä sinulle on tapahtunut ?
Yrität puhua jopa nopeammin kuin nuoruusvuosinasi. Se kostautuu selostuksissasi.
Tilanteissa jokaisessa lauseessasi on nykyisin EEH, ÄÄH, tai ÖÖH.
Pidä välillä turpasi kiinni, mieti mitä olet sanomassa ja yritä puhua rauhallisemmin.
Senasi sakoili ja ne EEH tunki mukaan jatkuvasti.
Ryhdistäydy mies, välillä turpa kiinni. Älä puhu jos pää ei pysy mukana.
Dohan kisa oli pakko katsoa ilman ääntä.
Antero EEH ääh Mertaranta EEH moottori ööh turpa
13
696
Vastaukset
- Anonyymi
Dohan kisassa oli herkullisia mustia naispeppuja.
- Anonyymi
Oli hyvä en katsonut. Suomi taas edusti.
- Anonyymi
Mertaranta joutaa jo eläkkeelle.
- Anonyymi
Mertarata on ällöttävin selostaja. En voi kuunnella hänen läähätystään hetkeäkään. Viime vuonnakin jäi jääkiekon MM-kisojen katsomatta tuon tekohauskan sönkkääjän takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mertarata on ällöttävin selostaja. En voi kuunnella hänen läähätystään hetkeäkään. Viime vuonnakin jäi jääkiekon MM-kisojen katsomatta tuon tekohauskan sönkkääjän takia.
Vanhus on jo 67 vanha, aika meni ohi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhus on jo 67 vanha, aika meni ohi!!
Kiekko reppuun on typerin ilmaus maalista mitä ikänään olen kuullut. Mertaranta toistelee reppua hysteerisesti selostuksien aikana. Luulisi opettajakoulutuksen saaneen tietävän mikä reppu on.
- Anonyymi
MM kisat alkaa pian. MTV väittää Mertarannan olevan selostajana,
Armahtakaa meitä. Ei enää sitä jatkuvaa sönkötystä. Viimehetken muutos ?- Anonyymi
Mertaranta eläkkeelle! Heti!
- Anonyymi
Pesisi tukkansa joskus ja kävisi parturissa. Todella epäsiisti televisiossa.
- Anonyymi
Mertarannalta on ruvennut tosiaan tulemaan lukuisia kertoja erän aikana liigaselostuksissa. Katsoja jää odottelemaan milloin seuraavan kerran tosiaan tulee...
- Anonyymi
Mertaranta on paras! Kiitos ja kumarrus!
- Anonyymi
Mertaranta on kaikkien aikojen selostaja. Meidän elinaikana ei enää parempaa tule.
- Anonyymi
Surkea selostaja jolla muutama sana toistettuna pyörii koko selostuksen ajan. Rullaa ja pyyhkäisee ainoat verbit jotka osaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752