Tämä syvältä tuleva huuto. Kutsun sinua nimeltä ääneen, sillä tavalla se pohjaton ikävä purkautuu esiin. Olen kuin mato tulisilla hiilillä. Kun et ole lähellä, niin näin se sitten menee. Outoja kokemuksia nämä. On kuin kuulisit, on kuin meillä olisi yhteys. Onko tämä siksi, koska tilanne on absoluuttisedti mahdoton ja suhde kanssasi on puhdas järjettömyys. Siis vaikka miten muuten sopisimme yhteen. On kuin ymmärtäisit. Myötätunnosta.
Nainen, kaikki tämä on niin kummallista
33
938
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen aina rakkauen puolella. Vaikka ei olisi asiaan mitään osaa eikä arpaa. Musta on hyvä, että ihmiset löytävät toisensa ja rakastuvat.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17847993V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Älä käytä sanaa mahdoton...
- Anonyymi
Oikeasti, ole kiltti äläkä käytä sanaa mahdoton. Elämä on lyhyt.
- Anonyymi
Tuskin olet hän, mutta musta tuntuu just samalta. Jos vois tietää, ettei se tunne yhteydestä ole vaan mun mielikuvitusta, niin lohduttais edes vähän.
- Anonyymi
Ei ole mielikuvitusta ja tilanne täysin mahdoton. Kuitenkin syvää surua asian takia jostain tulee jos myös paljon muutakin. Mistä sitten johtuu?
Saako kysyä mikä siitä tekee mahdottoman? Vaikka olisi esteitä niin silti niitä muutoksia voi jossain vaiheessa tulla vaikka ei juuri nyt. Jos jaksat oikein kovasti yrittää niin se saatetaan palkita.
- Anonyymi
Samalle tuntuu omasta "hänestä". Saatan ykskaks sanoa hänen nimensä ääneen yksin ollessa. Itsekin säikähdän. Mutta sinä aloittaja et saa olla hän. Minusta on tänään tuntunut, että mikään ei tunnu luonnollisemmalta kuin minä ja hän yhdessä. Mitään järjetöntä siinä ei ole. Tietysti hän ja minä.
- Anonyymi
Älä naurata 😁 vakavilla asioilla!
- Anonyymi
Jep….kultsi kyl pystytään ku on pakko ni oottaa viel pari vuotta ni sit päästään oikeesti nauttii toisistamme…nyt ei voi muuta ku haaveilla toisen vierestä heräämisestä😊 ku oikein uskoo, ni kyl se on joku päivä viel mahdollista🤗
- Anonyymi
Ensin eroatte vaimoistanne. Odotatte, että mahd lapset "tarpeeksi" vanhoja ymmärtämään pommin: isä onkin homoloidi.
- Anonyymi
Oletko T-mies?
- Anonyymi
En ole T-mies.
- Anonyymi
Mun ja hänen tilanne on myös mahdoton ja järjetön. Mä yritän tosi kovasti nyt tehdä oikein ja tän helpoksi hänelle miehelle.
- Anonyymi
Miksi on mahdoton ja järjetön?
- Anonyymi
Suojelu on avain vaikka ei sitä sitten edes tarvinnutkaan
- Anonyymi
Jos tosiaan tuomio on se, että tilanteemme on mahdoton ja järjetön, niin mitä minä sitten tällä palstalla teen? En minä täällä huvikseni roiku vaan yhden ainoan miehen takia.
Ja minä olen täällä edelleen nimenomaan siksi, koska en usko tilanteen olevan mahdoton. Täysin järjetön se kyllä on, sitä en kiellä, mutta ei mahdoton. - Anonyymi
Valmistaudu nyt vain siellä minua varten. Kun kohdataan jälleen pitkän ajan jälkeen niin sitten voimme olla yhdessä.
- Anonyymi
Elämässä järjettömyys on pitkälti järjestelyn puutetta. Ilman selviä säveliä, rutiininomaista toistoa on kaikki päivät järjetöntä säheltämistä. Kun asioita tulee tehtyä monellakin tapaa, sitä huomaa siellä jonkin järjellisemmän tavan. Sama pätee oikeestaan kaikkeen, ihmissuhteisiinkin, sillä erotuksella tosin, jottei niissä kannata pyrkiä muuttamaan muuta, kun omaa tekemistään. Se mato siinä hiilillä sihistessään, hyvin mahdollisesti on toiveikkaampi, jos vertaa kaltaiseensa ongenkoukussa. Sade on mahdollinen.
- Anonyymi
Meillä on yhteys.Ja se tekee tästä sen tähden aika erikoisen.Mikään elämässä ei ole sattumaa.Ja kohtalo kuljettaa ihmisiä yhteen.Omasta kohtalosta jokainen kuitenkin itse päättää!
Kun kaksi ihmistä on tarkoitettu kohdata jossain elämän vaiheessa toisensa.Niin he löytävät tien toistensa luo.Se vain tapahtuu.Sitä ei voi aina edes estää.Se voi olla sinun edessäsi hyvin pian.Kohtalolle on vaikea usein kääntää selkää.
Seuraa sinun kohtaloasi ja sitä polkua mihin sinä tunnet suurta vetoa.Mene sitä kohti!Siellä on se asia tai ihminen joka sinua kutsuu luokseen.Se on tarkoitettu sinulle.Näin minä ainakin uskon. - Anonyymi
Mies Miehelle
- Anonyymi
Ahaa. No luulin, että se asia oli selvitetty...
Öitä.
- Anonyymi
Voitko kirjoittaa sen nimen tähän - minulla on vähän huono kuulo 😉
- Anonyymi
Sneaky… 🤭
- Anonyymi
En yritä mitään enkä ole yrittänytkään. Sitten kun yritän unohtaa niin ei se enää onnistu
...how can i forget you always something there to remind me... - Anonyymi
Ymmärränhän minä, yhteys on olemassa ja se on maaginen. Sen takia en voi sinua myöskään unohtaa, mahdottomuuksista, järjettömyydestä ja ajankulusta huolimatta. Toisaalta yhteys rauhoittaa, tiedän, ettei ole kiirekään. Vaikka matona kärvistelen minäkin. Olet rakkaampi kuin arvaatkaan.
- Anonyymi
Rakas mato jatketaan kärvistelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas mato jatketaan kärvistelyä.
Olet ihana
- Anonyymi
Kaipaan häntä, miestä, kovin paljon.
- Anonyymi
Olen ollut hänen kanssaan ajatuksissa koko ajan. Olen hellinyt ja hoitanut häntä. Toivonut, että hän tuntisi lohdutusta. Olen tuntenut hänet monella tavalla. Se, että ajattelin (joku kirjoitti niin), että hän rakastaisi minua, teki todella hyvän olon sinä päivänä.
On iso tarve ja pohjaton ikävä. Ei pysty edes haaveilemaan siitä, miltä se tuntuisi, kun tämä ikävä hellittäisi. Voiko näkemättä elää toisen kanssa näin.- Anonyymi
pasi nyt kerron sinulle yhben asian minun liittyma on nytten suljettu joten paivinkaan ei tarvitse vahbata liittymaa jota ei ole
- Anonyymi
Tosi kauniisti kirjoitat. Toivottavasti saatte toisenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kauniisti kirjoitat. Toivottavasti saatte toisenne.
Ei sitä varmaan tapahdu, mutta sanasi lämmittivät silti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356261JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t193556Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182763Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai591928Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321921- 261515
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311421Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71251En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111083