Kuka on virtun kovin soutaja?
Soutajat hoi
Anonyymi-ap
14
1112
Vastaukset
- Anonyymi
Huopaajia on kyllä
- Anonyymi
Eikös niitä ole sellaisiakin soutuneuvoksia jotka ovat olleet paremmin huolto ja kaljanjuontijoukoissa, ja vähemmän airoa kädessään pitäneet
- Anonyymi
Tero Karppinen
- Anonyymi
Muumi
- Anonyymi
timi
- Anonyymi
Kirkkovene porukka
- Anonyymi
Tyhjä mies!
- Anonyymi
onko ne julkkiksia
- Anonyymi
Kirkkovene🤣🤣 kirkkovene🤭🤪
- Anonyymi
Ja ponupullo veneen perässä 🤪
- Anonyymi
Joopa joo joo joo joopa joo joo joo eipä ei ei ei eipä ei ei ei joopa joo joo joo eipä ei ei ei joopa joo eipä ei joopa joo eipä ei joopa joo just joo ja vielä kerran ei!
- Anonyymi
Ei järvi soutamalla kulu,
- Anonyymi
Soutaminen on tylsäpäitten ajankulua
- Anonyymi
Pasi kuulemma on melamiehiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746