Parhaat paikat seksiseuralle netistä?

Anonyymi-ap

Otsikossa kysymys jo tulikin.

Tuntuu olevan enimmäkseen vain parisuhdetta haluavia, ihan liian vähäseksuaalisia, bi-curiouseja, viime hetkellä jänistäviä, feikkejä tms..

En ole valmis uuteen parisuhteeseen, mutta hyvin seksuaalisena ihmisenä seksi (hyvä sellainen) kuitenkin on tosi tärkeää.

26

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja naisten välisestä seksistä itsestäänselvänä kyse siis.

    • Anonyymi

      Kenelläkään ideoita? :)

    • Anonyymi

      Jaa-a, mahtaako kaikki tinder yms sovellukset pääasiallisesti seksiseuraa tarjoilla. Voi olla, et mun käsitys on vääräkin. Joskus miettiny tätä, et haetaan seksiseuraa (mainitsemaas hyvää seksiä). Ootko sä mieltä, että sen laatu on hyvää täysin tuntemattoman kans?

      • Anonyymi

        Kyllä olen harrastanut todella taivaallista seksiä myös tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi

        Kyllä olen harrastanut todella taivaallista seksiä myös tuntemattomien kanssa. Seksikemioiden natsaamisesta se kiinni on. Toki ensin viestittelen sen verran, että niistä toisen mieltymyksistä ja tyypistä tiedän riittävästi, että vaikuttaako tarpeeksi natsaavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen harrastanut todella taivaallista seksiä myös tuntemattomien kanssa. Seksikemioiden natsaamisesta se kiinni on. Toki ensin viestittelen sen verran, että niistä toisen mieltymyksistä ja tyypistä tiedän riittävästi, että vaikuttaako tarpeeksi natsaavalta.

        Tota lähinnä tarkotinkin. Eli et tarkottanu tapausta "kadulla perseestä kiinni ja petiin". Vois sekin toimia, jos oikee takalisto kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota lähinnä tarkotinkin. Eli et tarkottanu tapausta "kadulla perseestä kiinni ja petiin". Vois sekin toimia, jos oikee takalisto kyseessä.

        Juu en tarkoittanut.😄 Kyllähän tuollaista nyt olisi saatavilla mistä vaan, mutta kun haluan tosiaan nimenomaan hyvää seksiä.

        Niin ja Tinderissä mulla tulee vastaan lähinnä noita parisuhdemielmssä tutustumista haluavia, tai sit bi-curiouseja (joille ei kiitos, käsitykseni hyvästä seksistä ei todellakaan ole se, että opastaisin jotain kädestä pitäen kaikessa.🤣)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en tarkoittanut.😄 Kyllähän tuollaista nyt olisi saatavilla mistä vaan, mutta kun haluan tosiaan nimenomaan hyvää seksiä.

        Niin ja Tinderissä mulla tulee vastaan lähinnä noita parisuhdemielmssä tutustumista haluavia, tai sit bi-curiouseja (joille ei kiitos, käsitykseni hyvästä seksistä ei todellakaan ole se, että opastaisin jotain kädestä pitäen kaikessa.🤣)

        Juu, nyt ymmärsin hakemas. Aattelinkin, että ainakin oma hyvän määritelmä on jotain muuta. Täytyyhän sitä jotenkin tietää vähän ulkonäöstä, muodosta jne. Muuten voi iskee yllättävä tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, nyt ymmärsin hakemas. Aattelinkin, että ainakin oma hyvän määritelmä on jotain muuta. Täytyyhän sitä jotenkin tietää vähän ulkonäöstä, muodosta jne. Muuten voi iskee yllättävä tilanne.

        Jep. Itse tosin en ole ulkonäkökeskeinen (pitää senkin toki nyt ainakin jotenkin miellyttää, mutta mun mielestä erilaiset ihmiset on viehättäviä. Itselle seksikemioiden natsaaminen, homman toimivuus yms on tärkeintä. Olen todella seksuaalinen ihminen, ja mikään laimea juttu ei tosiaan kiinnosta, jäisi vaan vituttamaan :D

        Mutta en siis mitenkään liian vaativa tms ole, toivottavasti ei sellaista kuvaa saa. Eiköhän kuitenkin jokainen ainakin oletettavasti halua seksin kuitenkin olevan hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Itse tosin en ole ulkonäkökeskeinen (pitää senkin toki nyt ainakin jotenkin miellyttää, mutta mun mielestä erilaiset ihmiset on viehättäviä. Itselle seksikemioiden natsaaminen, homman toimivuus yms on tärkeintä. Olen todella seksuaalinen ihminen, ja mikään laimea juttu ei tosiaan kiinnosta, jäisi vaan vituttamaan :D

        Mutta en siis mitenkään liian vaativa tms ole, toivottavasti ei sellaista kuvaa saa. Eiköhän kuitenkin jokainen ainakin oletettavasti halua seksin kuitenkin olevan hyvää.

        Ai ettet oo vaativa? Pitääkin olla. Ei pidä tyytyä mihin tahansa. Kenenkään.

        Kieltämättä hyvä seksi on hiton kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettet oo vaativa? Pitääkin olla. Ei pidä tyytyä mihin tahansa. Kenenkään.

        Kieltämättä hyvä seksi on hiton kivaa.

        Sanoin, että en LIIAN vaativa Sopivasti vaativa tottakai. 😊 Tarkoitin, että en keneltäkään täydellisyyttä odota kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettet oo vaativa? Pitääkin olla. Ei pidä tyytyä mihin tahansa. Kenenkään.

        Kieltämättä hyvä seksi on hiton kivaa.

        Sanoin, että en LIIAN vaativa Sopivasti vaativa tottakai. 😊 Tarkoitin, että en keneltäkään täydellisyyttä odota kuitenkaan.

        En todellakaan tyydy mihin tahansa. Jos tyytyisin, niin sitä tosiaan kyllä saisi ihan mistä vaan niin, että en täällä tätä kyselisi.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin, että en LIIAN vaativa Sopivasti vaativa tottakai. 😊 Tarkoitin, että en keneltäkään täydellisyyttä odota kuitenkaan.

        En todellakaan tyydy mihin tahansa. Jos tyytyisin, niin sitä tosiaan kyllä saisi ihan mistä vaan niin, että en täällä tätä kyselisi.:)

        Et odota? no sit mä oon väärä sulle 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et odota? no sit mä oon väärä sulle 😉

        Nyt en ihan tajua , että mitä tarkoitat? 😄 Toki niitä täydellisiäkin on, mutta en nyt ala mitään paineita kenellekään asettaa tms. Olen tosiaan sen verran seksuaalinen, että se "täydellisyys" vaatii melkoisesti. Todista ihmeessä, jos sellainen sanomasi mukaan olisit. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ihan tajua , että mitä tarkoitat? 😄 Toki niitä täydellisiäkin on, mutta en nyt ala mitään paineita kenellekään asettaa tms. Olen tosiaan sen verran seksuaalinen, että se "täydellisyys" vaatii melkoisesti. Todista ihmeessä, jos sellainen sanomasi mukaan olisit. ;D

        Saatoin vähän kiusata. 😉 Täydellistä kun ei voi luvata, se riippuu niin monesta seikasta. Siks toiseks, täydellisyys on niinku kokonaisuus. Eli ihmisessä se on ulkoinen, sisäinen olemus. Käytös jne. Jos noi kaikki miellyttää ja seksi maistuu hyvältä, ni sit voi jo sanoo täydellinen. Milläs sitä mitään todistelee, se sun pitäs ite todeta jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatoin vähän kiusata. 😉 Täydellistä kun ei voi luvata, se riippuu niin monesta seikasta. Siks toiseks, täydellisyys on niinku kokonaisuus. Eli ihmisessä se on ulkoinen, sisäinen olemus. Käytös jne. Jos noi kaikki miellyttää ja seksi maistuu hyvältä, ni sit voi jo sanoo täydellinen. Milläs sitä mitään todistelee, se sun pitäs ite todeta jotenkin.

        Tajusin sen kyllä :D Jep, siksipä tosiaan en oletakaan kenenkään täydellisyyksiä lupaavaan.
        No mulle tuo kuulostaa vielä ihan täysin perus-seksiltä, se puhumasi täydellisyys sitten on paljon enemmän.

        No mitenköhän tuollaisia nyt todistellaan ja todetaan..;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin sen kyllä :D Jep, siksipä tosiaan en oletakaan kenenkään täydellisyyksiä lupaavaan.
        No mulle tuo kuulostaa vielä ihan täysin perus-seksiltä, se puhumasi täydellisyys sitten on paljon enemmän.

        No mitenköhän tuollaisia nyt todistellaan ja todetaan..;D

        (Saatoin vähän kiusata myös)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Saatoin vähän kiusata myös)

        Laita sähköpostia (osoite tuossa alempana) , jos "todistella" haluat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin sen kyllä :D Jep, siksipä tosiaan en oletakaan kenenkään täydellisyyksiä lupaavaan.
        No mulle tuo kuulostaa vielä ihan täysin perus-seksiltä, se puhumasi täydellisyys sitten on paljon enemmän.

        No mitenköhän tuollaisia nyt todistellaan ja todetaan..;D

        Kerro ihmeessä vähän siitä. Todista sä sanoilla, että miten saat mitä haluat. Kiusaatko, kiehnäätkö, mikä tekee susta vastustamattoman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä vähän siitä. Todista sä sanoilla, että miten saat mitä haluat. Kiusaatko, kiehnäätkö, mikä tekee susta vastustamattoman?

        Saatanpa hyvin tehdä vaikka mitä. :p Laita säpoa jos haluat juttelua jatkaa. Nyt pitää mennä, hyvät päivänjatkot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanpa hyvin tehdä vaikka mitä. :p Laita säpoa jos haluat juttelua jatkaa. Nyt pitää mennä, hyvät päivänjatkot.

        Katsotaan mitä tuleman pitää. Kiitos. Samoin sinne illanjatkoja. Kello jo noin.


    • Anonyymi

      Testaa vaikka mua. Oon tässä parisuhteiden välissä, ei mitään vakavaa meneillään, eikä oikein kiinnostustakaan

      • Anonyymi

        No missä päin asut? Ja miten suhun saisi yhteyttä, että voitaisiin jutella enemmän? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä päin asut? Ja miten suhun saisi yhteyttä, että voitaisiin jutella enemmän? :D

        Etelä-Suomessa, parin tunnin välimatka ei ole ongelma. Laita joku sähköposti, niin saat multa viestiä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Suomessa, parin tunnin välimatka ei ole ongelma. Laita joku sähköposti, niin saat multa viestiä 😉

        S.postia, elikkäs sähköstä postia. Mistäs se sähkö sulle virtaa?


      • Anonyymi

        Ok, tarkkaile postiasi…


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe