nöyryytys/häpeä fetissi

Onko muita joita kiihottaa häpeän tunne ja ihan julkinen nöyryytys. Minä olen vajaa nelikymppinen mies ja minulla on ystävä joka keksii mulle tehtäviä... pitää esim naisten kamppeissa käydä jossain kaupassa ja ottaa selfie todisteeksi ja lähettää ystävälle... tuollainen kiihottaa suunnattomasti kun kaikki ihmiset kahtoo ja hävettää hirveästi

45

4447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MINULLA EI MITÄÄN HÄPEÄÄ OLLU OLI JALASSA MUSTAT TIUKAT KUMIHOUSUT KAUPUNGILLA KÄYVESSÄ JA AHTERIIN TAPUTTELIOITA OLI USEITA.

    • Anonyymi

      Shortsit ja vlkoset sukat kaupungilla. Siis sukkasillaan ilman kenkiä.

    • Anonyymi

      Itselläni oli salasuhde mieheen joka myös etäalisti ja nöyryytti minua. Alkuunsa jouduin antamaan vapaaehtoisesti takuut siitä, etten oikein voinut myöhemmin kieltäytyä. Se toimi kuvien muodossa joista annoin julkaisu- ja omistusoikeudet miehelle. Ei olisi pitänyt!
      Alkuunsa tehtävät oli suht helppoja mutta muuttuivat tasaisesti kokoajan nöyryyttävimmiksi ja kauheammiksi minun toteuttaa. Silti joku näissä julkista häpeää tuottavissa tehtävissä kiihotti todellakin paljon.
      Kaikesta tästä voisi kirjoittaa pitkän novellin enkä tässä nyt kerro yksityiskohdista.
      Tätä kesti 2.5 vuotta salaa mieheltäni!
      Alistajan sairastuessa tehtävän annot loppuivat ja se tuotti elämääni melkoisen tyhjiön!
      Else48

      • Anonyymi

        Mikä estää näistä kokemuksista seksinovellia kirjoittaa? Oisi mukava lukea niistä yksityiskohtineen.


      • oletko löytänyt mitään mikä täyttäisi tuon tyhjiön


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        oletko löytänyt mitään mikä täyttäisi tuon tyhjiön

        Ei tällaista tyhjiötä voi millään täyttää eikä korvata. Kaipaan sen tuottamaa jännitystä, erotiikkaa ja häpeääkin.
        Else48


    • Minä haluan tuntea nöyryytyys ja höpeä ainoastaan minun seksipaatnerille!

    • Anonyymi

      Aisurina joudun vaimon nöyryyttämäksi aina kun tulee kotiin rakastajansa luota,mutta en julkisesti.Eli kyllä kiihottaa.

      • Anonyymi

        Itse myös nelikymppinen cuckold mies, vaimon nautinto on suurin kiihotus ja nöyryytys yhtäaikaa mitä voin kuvitella


    • sama se itselläkin että kiristyksen edessä tekevät häpäisy reissut julkisesti kiihottaa vaikka maine meneekin mutta silti kiihottaa❤️

    • Anonyymi

      Ei todella!

      Ehkä jonkun pienen piirin kesken esim. piiskaussessiossa, mutta ei muuten.

    • Tänään piti selfie ottaa kaupassa että on naisten pikkuhousut päähän vedettynä naama maskina❤️

    • Olen aina pitänyt nöyryytyksestä. En kiihotu, ellen tee jotakin nöyryyttävää tai koe sitä jotenkin hävyttömänä.

      Käytän mm vaippoja ja pissaan vaippaan esimerkiksi kaupassa. Muut eivät tiedä mitä teen mutta rankaisen itseäni pissaamalla vaippaan.

    • Kiinnostaako maksullinen nöyryyttäjätär?😌

    • Anonyymi

      Kyllä häpeä ja nöyryytys on tullut yhä tärkeämmäksi vanhemmiten meidän suhteessa. En itse juuri kykene naimaan kovin usein. Sitä vastoin yllytän vaimoani panemaan vieraita mahdollisimman paljon. En itse halua sitä nähdä, vaan odotan kotona. Suurin nautinto on kun vaimo tulee vieraista kotiin pillu naituna. Käytännössä hän voi tehdä minulle mitä tahansa, olen niin kiitollinen hänelle ja rakastan häntä. Hän kiusoittelee ja häpäisee ja nöyryyttää , haukkuu tuhkamunaksi. Olen aina alasti häntä odottamassa, läpsii kulliani ja vähättelee sitä, kehuu kuinka kovaa kullia sai ja miten antautui taas miehille. Sitten saan remmiä kunnolla niin että tuntuu. Nautin suunnattomasti ja vihdoin vaimo on tyytyväinen, yritän panna.

    • Anonyymi

      Omalta kohdalta on täydellinen nöyryytys kun joudun tässä valtiossa elämään, en kylläkään enään kauaa hoidan asian omin pikku kätösin.

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­um­­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään u­ude­ss­­­a chatissa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K5m1I0

    • Se on sen takia minä haluan saada piiskaa että saan tuntea minua nöyryytetty ja alistettu!

    • Anonyymi

      Vaimo nöyryyttä minua lähettämällä minut lähikauppaan aina sadesäällä. Hän komentaa minut pukeutumaan sadevaatteisiin ja kumisaappaisiin. Hän tietää että minua hävettää kävellä kaupassa kurahousuissa ja sadetakissa jotka hiostavat sisällä. Asun kruunaa vielä isot Kontio kumisaappaat jotka ovat kurahousujen lahkeiden päällä. Ja joka kerta joudun ostamaan kaikkea noloa kuten pikkuhousunsuojia ym. Nöyryytys on täydellinen, mutta en voi tästä kieltäytyäkään, siitä seuraisi vielä jotain nöyryyttävämpää.

      • Anonyymi

        Hyvä että vaimosi tietää miten mies puetaan nöyryyttävästi ja lähettää sinut lähikauppaan kuravaatteissa! Mutta onkohan vaimosi nähnyt kumipeten YouTube-videoita?
        https://youtu.be/YZSnZH6LZvw?si=svhKpJm2kKFUw50h
        Kannattaa näyttää: vaimosi saa noista varmasti lisää asuideoita ja kohta hikoilet ja punastelet kassaneidin edessä värikkääseen, huomiota herättävään, kokonaan kumiseen sade- ja kura-asuun puettuna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että vaimosi tietää miten mies puetaan nöyryyttävästi ja lähettää sinut lähikauppaan kuravaatteissa! Mutta onkohan vaimosi nähnyt kumipeten YouTube-videoita?
        https://youtu.be/YZSnZH6LZvw?si=svhKpJm2kKFUw50h
        Kannattaa näyttää: vaimosi saa noista varmasti lisää asuideoita ja kohta hikoilet ja punastelet kassaneidin edessä värikkääseen, huomiota herättävään, kokonaan kumiseen sade- ja kura-asuun puettuna...

        Tai ehkä vaimosi lähettääkin sinut jatkossa samaiseen lähikauppaan kokonaan pinkkiin sadeasuun puettuna...
        https://youtu.be/iXQUq2w4CFE?si=0znRWrEJ375Ao-iK
        Onhan tuollainen pinkki kuravaatetus miehellä aika nöyryyttävä, voisi olla vaimollesi suurta hupia! Ehkä niin suurta hupia, ettei voi olla naureskelematta asialle myös ystävättäriensä kanssa, ja joutuu ehkä jakamaan kuvia avoimesti somessakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että vaimosi tietää miten mies puetaan nöyryyttävästi ja lähettää sinut lähikauppaan kuravaatteissa! Mutta onkohan vaimosi nähnyt kumipeten YouTube-videoita?
        https://youtu.be/YZSnZH6LZvw?si=svhKpJm2kKFUw50h
        Kannattaa näyttää: vaimosi saa noista varmasti lisää asuideoita ja kohta hikoilet ja punastelet kassaneidin edessä värikkääseen, huomiota herättävään, kokonaan kumiseen sade- ja kura-asuun puettuna...

        Toistaiseksi on menty perinteisellä kuravaatetuksella, eli vihreä Rukan sadetakki ja sen päälle keltaiset olkainkurahousut etupuolen lappu mahdollisimman ylhäälle kiristettynä ja olkaimet tiukalla. Sadetakin huppu on pidettävä päässä sisälläkin ja jalassa tietenkin jo mainitut Kontio kumisaappaat. Kaupassa kiertely saa hien valumaan ja sydän jyskyttää. Vielä kun joku tuttu sattuu kauppaan samaan aikaan niin nöyryytys on täydellinen. Lisäksi vaimo asettaa aikarajan kuinka kauan kaupassa pitää viipyä, siellä ei saa käydä liian nopeasti. Ja usein ostoslistalla on jotain ihmeellistä että joudun kysymään apua henkilökunnalta. Näillä mennään toistaiseksi mutta vaimolla on kuulemma uusia suunnitelmia jos alan hankalaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi on menty perinteisellä kuravaatetuksella, eli vihreä Rukan sadetakki ja sen päälle keltaiset olkainkurahousut etupuolen lappu mahdollisimman ylhäälle kiristettynä ja olkaimet tiukalla. Sadetakin huppu on pidettävä päässä sisälläkin ja jalassa tietenkin jo mainitut Kontio kumisaappaat. Kaupassa kiertely saa hien valumaan ja sydän jyskyttää. Vielä kun joku tuttu sattuu kauppaan samaan aikaan niin nöyryytys on täydellinen. Lisäksi vaimo asettaa aikarajan kuinka kauan kaupassa pitää viipyä, siellä ei saa käydä liian nopeasti. Ja usein ostoslistalla on jotain ihmeellistä että joudun kysymään apua henkilökunnalta. Näillä mennään toistaiseksi mutta vaimolla on kuulemma uusia suunnitelmia jos alan hankalaksi.

        Eilisessä räntäsateessa tuli käytyä kaupassa hieman keveämmässsä varustuksessa. Talvitakki, kurahousut ja Kontiot, kurahousut olivat takin alla etteivät niin herättäneet huomiota. Tänään piti käydä kaupassa uudestaan, kaikki eiliset lumet olivat sulaneet ja kadut olivat kuivia ja aurinko paistoi. Vaimo mietti että mitä minulle nyt puetaan päälle, eli lyhyt ulkoilutakki, tiukat pillifarkut ja jalkaan Kontiot. Kalsareihin laitettiin Tena 3 suojia kolmet päällekkäin että housujen etumus oikein pullottaa. Jalkaan vedin upouudet 45 numeron Kontiot, normaalisti käytän 42 tai 43 kokoisia, nämä uudet onkin ostettu tällaiseen erikoiskäyttöön. Housut pullottivat ja kiristivät ja isot kumisaappaat hölskyivät kävellessä ja tuoksuivat voimakkaasti kumilta. Kaupassa tuli kierreltyä pitemmän aikaa ja olen varma että useampi kiinnitti huomiota kumisaappaisiini aurinkoisella säällä ja eiköhän housutkin noteerattu.


    • Minua kiihotta tunne että tulen nöyrytetty mutta haluan tulla alistettu ainoastaan seksipaarterilta!

    • Kyllähän oudossa asussa kaupassa käynti on sekä noloa että kiihottavaa. Mun paras on repaleinen paksu villapaita ilman paitaa ilman takkia. Mut on noi teidän muidenkin jutut kiihottavia.

      • Anonyymi

        Joku outo asu yhdistelmä kaupassa käydessä. Esim. kesähelteellä t-paita, farkkusortsit ja jalkaan isot uutuuttaan kiiltävät Kontio kumisaappaat. Hävettää ja kiihottaa samaan aikaan kun tietää että kumisaappaat kesähelteellä herättävät huomiota.


    • Anonyymi

      Tämä nyt on väärin siivoojia kohtaan joita on miehiäkin. Mutta miehenä mua hävettäisi aivan sairaasti joutua siivoojaksi. Olla tuttujen nähden siivoojan vaatteissa pesemässä jonkun kauppakeskuksen vessoja yms. No suostuisin kyllä jos vaihtoeto olisi työttömyys mutta kyllä ensimmäinen päivä olisi vaikea.

    • Anonyymi

      Toteuttajaa etsin,olen siis mies reilu 50 hoikka sellainen ja mieltymykseni naisten vaatteet 👗lyhyet hameet ja pitsit sopivat minulle.
      Julkisella paikalla tuskin tyttönä esiinnyn jossain piilossa kyllä,saattaisin pitsini paljastaa ja olla vaikka spermattavana

      CD Milja

    • Anonyymi

      Suurin häpeä, johon olen törmännyt elämäni aikana, tapahtui minun ollessa jo aikuinen. Serkkupojan kanssa juututtiin vanhojen musteluun ja siitä nousi serkulle ikävät muistot mieleen. Se päätti korjata asiaa antamalla minulle kunnon sekäsaunan.

      Minua nolotti moiset uhkaukset. Serkkupoika on pahapäinen jos se saa vähänkään viinaa. Ja kohta se oli mun kimpussa, oli jo hankkinut valmiiksi hyvän vitsankin. Vaikka olin hyväkuntoinen, niin hävisin kuitenkin tuollaiselle korstolle ja sain tulisen piiskauksen paljaille pakaroileni. Siitä tapauksesta tuli minulle loppuiäkseni harmia ja häpeää.

      • Anonyymi

        Minä sain parikymppisenä reippaan selkäsaunan ja tieto siitä levitettiin kaikille ja minua on nolattu sillä monesti.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa ja Kiinnostaa todella paljon. Valitettavasti omaa nöyryyttäjää ei ole, joten oma apu paras apu.
      Olen huomannut että paras keino tuntea häpeää ja kiihottua samaan aikaan on pukeutua naisten alusvaatteisiin. Itseltä löytyy kolme pitsibodya, neljät rintaliivit ja stringit ja stay upit. Bodyt ovat mustia, rintsikoista ja stringeistä kahdet ovat pinkit ja kahdet violetit.
      Kun haluan kokea häpeää ja kiihottua samaan aikaan puen itseni "tytöksi" ja menen eteisen peilin eteen seisomaan. Jännä tunne miten samaan aikaan hävettää ja kiihottaa.
      Joskus olen miettinyt menemistä seisomaan ikkunan eteen hepeneissä, mutta vielä en ole uskaltanut.
      Yksi suuri haave olisi joutua naisten, nuorempien ja vanhempien, edessä olemaan em. vaatteissa. Olemaan katseiden ja arvostelujen kohteena ja häpeämään.

    • Olis niin kiihottavaa kun olisi joku alistava mies tai nainen, joka nöyryyttäisi minut noloihin eri tehtäviin julkisillakin paikoilla!!

      • Anonyymi

        Postisi toimii vai miten yhteyttä?


    • Anonyymi

      Julkista nöyryytystä, häpäisyä haluavat, miten pitkälle olisitte valmiita menemään?

      • Anonyymi

        Voisin olla naisryhmän edessä naisten alusvaatteisiin puettuna. Ja tietysti pitsisiin, seksikkäisiin. Olisin siinä heidän katseltavana ja arvioitavana. Eikä mitään viittä minuuttia, vaan 2-3 tuntia.
        Voisin ottaa piiskaa stringipepulle niin ikään naisten edessä. Tai koulutytön asuun pukeutuneena. Ruutuhame jne.
        Kesällä (ehkä) esim. mustat rintaliivit valkoisen t paidan alle. Ja siinä asussa vaikka kävelylle tai kauppaan.
        Nöyryyttävässä asussa ikkunan eteen seisomaan. Tai muuhun sellaiseen paikkaan, jossa ioku voi nähdä.


      • Ettei tästä saatava kiihoittavan kihelmöivä pelko ja ennakko jännitys eroottisiin tilanteisiin joutumisesta kärsisi, olisi parempi jos rajoja ei niinkään asetettaisi ja olisi vain luotettava komentoa pitävän säädyllisyyteen ja nöyryyttämisen kohtuu näkemyksille.


    • Anonyymi

      Ehkä nolointa mitä voisin kuvitella kun ravintolassa syömässä ollessa vaimo ottaisi muovisen ison ruokalapun käsilaukustaan ja sitoisi sen kaulaani ja asettelisi syliini. Sanoisi vielä että koska haluat tätä pitää niin laitetaan se aina ja joka paikassa. Varmaan laukeaisin saman tien siihen paikkaan.

    • Anonyymi

      En kyllä toivoisi mitään täysin julkista nöyryytystä jonka saisi kaikki nähdä ja tietoonsa. Mutta aina on ollut sellainen fantasia, jossa poika-/miesjoukko ottaisi minut jossakin syrjäisessä paikassa leikkikalukseen, ja toteuttaisi kaikkia seksijuttuja porulla minuun, piiskauksineen ja yhdyntöineen kysymättä minulta lupaa. Miehenä se on hyvin outo fantasia, enkä tiedä mistä se tulee, ja ajatuskin kiihottaa aina.

    • Anonyymi

      Julkinen nöyryytys ei. Mutta avovaimo antaa vain nuolla pillua ilman että pääsee panemaan. Joskus tätä jatkuu monta viikkoa. Mällit joudun runkkamaan hänen kädelle, josta hieroo minun naamalle. Nöyryyttävää, mutta kelpaa koska on niin kiihottavaa.

    • Olen 41-vuotias mies joka on alkanut lihomaan. Minulla on pyöreä maha, pienet pyöreät miestissit ja leveä perse.

      Olisi todella kiihottavaa mikäli nainen taivastelisi ja nöyryyttäisi minua lihomisen johdosta. Kuinka mahani on paisunut niin isoksi ja minulle on alkanut kasvaa miestissit. Mikäli lihon lisää niin miestissit paisuvat niin isoksi että tarvitsen rintaliivit..

      Nainen pakottaisi puntarille, taivastelisi mahan / kehon kokoa ja painoa.

      Nainen pakottaisi käyttämään tiukkoja vaatteita, joissa mahani näkyisi selvästi ja kireitä farkkuja joissa mahani roikkuisi vyötärön ylitse.

      Nainen voisi viedä minut kireissä vaatteissa buffettiin syömään ja kun olisin ahtanut itseni täyteen niin nöryyttäisi minua siitä kuinka olen ahne porsas ja kuinka vaatteeni eivät mahdu enää....

    • Anonyymi

      Itseä sellainen houkuttaa ja olen pukeutunut naisten vaatteisiin kuten korkeakorkoiset korkokengät,mekko,sukkikset aina sukkanauhoja myöden vanhemman mieskaverini iloksi.Oltiin 35v ja 64v.

      Hyväilyssä ja rakastelussa kaverilleni mukava lisä ja kaverini puutteessa sai kaipaamaansa.

    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aikille, jotk­­­a haluav­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://amisagroup.net/H/R5f6Z5

    • Anonyymi

      Tykkään jotenkin nöyryyttää itseäni niin, että kun yritän houkutella vaimoni olohuoneen sohvalta siirtymään sänkyyn lemmenleikkeihin ja hän kieltäytyy jostain syystä. Otan silloin usein hänen jalknsa syliini ja alan hieroa niitä ( hän tykkää siitä) aikani hierottuani niitä alan myös nuolemaan ja imemään niitä . Hetken päästä kaivan kovana seisovan kullini esille ja tyydytän itseni hänen jalkojaan vasten. Vaimo ei paljon kiinnitä huomiota koko sessiooni, saan joka kerta voimakkaan orgasmin mistä tietysti nautin, mutta lauettuani hävettää älyttömästi vieläkin vaikka vastaava on tapahtunut jo useamman vuoden ajan kerran pari kuukaudessa.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­tsum­­­me sinu­­­t kä­­ymään u­ude­­­ss­a chatis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/O1n3T0

    Ketjusta on poistettu 279 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe