asuntojen pakkomyynnit

Anonyymi-ap

alkaneet mikkelissä?huomattavan paljon tullut nyt jo tyhjillään olevia ok-taloja myyntiin. Pankki myy, kun ei lainanmaksut hoidu???

59

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka monta kymmentä keskustelua olet aloittanut Mikkelin asunnoista?

      Kaikesta loistaa katkeruus läpi eli onko vouti joskus vienyt sulta kodin alta pois?
      Vai eikö pankit ole koskaan myöntäneet sulle lainaa oman kodin ostoon?

      • Anonyymi

        Voi hyvä tavaton! Nämä ovat tosiasioita jotka ovat kaikkien havaittavissa eikä mitään katkeruutta! Mikkelissä on yli 600 asuntoa myytävänä, jotkut olleet jopa vuosia, ja uusia kerrostaloja rakennetaan kaupungin elinvoiman nimissä. Nythän vanhat eivät mene kaupaksi ollenkaan eikä siten uusiakaan voi ostaa. Omakotitalojakin on myytävänä 141 kpl.
        Pattitilanne, mutta hinnat eivät vain tule oikealle tasolle. Myyjät ja välittäjät eivät ole vieläkään tilanteen tasalla ja Mikkelissähän nyt ollaan aina luultu olevan isossakin kaupungissa hinnoista päätellen. Kyllähän tästä tilanteesta pitää olla huolissaan, sillä jos vanhoja ei saada myytyä eikä niihin saada remonttirahaakaan, voivat kaatua veronmaksajien syliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä tavaton! Nämä ovat tosiasioita jotka ovat kaikkien havaittavissa eikä mitään katkeruutta! Mikkelissä on yli 600 asuntoa myytävänä, jotkut olleet jopa vuosia, ja uusia kerrostaloja rakennetaan kaupungin elinvoiman nimissä. Nythän vanhat eivät mene kaupaksi ollenkaan eikä siten uusiakaan voi ostaa. Omakotitalojakin on myytävänä 141 kpl.
        Pattitilanne, mutta hinnat eivät vain tule oikealle tasolle. Myyjät ja välittäjät eivät ole vieläkään tilanteen tasalla ja Mikkelissähän nyt ollaan aina luultu olevan isossakin kaupungissa hinnoista päätellen. Kyllähän tästä tilanteesta pitää olla huolissaan, sillä jos vanhoja ei saada myytyä eikä niihin saada remonttirahaakaan, voivat kaatua veronmaksajien syliin.

        Normaali tilanne ollut täällä aina, mutta jätit vastaamatta kysymyksiin..


    • Anonyymi

      ASUNTOJEN PAKKOMYYNNIT, PAKKOHUUTOKAUPAT..VIHREÄÄ SIIRTYMÄÄ.
      TÄMÄ ON YLEINEN ILMIÖ NYKYÄÄN KOKO SUOMEN.
      SYYNÄNÄ SOSIALISTINEN HALLINTOKAUSI...AKAT TÖRSSÄSIVÄT...TUOTTANEET EIVÄT MITÄÄN. KUSTANNUKST NOUSIVAT.
      SDP JA VASEMMISTOLIITTO, VIHREÄT JA KESKUSTA. NÄMÄ AJOIVAT KÖHÄT JA PIENITULOISET PERIKATOON. SUOMEN VARARIKKOON. VAI VÄITTÄÄKÖ JOKU TOISIN.......TÄHTI-SANNA RYYPPÄSI JA BILETTI.

      • Anonyymi

        Kyllä syynä on ison pojan oma saamattomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä syynä on ison pojan oma saamattomuus.

        Ei van CAPS-LOCK on tässä pahin syyllinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei van CAPS-LOCK on tässä pahin syyllinen..

        TALOUSSANOMAT
        Jännä kikka: vaihdetaan omakotitalo osakkeeseen yksiö / kaksio / kolmioon.

        Kun asunnot eivät muuten käy kaupaksi, entistä useampi on päätynyt vaihtokauppaan. 

        Asuntomarkkinoiden hiljaisuus on lisännyt kiinnostusta vaihtokauppaa kohtaan.

        Myös vaikutelma on, että vaihtokauppaa on tapahtunut hiukan useampia kuin normaaleina aikoina.

        Vaihtoon johtaa joskus välittäjän oivallus, että hänellä on vastakkaisissa tilanteissa olevia asiakkaita. Lapsiperhe haluaa kerrostalosta omakotitaloon ja vanhempi pariskunta omakotitalosta pienempään.

        Vaihtokauppaankin kuuluu todennäköisesti väliraha, sillä asuntojen arvot tuskin ovat samat.

        Paperilla vaihtokauppa on kaksi erillistä kauppaa. Sitten vain lasketaan, kuinka paljon rahaa täytyy siirtää ja kumpaan suuntaan.

        – Teknisenä toteutuksena se ei ole sen ihmeellisempi .
        Ja tämähän jo tiedetään ...
        Kauanko myyjä on vastuussa asunnosta ?
        Asunnon ostajalla on kaksi vuotta aikaa vedota virheeseen
        Jollei ostaja ilmoita virheestä ja siihen perustuvista vaatimuksistaan myyjälle kahden vuoden kuluessa siitä, kun asunnon hallinta on luovutettu hänelle, hän menettää oikeutensa vedota siihen. 
        Omakotitaloa myytäessä myyjän vastuuaika on enintään viisi vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä syynä on ison pojan oma saamattomuus.

        Naiset tuppaa olemaan vähän huonoja noissa vastuullisuutta vaativissa tehtävissä.


    • Anonyymi

      Nyt ainoa tapa päästä ok-talosta eroon, on laittaa se tarjouskauppaan, esim. jos kuvittelee arvoksi 200ke, laitetaan tarjouskaupan hinnaksi 100ke. Kaikki sen yli saatu on plussaa myyjälle. Fiksummat tämän ymmärtää, tyhmemmät yrittää vaan myydä nousuajan hinnoilla, ja lopuksi jää arvoton talo käsiin.

      • Anonyymi

        Mulla on ok talo jonka arvo yli 200ke.
        En mä sitä sulle 100ke myy siksi jos sulla vaan ei ole rahaa ostaa tätä.
        Ei ostajan perseaukisuus määritä talon hintaa mitenkään.
        Se vaan jää sulta ostamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ok talo jonka arvo yli 200ke.
        En mä sitä sulle 100ke myy siksi jos sulla vaan ei ole rahaa ostaa tätä.
        Ei ostajan perseaukisuus määritä talon hintaa mitenkään.
        Se vaan jää sulta ostamatta.

        Mulla on loppunkäytetty lyijykynä, jonka arvo 90k€.
        Tuskin sitä kykaan ostaa, mutya arvo on toi.

        Vähän sama varmaan sun omakotitalon kanssa, mielelstäsi arvo 200k€,mutta kukaan ei osta sitä edes 80k€.


        Eli onko arvot nyt oikein vai kuviteltua arvoa, koska itse omistaja sen niin sanoo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on loppunkäytetty lyijykynä, jonka arvo 90k€.
        Tuskin sitä kykaan ostaa, mutya arvo on toi.

        Vähän sama varmaan sun omakotitalon kanssa, mielelstäsi arvo 200k€,mutta kukaan ei osta sitä edes 80k€.


        Eli onko arvot nyt oikein vai kuviteltua arvoa, koska itse omistaja sen niin sanoo..

        Ei se ole edes myynissä kun ei tarvetta myydä. Mutta jos olisi, niin se jola on rahaa voisi sen ostaa.
        Ja hinta ei ole mun mielestä tuo, vaan kiinteistövälittäjän mielestä. Jopa kaksi välittäjää samaa mieltä. Ja molemmat eri firmoista.
        Hintaa millekkään tavaralle tai tuotteelle ei määritellä niin, onko ostajalla rahaa siihen.

        Menetkö autokauppaankin potkimaan 100ke auton renkaita ja väität myyjälle sen olevan vaan 20ke arvoinen, kun sun kynnet ei muuhun riitä? Ei siitä kukaan kuitenkaan enempää maksa.
        Ja muutenkin kumma tyyppi olet kun tiedät toisten talojen arvon edes näkemättä koko taloa tai tietämättä mitään kohteesta.
        Jatka uneksimistasi ja koita löytää lompakollesi sopiva asunto, mutta suomi24 on huono paikka niitä löytää,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole edes myynissä kun ei tarvetta myydä. Mutta jos olisi, niin se jola on rahaa voisi sen ostaa.
        Ja hinta ei ole mun mielestä tuo, vaan kiinteistövälittäjän mielestä. Jopa kaksi välittäjää samaa mieltä. Ja molemmat eri firmoista.
        Hintaa millekkään tavaralle tai tuotteelle ei määritellä niin, onko ostajalla rahaa siihen.

        Menetkö autokauppaankin potkimaan 100ke auton renkaita ja väität myyjälle sen olevan vaan 20ke arvoinen, kun sun kynnet ei muuhun riitä? Ei siitä kukaan kuitenkaan enempää maksa.
        Ja muutenkin kumma tyyppi olet kun tiedät toisten talojen arvon edes näkemättä koko taloa tai tietämättä mitään kohteesta.
        Jatka uneksimistasi ja koita löytää lompakollesi sopiva asunto, mutta suomi24 on huono paikka niitä löytää,

        Ei sillä sun ja välittäjien arvioimalla arvolla olebmitään merkitystä. Arvo määräytyy sen mukaan, millä joku sen ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole edes myynissä kun ei tarvetta myydä. Mutta jos olisi, niin se jola on rahaa voisi sen ostaa.
        Ja hinta ei ole mun mielestä tuo, vaan kiinteistövälittäjän mielestä. Jopa kaksi välittäjää samaa mieltä. Ja molemmat eri firmoista.
        Hintaa millekkään tavaralle tai tuotteelle ei määritellä niin, onko ostajalla rahaa siihen.

        Menetkö autokauppaankin potkimaan 100ke auton renkaita ja väität myyjälle sen olevan vaan 20ke arvoinen, kun sun kynnet ei muuhun riitä? Ei siitä kukaan kuitenkaan enempää maksa.
        Ja muutenkin kumma tyyppi olet kun tiedät toisten talojen arvon edes näkemättä koko taloa tai tietämättä mitään kohteesta.
        Jatka uneksimistasi ja koita löytää lompakollesi sopiva asunto, mutta suomi24 on huono paikka niitä löytää,

        Suomi24 ota kukaan mitään todesta. Haaveita vain kirjoittelet 200k€ omakotitalosta

        todellisuus

        Vuokraläävässä Tuppuralan kerrostalossa ja olet ainoa suomalainen siinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 ota kukaan mitään todesta. Haaveita vain kirjoittelet 200k€ omakotitalosta

        todellisuus

        Vuokraläävässä Tuppuralan kerrostalossa ja olet ainoa suomalainen siinä?

        Unelmista totta
        Kesällä kannattaa tehdä asuntokaupat
        https://youtu.be/Cfhnu1_ctWY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 ota kukaan mitään todesta. Haaveita vain kirjoittelet 200k€ omakotitalosta

        todellisuus

        Vuokraläävässä Tuppuralan kerrostalossa ja olet ainoa suomalainen siinä?

        No saa olla kateellinen jos hyvälle tuntuu.
        Ja tuosta viimeisestä lauseesta ei ota erkkikään tolkkua mitä yrität sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä sun ja välittäjien arvioimalla arvolla olebmitään merkitystä. Arvo määräytyy sen mukaan, millä joku sen ostaa.

        Ok sinä tiedät hinnat paremmin kun välittäjä näkemättä edes taloa.
        Arvo määräytyy sen mukaan minkä arvoinen talo on ja sillä hinnalla sen ostaja saa ostaa.
        Jos on rahaa.
        Arvo ei määräydy perseaukisten paskanjauhajien mukaan joilla ei ole rahaa ostaa minkäänlaista taloa.
        Ehkä koiran koppiin voi sun rahat riittää jos siihenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok sinä tiedät hinnat paremmin kun välittäjä näkemättä edes taloa.
        Arvo määräytyy sen mukaan minkä arvoinen talo on ja sillä hinnalla sen ostaja saa ostaa.
        Jos on rahaa.
        Arvo ei määräydy perseaukisten paskanjauhajien mukaan joilla ei ole rahaa ostaa minkäänlaista taloa.
        Ehkä koiran koppiin voi sun rahat riittää jos siihenkään.

        Tämä on syy, minkä takia asunnot eivät vaihda omistajaa. "Koska tämä on tämän arvoinen torppa, niin en myy halvemmalla" ja samalla mahdolliset tarjoukset on puolet jäärän "minun talo on tämön arvoinen Minun mielestä" pyynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on syy, minkä takia asunnot eivät vaihda omistajaa. "Koska tämä on tämän arvoinen torppa, niin en myy halvemmalla" ja samalla mahdolliset tarjoukset on puolet jäärän "minun talo on tämön arvoinen Minun mielestä" pyynnistä.

        Kaveri sanoi kyllä selvästi että kahden kiinteistövälittäjän hinta arvio.
        Ei siis ole kyse minun mielestä hinnasta.
        Jos sinulla on vaikka 20 tonnin arvoinen auto, niin et varmaan myy sitä kympillä jos joku sen siitä tarjoaa, vaan siksi että auto vaihtaa omistaja.
        Tuotteella on aina joku tietty arvo ja se arvo ei laske sen mukaan onko mahdollisella ostajalla rahaa sitä ostaa.
        Jollain on aina sen veran rahaa, ettei alennusmyntiin ole tarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri sanoi kyllä selvästi että kahden kiinteistövälittäjän hinta arvio.
        Ei siis ole kyse minun mielestä hinnasta.
        Jos sinulla on vaikka 20 tonnin arvoinen auto, niin et varmaan myy sitä kympillä jos joku sen siitä tarjoaa, vaan siksi että auto vaihtaa omistaja.
        Tuotteella on aina joku tietty arvo ja se arvo ei laske sen mukaan onko mahdollisella ostajalla rahaa sitä ostaa.
        Jollain on aina sen veran rahaa, ettei alennusmyntiin ole tarvetta.

        Autojen arvon ja asunnon arvon vertaaminen toisiinsa...


        Vain idiootti voi verrata näitä millään muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri sanoi kyllä selvästi että kahden kiinteistövälittäjän hinta arvio.
        Ei siis ole kyse minun mielestä hinnasta.
        Jos sinulla on vaikka 20 tonnin arvoinen auto, niin et varmaan myy sitä kympillä jos joku sen siitä tarjoaa, vaan siksi että auto vaihtaa omistaja.
        Tuotteella on aina joku tietty arvo ja se arvo ei laske sen mukaan onko mahdollisella ostajalla rahaa sitä ostaa.
        Jollain on aina sen veran rahaa, ettei alennusmyntiin ole tarvetta.

        Joku rakentaa keskelle korpea upouuden omakotitalon 300k€.
        Sen arvo ei ole sitä vaan 100k€ jos torpastaan saa, se on jo hyvin.

        Ja tällaisia tapauksia täälläkin on vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojen arvon ja asunnon arvon vertaaminen toisiinsa...


        Vain idiootti voi verrata näitä millään muotoa.

        Tai jos kyse on vaan yleensä vertauksesta että aina on tavaralla joku arvo ja jollain on sen arvon verran rahaa ostaa se tavara.
        Ihan sama se on mitä tuotteita vertaa.
        Voi verrata vaikka asuntoa ja piimäpurkkia, kummallakin on tietty arvo ja se ei sitä arvoa muuta jos jollain ei ole varaa sitä ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku rakentaa keskelle korpea upouuden omakotitalon 300k€.
        Sen arvo ei ole sitä vaan 100k€ jos torpastaan saa, se on jo hyvin.

        Ja tällaisia tapauksia täälläkin on vaikka kuinka paljon.

        Miten perustelet että uuden torpan arvo laskee kolmasosaan siitä, mitä sen rakentaminen maksoi?
        Miksi joku rakentaisi jotain jonka hinta tippuisi heti noin paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos kyse on vaan yleensä vertauksesta että aina on tavaralla joku arvo ja jollain on sen arvon verran rahaa ostaa se tavara.
        Ihan sama se on mitä tuotteita vertaa.
        Voi verrata vaikka asuntoa ja piimäpurkkia, kummallakin on tietty arvo ja se ei sitä arvoa muuta jos jollain ei ole varaa sitä ostaa.

        Ostajan markkinat, ei myyjän. Mikkeliläinen ei tunnu ymmärtävän tätä asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on syy, minkä takia asunnot eivät vaihda omistajaa. "Koska tämä on tämän arvoinen torppa, niin en myy halvemmalla" ja samalla mahdolliset tarjoukset on puolet jäärän "minun talo on tämön arvoinen Minun mielestä" pyynnistä.

        Ja pitää ottaa huomioon todellakin missä ollaan!! Mikkelissä ei voi saada samaa hintaa kuin isommilla paikkakunnilla vaikka se talo kuinka olisi sen arvoinen!
        Itselleni sanoi aikanaan välittäjä, kun olisin halunnut paremman hinnan vasta remontoidusta osakkeesta, että haluatko laittaa sen myyntiin vai myydä sen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostajan markkinat, ei myyjän. Mikkeliläinen ei tunnu ymmärtävän tätä asiaa..

        Sinulla on outoja fantasioita.
        Tietysti rahattomana saa haaveilla kalliista taloista jos vaikka joskus voittaa lotossa ja olisi varaa omaan taloon.
        Mutta siihen asti katselet sivusta kun myyjät myy ja rahamiehet ostaa.
        Ainoa ilosi on täällä vinkua ja haaveilla arvon alenemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on outoja fantasioita.
        Tietysti rahattomana saa haaveilla kalliista taloista jos vaikka joskus voittaa lotossa ja olisi varaa omaan taloon.
        Mutta siihen asti katselet sivusta kun myyjät myy ja rahamiehet ostaa.
        Ainoa ilosi on täällä vinkua ja haaveilla arvon alenemisesta.

        Edelleen.

        Täällä on ostajan markkinat, ei myyjän. Myyjä saa pyytää mitä haluaa, mutta ostaja sen määrittää, onko myyjän hp oikein vai ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen.

        Täällä on ostajan markkinat, ei myyjän. Myyjä saa pyytää mitä haluaa, mutta ostaja sen määrittää, onko myyjän hp oikein vai ei..

        Mutta myyjän ei ole pakko myydä jos tarjous ei miellytä.
        Aina voi olla tinkimisen varaa, mutta ei sentään puoleen hintaan tai kolmasosahintaan niinkuin joku täällä haaveilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta myyjän ei ole pakko myydä jos tarjous ei miellytä.
        Aina voi olla tinkimisen varaa, mutta ei sentään puoleen hintaan tai kolmasosahintaan niinkuin joku täällä haaveilee.

        Pakko ei ole myydä eli voi asua itse talossa, josta lainaa lyhentää. Turha sitä hinnannousua on odottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko ei ole myydä eli voi asua itse talossa, josta lainaa lyhentää. Turha sitä hinnannousua on odottaa..

        Minun talo on velaton, ei ole lainaa euroakaan.
        Täällä tyypit heittää ihan outoja juttuja ihan lonkalta.
        Tietävät talojen hinnat edes näkemättä niitä ja sekin outoa että noin vaan tiedetään onko jollain lainaa vai ei.
        Samalla periaatteella voisin sanoa etä vaimollasi on sukupuolitauti ja sai sen somalilta.
        Sillä ei ole väliä onko sulla edes vaimoa, mutta kun niin täällä sanon, niin totta sen on oltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko ei ole myydä eli voi asua itse talossa, josta lainaa lyhentää. Turha sitä hinnannousua on odottaa..

        Vaomosta tuli entinen tautinen tapaus ja kaikki jäi itselle, kiitoa avioehdon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen.

        Täällä on ostajan markkinat, ei myyjän. Myyjä saa pyytää mitä haluaa, mutta ostaja sen määrittää, onko myyjän hp oikein vai ei..

        Eiköpä ne yhdessä päätä sen mikä on se oikea hinta, eli se minkä ostaja on valmis maksamaan ja millä myyjä on valmis luopumaan.
        Mikä vimma sulla on hokea, että ostajalla olisi yksin joku valta päättää mikä on talon tai asunnon hinta?
        Jos sinä myyt vaikka taloasi 150 tonnilla, niin sinun mielestä on oikea hinta jos tulen sanomaan, että ostan sen 50 tonnilla? Minäkö sen hinnan saan ihan itse päättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköpä ne yhdessä päätä sen mikä on se oikea hinta, eli se minkä ostaja on valmis maksamaan ja millä myyjä on valmis luopumaan.
        Mikä vimma sulla on hokea, että ostajalla olisi yksin joku valta päättää mikä on talon tai asunnon hinta?
        Jos sinä myyt vaikka taloasi 150 tonnilla, niin sinun mielestä on oikea hinta jos tulen sanomaan, että ostan sen 50 tonnilla? Minäkö sen hinnan saan ihan itse päättää?

        Jos on ollut ikuisuuden myynnissä ja tarve päästä eroon, silloin on tyydyttävä 50k€ hintaan, MUTTA kauppasopimukseen mainittava "myydään purettavaksi" ni pääsee pysyvästi eroon kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ollut ikuisuuden myynnissä ja tarve päästä eroon, silloin on tyydyttävä 50k€ hintaan, MUTTA kauppasopimukseen mainittava "myydään purettavaksi" ni pääsee pysyvästi eroon kerralla.

        Entäs jos ostaja ei suostu tuollaiseen ehtoon että myydään purettavaksi?
        Silloin menettää myöhemmin sen edun että voi myyjällä maksattaa remontit ja vaatia hinnanalennuksia jälkeen päin kun paskan möi?
        Ainakin tämän palstan "ostelijat" on just tuollaisia , eli suomeksi rahattomia lehmän ostajia ja renkaan potkijoita.
        Haaveilevat miten ostelisivat kalliita taloja ja itse määräisivät hinnat, mutta siinä on vaan se ongelma, ettei ole muuta kun tuulenhuuhtoma perse ja rahaa ei ole kun työmarkkinatuen verran ja toimeentulotuki siihen päälle.
        Niillä ei vaan taloja ostella muualla kun suomi24 palstalla mielikuvituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ostaja ei suostu tuollaiseen ehtoon että myydään purettavaksi?
        Silloin menettää myöhemmin sen edun että voi myyjällä maksattaa remontit ja vaatia hinnanalennuksia jälkeen päin kun paskan möi?
        Ainakin tämän palstan "ostelijat" on just tuollaisia , eli suomeksi rahattomia lehmän ostajia ja renkaan potkijoita.
        Haaveilevat miten ostelisivat kalliita taloja ja itse määräisivät hinnat, mutta siinä on vaan se ongelma, ettei ole muuta kun tuulenhuuhtoma perse ja rahaa ei ole kun työmarkkinatuen verran ja toimeentulotuki siihen päälle.
        Niillä ei vaan taloja ostella muualla kun suomi24 palstalla mielikuvituksessa.

        Montako asuntoa olwt mielikuvissasi ostanut tältä palstalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako asuntoa olwt mielikuvissasi ostanut tältä palstalta?

        En yhtään enkä ostakaan. Tarkoitin noita jotka tulee tänne selittämään miten ostaja määrä hinnat asunnoille.
        Ne elää siinä mielikuvitus maailmassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään enkä ostakaan. Tarkoitin noita jotka tulee tänne selittämään miten ostaja määrä hinnat asunnoille.
        Ne elää siinä mielikuvitus maailmassaan.

        Perus suomalainen juntti, joka luulee aduntonsa arvon vaon kasvavan koko ajan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perus suomalainen juntti, joka luulee aduntonsa arvon vaon kasvavan koko ajan..

        Ja sinä kai sitten vihervassari yhteiskunnan loinen.
        Ei kela sulle asuntoa osta ja sekös harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä kai sitten vihervassari yhteiskunnan loinen.
        Ei kela sulle asuntoa osta ja sekös harmittaa.

        Kuules sie. Velaton omakotitalo löytyy ja Kela maksaa kustannukset siinä asumisessa. Sitä voi olla oma koti ja silti elää vapaana, nauttien Kelan tuista.


    • Anonyymi

      Uudella maallakin , omakotitalon hinnalla saa vain vanhan kerrostalo kaksion , että semmosta , asumiskustannukset kun ok-talossa sitä luokkaa mitä on ....

      • Anonyymi

        Uudella maalla eli tarkoitatko nää Ameriikkoja ny vai mitä?


    • Anonyymi

      Mannerheim pistäisi asiat järjestykseen?👻

      • Anonyymi

        garniitti talokin makso vaan 500tuh ja marski asu sentään siinnä sota aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        garniitti talokin makso vaan 500tuh ja marski asu sentään siinnä sota aikana.

        Siksi se olikin niin halpa, kun marskin konjakkipierujen haju tarttunut niihin graniitti seiniin.


    • Anonyymi

      kohta on mikkelin rakentajillakin aikaa venytellä pippelijää ens vuonna täällä rakentaminen nollassaa!

      • Anonyymi

        Eli olet entinen raksamies, joka saanut kenkää töistä. Sana tekemisistäsi on lähtenyt kiertämään, eikä kukaan täällä huoli sua töihin ja päivät menee pippliä venytellessä ja toivoessa, jospa se heräisi sullä henkiin ja kovettuisi.


        Hyvät päivän jatkot toivottaa sossu virkailijasi. 😘


    • Anonyymi

      utopistisia hintapyyntejä näkee kyllä - mikkeli on mikkeli eikä mikään espoo!

      • Anonyymi

        Äkäs ny. Tässäkin keskustelussa joku, joka kuvittelee saavansa talosta enemmän, mitä on maksanut. Ja haukkuu muut, jotka vastaväitteitä esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkäs ny. Tässäkin keskustelussa joku, joka kuvittelee saavansa talosta enemmän, mitä on maksanut. Ja haukkuu muut, jotka vastaväitteitä esittää.

        Kuka sellaista kuvittelee?
        En ole huomannut moista viestiä keskustelussa, missä sanotaan mitä joku on maksanut ja mitä haluaa saada siitä enemmän.


    • Anonyymi

      Näyttää siltä että kohta velkaa maksetaan korkoineen tuplana ja samaan aikaan asuntojen hinnat laskusuunnassa. Samaan aikaan kaikkien muiden asioiden hinnat nousseet vähintään 20% lyhyessä ajassa.

      Miltä tuntuu, tuntuuko koskaan että sinuakin kustaan linssiin oikein urakalla?

      • Anonyymi

        Pankit lähestyneet jo velkaorjia: talon vakuutena ei enää riitä: massia pöytään tai talo pankille! :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankit lähestyneet jo velkaorjia: talon vakuutena ei enää riitä: massia pöytään tai talo pankille! :(

        Kovia aikoja tulossa monille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovia aikoja tulossa monille.

        Vain Kelan asiakkaille tulee kovat ajat. Ei muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain Kelan asiakkaille tulee kovat ajat. Ei muille.

        Miksi kelan asiakkaille tulisi kovat ajat? Harva heistä taitaa olla korvia myöten veloissa kuten suurin osa "paremmista" ihmisistä. Hihhih. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kelan asiakkaille tulisi kovat ajat? Harva heistä taitaa olla korvia myöten veloissa kuten suurin osa "paremmista" ihmisistä. Hihhih. :D

        Tuleva hallitus pienentään ja ehdollistaa sossutuet.
        Sen vuoksi tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleva hallitus pienentään ja ehdollistaa sossutuet.
        Sen vuoksi tulossa.

        Sama hallitushan tuolla on ollut iät ja ajat. Ei mitään eroa onko vas vai oik, jokainen pelaa samaa peliä eli kusettaa kansaa. https://www.youtube.com/watch?v=450dclANVZI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama hallitushan tuolla on ollut iät ja ajat. Ei mitään eroa onko vas vai oik, jokainen pelaa samaa peliä eli kusettaa kansaa. https://www.youtube.com/watch?v=450dclANVZI

        Mutta tuleva hallitus kusettaa kela eläteiltä elämisen mahdollisuudet pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuleva hallitus kusettaa kela eläteiltä elämisen mahdollisuudet pois.

        Ei ole mitään Kelaelättejä!! He kaikki ovat työssäkäyvien elättejä!
        Ei ole kenestäkään työllisestä mukavaa että joutuu elättämään muita ihmisiä itsensä lisäksi! Eihän sitä ole edes perustuslaissa sanottu!
        On vain oikein jos kortistot tyhjennetään näistä eläteistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään Kelaelättejä!! He kaikki ovat työssäkäyvien elättejä!
        Ei ole kenestäkään työllisestä mukavaa että joutuu elättämään muita ihmisiä itsensä lisäksi! Eihän sitä ole edes perustuslaissa sanottu!
        On vain oikein jos kortistot tyhjennetään näistä eläteistä!

        Älä sie kuule siellä vingu. Reippasti käyt siellä duunissa niskalimassa painamassa töitä, jotta itse saan elää 24/7/365 vapaana sinunkin rahoilla. 😘


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe