Mitä täällä tapahtuu, onko mopoilijat ja moottoripyöräilijät tulleet hulluksi?
Helvetillinen pörinä Imatralla
10
427
Vastaukset
- Anonyymi
Joko se valitus alkaa….😂😂😂 ?
- Anonyymi
Alkoi joka kesäiset munuaisten ym. elinten vaihtoviikot. Pitäkää keulijat ja kiihdyttelijät tiukkaa nahkapukua, että luovutettavia elimiä ei tarvitse pestä hiekasta ym. töhnästä vaan säilyvät suht. siistinä seuraavalle käyttäjälle. Olettehan tehnyt elinten luovutussopparin? Aivoja ei tarvitse siihen sopimukseen liittää, niitähän teillä ei ilmeisesti edes ole.
- Anonyymi
Niiden periaate on luultavasti sama ku muuallakin - pitää saada ilmottaa metelillä, että ois asiaa, ku ei muuten noteerata niinku pitäs.
- Anonyymi
Hullujahan ne on aina olleet.
- Anonyymi
Teiden varret ja pihaliittymät täynnä koiranpaskaa!
- Anonyymi
Pientä ne on koiranpaskat näitten ihmisten heittelemien roskien seassa. Pahimpia sotkijoita ovat tupakoitsijat,joiden jätöksiä on jalkakäytävät täynnä. Huumehörhöjen ruiskuja löytyy kävelytunneleista jatkuvasti,joten lopettakaa se koiranpaskan kyttääminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pientä ne on koiranpaskat näitten ihmisten heittelemien roskien seassa. Pahimpia sotkijoita ovat tupakoitsijat,joiden jätöksiä on jalkakäytävät täynnä. Huumehörhöjen ruiskuja löytyy kävelytunneleista jatkuvasti,joten lopettakaa se koiranpaskan kyttääminen.
Koiraverolla yksityiskennelit kuriin. Nämä paskatehtaat lisääntyvät järkyttävällä tavalla. Yhdellä ryhiksellä voi olla jopa 6 koiraa HALOO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Koiran jätökset sentään maatuvat, mitä ei huumeruiskuille ja natsoille tapahdu. Ihminen on kaikista pahin luonnon pilaaja.
- Anonyymi
Me, sateenkaari perheessä otamme koiramme kakit talteen. Kakkia pussiin 💗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046