Voiko verottaja seurata yksityishenkilön sijaintia/olinpaikkaa puhelimen kautta?
Sijainnin seuranta
Anonyymi-ap
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Verottajalla on kyllä ihan muuta puuhaa kuin jonkun olinpaikan seuraaminen.
- Anonyymi
Ei voi seurata, eikä sinun liikkuminen kiinnosta verottajaa.
- Anonyymi
Ei .😃
- Anonyymi
Onko varmaa tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 947414
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3633894KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt262421Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1312286Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281941Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1461320Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?621144Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531043Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass160982Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav59931