Onko tämä jotain itseojautumisen virheitä vai oliko kuskina vain tyypillinen audi-kuski eli täysi sekopää? Audit pitäisi kielyää hylkäämällä ne heti katsastuksessa. Pakollinen liikenteestäpoisto.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009567983.html
Audi karkasi käsistä keskustassa
5
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yksi kusipää edusta kuin itseään, ei siis automerkkiä tai merkillä ajavia.
Audi on hieno ja hyvä automerkki, mutta aiheuttaa myös kateutta ja tuosta avauksesta sen parhaiten näkee. - Anonyymi
Se oli joku skodakuski.
- Anonyymi
Se vain on ikävä, että kusipäisiä koheltajia on pesiytynyt Audi-omistajien harmiksi saman merkin käyttäjiksi. Ongelman näkee selvimmin vakuutusmaksuista, jotka eivät ole millään mittarilla edullisia edes 70% bonuksilla.
- Anonyymi
Toyota Tero oli saanut kunnon auton alleen ja se huumasi hänet täysin ja sekosi onnesta.
- Anonyymi
Jostain kumman syystä saksalaismerkit tekevät kuskeistaan kusipitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984