🥰🪒☕ jos meidän hammasharjat olis samassa mukissa kylppärissä ❤
Olispa se söpöä
30
507
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei oo mukia. Mun hammasharja on lataustelineessä ja telineen johto pistorasiassa
-2023 vuoden sähköhammasharjailija-- Anonyymi
Kyllä mä irrotan harjauspään braunista ja huuhtelen sen hyvin jonka jälkeen laitan sen hammasmukiini, rungon lataan kun yks ledi jäljellä ja sekin vilkkuu punasella. Teenainen
Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.
No, johan olet fakiiri. Onko tpi pakkomielteinen toimintamalli.
Ja miksi? Anonyymi kirjoitti:
No, johan olet fakiiri. Onko tpi pakkomielteinen toimintamalli.
Ja miksi?Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.
Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?
Kakkosen, jätän rauhaan, mistä tiedät. Kakkosen käyttöoikeusista
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?
Minkälaisella ihmisellä on tälläiset ajatukset mielessä heti aamusta? Kannattaa katsoa vaikka uutiset aamusta, että saa vähän laajenpaa näköalaa ajatuksiinsa!
Ihan vaan vinkkinä sanon sulle, että mun asiat eivät kuulu sulle millään lailla.Anonyymi kirjoitti:
Kakkosen, jätän rauhaan, mistä tiedät. Kakkosen käyttöoikeusista
Mulla ei ole mitään kakkosia, kun ei ole ykköstäkään. Olen eronnut vuosia sitten.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.
Kauheeta. Etkö sä osaa pestä hampaita. Olethan jo täysi-ikäinen sentään?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.
Niimpä tietysti!
- Anonyymi
Kylppärissä olisi toimivampaa olla pesusienet vierivieressä. Kaukosuhteessa ollessani kuuraisin hänen sienellä itseäni, kunnes tapaisimme.
Hammasharjat saisivat omat värinsä tietysti samassa sydänmukissa .Pesusienet on myös söpö ajatus. Fiksua tuo värikoodi hammasharjoissa. Eivät mene sekaisin.
- Anonyymi
kaipaan sinua,
N
:)Tämä on tullut väärään paikkaan! Aloittaja ei tunne ketään N alkuista, eikä aloittajan nimi ala N:llä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tämä on tullut väärään paikkaan! Aloittaja ei tunne ketään N alkuista, eikä aloittajan nimi ala N:llä.
Nadja
Joku kommentoi poistetussa viestissä, että 🪒 on partahöylä. No niinpäs onkin. Ilman lukulaseja luulin että se on ikkunanpesulasta ja ajattelin sen käyvän hammasharjan tilalta🪥 on tietenkin hammasharja. Kyllä mun kylppärissä on tilaa partahöylällekin. Siellä on vain naisten lady shave.
- Anonyymi
Ai, ihanko tosi? 😂
- Anonyymi
Käyhän se miehellekin!
- Anonyymi
Söpömpää jos laitan sinun dildon siihen mukiin.
En jaksa ymmärtää näitä tälläisiä kommentteja. Kannattaa hankkia joku kehittävämpi harrastus, ettei koko ajan ole vain yksi asia mielessä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En jaksa ymmärtää näitä tälläisiä kommentteja. Kannattaa hankkia joku kehittävämpi harrastus, ettei koko ajan ole vain yksi asia mielessä.
Ehkä se on sitä, mistä puute .. siitä puhe .. -sivusta
- Anonyymi
Mun mielestä toi hammasharjahomma on tosi somaa. Mutta sähköhammasharjassa ei ole mitään somaa. Mua viehättää vielä ne naisten somat hiusharjat. Ne joissa on ne nupit niiden piikkien päässä. Ja ne naisten tennarit, jotka on ihan täysvalkoiset. Kyllä se ois nättiä harjata naisen pitkiä hiuskia ja putsata tennarit hohtaviksi.
Tuo on totta, että sähköhammasharjat eivät ole niin romanttisen näköisiä, kuin tavalliset harjat. Valkoiset tennarit on kylläkin aika epäkäytännölliset täällä lähiössä, missä on kaikenlaistaa sotkua jalkakäytävillä.
- Anonyymi
Omat mukit ja omat sähköhammasharjat on nykyaikaa. Eihän sitä yhteisillä välineillä syödä myöskään. Mies ei ala tossun alle!
Minä nyt olen viimeinen ihminen pitämään ketään tossun alla. Sen takia mun pitääkin olla tarkka millaisia ihmisiä suvaitsen lähipiiriini, etten itse enää joudu pahasti tossun alle.
Jotkut perheelliset erottelee sähköhammasharjan päitä värillisillä renkailla, ettei jokaiselle tarvitse olla omaa moottoria. Mulla on nyt oma sähköhammasharja hammaslääkärin määräyksestä.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minä nyt olen viimeinen ihminen pitämään ketään tossun alla. Sen takia mun pitääkin olla tarkka millaisia ihmisiä suvaitsen lähipiiriini, etten itse enää joudu pahasti tossun alle.
Jotkut perheelliset erottelee sähköhammasharjan päitä värillisillä renkailla, ettei jokaiselle tarvitse olla omaa moottoria. Mulla on nyt oma sähköhammasharja hammaslääkärin määräyksestä.Sähköhammasharjat on niin edullisia että jokaisella voi olla oma runkokin. Ei tarvitse päitä irroitella jatkuvasti
Anonyymi kirjoitti:
Sähköhammasharjat on niin edullisia että jokaisella voi olla oma runkokin. Ei tarvitse päitä irroitella jatkuvasti
Niin! Kirjoitinkin, että jotkut perheelliset. Jotkut perheelliset säästää ruokamenoissakin niin, että syövät ruoantähteet toistensa lautasilta. Tiedänpä erään äidin, joka keräsi kashvimaidoksi lastensa mukeissa olleet maitotilkat. Tapahtui siis Laihian lähiympäristössä.
- Anonyymi
No sietää olla, jos tuloillaan infektion jälkeen pysyvä hammas- iekenien vaurio.
Toisaalta BJ on nautinnollista vastaanottajalle - ilman hampaita. 🤣- Anonyymi
Omat mukit harjoille mielellään, juuri noista hygieniasyistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
