Olispa se söpöä

🥰🪒☕ jos meidän hammasharjat olis samassa mukissa kylppärissä ❤

30

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ei oo mukia. Mun hammasharja on lataustelineessä ja telineen johto pistorasiassa

      -2023 vuoden sähköhammasharjailija-

      • Anonyymi

        Kyllä mä irrotan harjauspään braunista ja huuhtelen sen hyvin jonka jälkeen laitan sen hammasmukiini, rungon lataan kun yks ledi jäljellä ja sekin vilkkuu punasella. Teenainen


      • Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.

        No, johan olet fakiiri. Onko tpi pakkomielteinen toimintamalli.
        Ja miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, johan olet fakiiri. Onko tpi pakkomielteinen toimintamalli.
        Ja miksi?

        Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.

        Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?

        Kakkosen, jätän rauhaan, mistä tiedät. Kakkosen käyttöoikeusista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?

        Minkälaisella ihmisellä on tälläiset ajatukset mielessä heti aamusta? Kannattaa katsoa vaikka uutiset aamusta, että saa vähän laajenpaa näköalaa ajatuksiinsa!

        Ihan vaan vinkkinä sanon sulle, että mun asiat eivät kuulu sulle millään lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kakkosen, jätän rauhaan, mistä tiedät. Kakkosen käyttöoikeusista

        Mulla ei ole mitään kakkosia, kun ei ole ykköstäkään. Olen eronnut vuosia sitten.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.

        Kauheeta. Etkö sä osaa pestä hampaita. Olethan jo täysi-ikäinen sentään?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.

        Niimpä tietysti!


    • Anonyymi

      Kylppärissä olisi toimivampaa olla pesusienet vierivieressä. Kaukosuhteessa ollessani kuuraisin hänen sienellä itseäni, kunnes tapaisimme.
      Hammasharjat saisivat omat värinsä tietysti samassa sydänmukissa .

      • Pesusienet on myös söpö ajatus. Fiksua tuo värikoodi hammasharjoissa. Eivät mene sekaisin.


    • Anonyymi

      kaipaan sinua,

      N

      :)

      • Tämä on tullut väärään paikkaan! Aloittaja ei tunne ketään N alkuista, eikä aloittajan nimi ala N:llä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tämä on tullut väärään paikkaan! Aloittaja ei tunne ketään N alkuista, eikä aloittajan nimi ala N:llä.

        Nadja


    • Joku kommentoi poistetussa viestissä, että 🪒 on partahöylä. No niinpäs onkin. Ilman lukulaseja luulin että se on ikkunanpesulasta ja ajattelin sen käyvän hammasharjan tilalta🪥 on tietenkin hammasharja. Kyllä mun kylppärissä on tilaa partahöylällekin. Siellä on vain naisten lady shave.

      • Anonyymi

        Ai, ihanko tosi? 😂


      • Anonyymi

        Käyhän se miehellekin!


    • Anonyymi

      Söpömpää jos laitan sinun dildon siihen mukiin.

      • En jaksa ymmärtää näitä tälläisiä kommentteja. Kannattaa hankkia joku kehittävämpi harrastus, ettei koko ajan ole vain yksi asia mielessä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En jaksa ymmärtää näitä tälläisiä kommentteja. Kannattaa hankkia joku kehittävämpi harrastus, ettei koko ajan ole vain yksi asia mielessä.

        Ehkä se on sitä, mistä puute .. siitä puhe .. -sivusta


    • Anonyymi

      Mun mielestä toi hammasharjahomma on tosi somaa. Mutta sähköhammasharjassa ei ole mitään somaa. Mua viehättää vielä ne naisten somat hiusharjat. Ne joissa on ne nupit niiden piikkien päässä. Ja ne naisten tennarit, jotka on ihan täysvalkoiset. Kyllä se ois nättiä harjata naisen pitkiä hiuskia ja putsata tennarit hohtaviksi.

      • Tuo on totta, että sähköhammasharjat eivät ole niin romanttisen näköisiä, kuin tavalliset harjat. Valkoiset tennarit on kylläkin aika epäkäytännölliset täällä lähiössä, missä on kaikenlaistaa sotkua jalkakäytävillä.


    • Anonyymi

      Omat mukit ja omat sähköhammasharjat on nykyaikaa. Eihän sitä yhteisillä välineillä syödä myöskään. Mies ei ala tossun alle!

      • Minä nyt olen viimeinen ihminen pitämään ketään tossun alla. Sen takia mun pitääkin olla tarkka millaisia ihmisiä suvaitsen lähipiiriini, etten itse enää joudu pahasti tossun alle.

        Jotkut perheelliset erottelee sähköhammasharjan päitä värillisillä renkailla, ettei jokaiselle tarvitse olla omaa moottoria. Mulla on nyt oma sähköhammasharja hammaslääkärin määräyksestä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minä nyt olen viimeinen ihminen pitämään ketään tossun alla. Sen takia mun pitääkin olla tarkka millaisia ihmisiä suvaitsen lähipiiriini, etten itse enää joudu pahasti tossun alle.

        Jotkut perheelliset erottelee sähköhammasharjan päitä värillisillä renkailla, ettei jokaiselle tarvitse olla omaa moottoria. Mulla on nyt oma sähköhammasharja hammaslääkärin määräyksestä.

        Sähköhammasharjat on niin edullisia että jokaisella voi olla oma runkokin. Ei tarvitse päitä irroitella jatkuvasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähköhammasharjat on niin edullisia että jokaisella voi olla oma runkokin. Ei tarvitse päitä irroitella jatkuvasti

        Niin! Kirjoitinkin, että jotkut perheelliset. Jotkut perheelliset säästää ruokamenoissakin niin, että syövät ruoantähteet toistensa lautasilta. Tiedänpä erään äidin, joka keräsi kashvimaidoksi lastensa mukeissa olleet maitotilkat. Tapahtui siis Laihian lähiympäristössä.


    • Anonyymi

      No sietää olla, jos tuloillaan infektion jälkeen pysyvä hammas- iekenien vaurio.
      Toisaalta BJ on nautinnollista vastaanottajalle - ilman hampaita. 🤣

      • Anonyymi

        Omat mukit harjoille mielellään, juuri noista hygieniasyistä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe