Pitäjänsaari,

Anonyymi-ap

hypriitisotaako odotellaa? valtio esti tonntikaupan pitäjänsaarelta , tragretinen kohde, alkaako joukkopako saarelt?

9

1157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joukkopako jamilahteen äireen leipomusten ääreen. Namsk!

• Anonyymi

Et facebookissa omalla nimellä viitsinyt sitten keskustelua jatkaa?

• Anonyymi

Top seckred destroi before reading?

• Anonyymi

SAARELTA NOUSEE SAVUA?

• Anonyymi

Kunnan urheilukauppiaalle puoli-ilmaiseksi aikoinaan diilaamat saaret kauppias yritti myydä venäläisillä myyntisivuilla, mutta hintapyyntö taisi olla suomalaisten ja haminalaisten onneksi liian suuri jopa rikkaimmille itäroistoille. Nyt saarilla yritetään rahastaa viikinkinostalgialla, joka kai sitten luo myyntiä baaritiskille.

• Anonyymi

Ai Pitäjän- ja Pappilansaaret? Itsekin olen aina epäillyt kuntaa diilaajaksi. Hyvä että tähän asiaan tuli viimein selvyys.

• Anonyymi

Onneksi tuon nykyisin viikinkisaduilla baariasiakkaita kalastelevan liikemiehen myyntiyritys jäi haaveeksi, sillä jos se olisi mennyt naapurin koijareille, olisi mahdotonta tietää mitä siellä puuhataan. Raha on joillekin ihmisille ainoa asia elämässä.

• Anonyymi

Raha on siinä mielessä hyvä keräilykohde, ettei koskaan pysty saamaan kaikkea.

• Anonyymi

Olen aina rakastanut Pitäjänsaarta. Siellä on suurimmaksi osaksi tallella sellainen tunnelma jota sanoiksi en oikein osaa pukea. Merellinen kylällinen seesteisen rauhallinen puutalofiilis. Harmi että maisemaan nähden yli-isoja taloja on saanut rakentaa saarelle. Harmittelin aikoinaan kun joitakin taloja purettiin saaren yli vedetyn tien kohdalta. Myynnissä olevia taloja en ole vielä saarelta löytänyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2891
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2285
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2264
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1333
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1318
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10