Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tämä sattui levähdyspaikalla vaimon

Anonyymi-ap

Pisu tauolla. Sunnuntaina ajeltiin kotia päin ihan vaan hupiajelulta kun työviikko taas alkaa. Lämpöä oli jotain 7c ja aurinko paistoi kivasti raybaneihimme. No vaimolla jotku isot pokat ja autoon jäänyt vappuhattu naamarilla. Ja miksihän semmoinen kasvoilla no siksi kun ei halunnut että kukaan tunnistaa jos joku sattuu tulemaan ja vaimo pyllistää auton vieressä kun hätä yllätti liki 60v vaimon (on muodokas muttei lihavalla tavalla vaikka ei ole laiha) vaimo on reipas eikä tyypillinen suomi synkkä täti. Ja juuri kun hana aukesi niin samassa auto kääntyi samaan liittymään ja näkymä oli kuin tilattuna tulijalle. Vaimo huudahti voi hitto mutta jatkoi pitkää tankin tyhjennystään silti. Ei ole mikään häveliäisyyden huippu ja nauttii kun häntä tuijotetaan koska pukeutuminen on vapaalla sanoisinko hyvin naisellista. Sanoin vaimolle että älä nouse jatka vaan kun vaimo selvästi aprikoi mitä tekee kuitenkin. Vaimo jatkoi kyykkyään ja autohan pysähtyi taakse onneksi peittäen jos lisää tulisi autoja. Vaimo nautti tilanteesta täysin rinnoin ja täysin sattuma tilanne! Pyllistys jatkui ja tulleesta autosta nousi onneksi vain yksi mies nopeaa ja olin tiiraillut jo ettei siellä muita ollutkaan. Mies astui pari askelta kohti vaimoa ja kehui miten kaunis näky. Olin avannut takalasin miehen puolelta ja sanoin että on se naisen pyllistys aina ilo silmälle. Mies pyyteli anteeksi kun näin yllättäen ilmestyi ja kehui lisää päivänsä pelastusta tästä näkymästä. Vaimo kaikessa rauhassa otti paperia kuivatellen huuliaan pisaroista jo hiukan nousten etukumarassa paljastaen todellakin koko näkymänsä takaa ja teennäisen hitaasti että varmasti kesti kauan pyllistely. Ja lopulta vielä oli ottavinaan autosta jotain mustat housut alas laskettuina edelleen ja kokoajan pylly oli paljaana. Kuiskasin vaimolle kun pää oli autossa että jää siihen nyt heti,pysähdy. Vaimo hiukan hämmästyi sanomaani mutta koska on se reipas railakas nainen ja aikuinen niin pysähtyi ja samassa astui itse ulos autosta ja aloin vaimon pyllyä tuijottavalle miehelle jutella lisää. Kävelin samalla auton ympäri vaimon viereen laskien käteni vaimon pyllylle ja sanoin miehelle joka silmät kiiluen katsoi suoraan vaimon pimpsan huulia hypnoottisesti tuijottaen että saa koskeakkin vähän. Vaimo tietysti kuuli tämän ja oli edelleen samassa asennossa jalat jo suorana mutta etukumarassa kädet autonpenkillä hartioita myöden autossa. Mies katsoi hämmästyneenä ja vain kuului saanko oikeasti koskea? Nyt vaimo jo otti osaa jutusteluun sanoen että saa koskettaa ja nyt mies heräsi että tämä on todellakin todellinen tapahtuma ja en arvannut että mies suoraan etusormea alakautta koski suoraan vaimon rakoon ja vaimo hätkähti tätä mutta vain vähän aikuinen kun on ja oman aviomiehen käsi lepäsi selänpäällä. Sekunnit kului ja mies lipsutteli sormella vaimoa ja niin vaimo otti tilanteesta kaiken irti ja alkoi keinutella lannetta ja hiukan voihki että varmasti mies tajusi että tekee hyvää ja tiesi että minä tykkään kun vaimo pitää seksikästä ääntä. Tämä tilanne tuli täysin puskista kaikille mutta olin kyllä vaimolle silloin tällöin jutellut kun ollaan oltu sisäkkäin että olisipa joskus kiva levähdysalueella pikaseksiä kokeilla joten aihe ei tullut yllätyksenä vaimolle kuitenkaan. Ja vaimo oli lupautunut jos sopiva mies löytyy. Vaimo alkoi oikeasti olla liukkaan märkä johtuen todella kiihottavasta vieras mies ajatuksesta. Litinä kuului kun mies sormetti vaimoa ja itse hyväilin samalla vaimon muotoja ja tuumin että nyt muuten panen vaimoa samalla ja aloin laskea farkkuja alemmas ja riittävän jäykkä kaluni ponnahti esiin ja mies huomasi että nyt isäntä alkaa astumaan ja asiallisesti teki tilaa vaimon taakse ja niin vieraan katsoessa vaimo yllättyi kun ei tiennyt kumpi työntyi pilluunsa huulille sanoin vain heti että pysy siinä ja samaa tahtia työnnyin sanojen kuuluessa vaimoon ja aloin rauhallisesti työnnellä. Vaimo voihki kiimaisesti. Vaimon perse näytti hyvältä ja solariumin rusketusrajat hiukan korosti hiukan vain pyllyä. Ilmeilin miehelle suulla äänettömästi sanoen viitaten vaimo että laskee housunsa myös ja miehen ilme oli melkoinen kun tajusi että taitaa nyt päästä myös työntymään vaimoon! Työntelin vaimoa joka nautti 100% kun sai ja oli joku katselemassa. Miehen kalu oli jäykkä mutta sama mitta kun itselläni MUTTA omani on jotain 3,5cm paksu MUTTAtällä miehellä oli 5cm paksu! ! Vaimo takuulla yllättyy ja ajattelin tehdä vaihdon hyvin nopeasti yllättäen ja viitoin miestä tulemaan liki ja nopeaan vaihtoon.vetäydyin ja huulet vain jäi auki kun jo mies laski kalunsa aukolle ja alkoi liukumaan vaimoon ja se vaimon OOOO ääni kun mies oli pohjassa.Vaimo vain töni pyllyään miestä vasten ja oho mies laukesi samantien. Itse hetken jatkoin ja spruit. Tilanne oli ohi mutta mies kiitti ja tarjosi vaimolle 100€ ja puhelinnumeronsa. Vaimo oli yllättynyt ja ajomatkalla soiteltiin ja sovittiin seuraavasta kerrasta! Vaimo oli tyytväinen yllätys sataseen ja seksiin. Muutakin tehtiin mutta tämä kirj.tila loppuu

2

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sit heräsit ja laskit kissan ulos... Oot pelle.!!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe