Pelkureita nuo

Anonyymi-ap

Sussexit. Kumpikaan ei uskalla tavata naamatusten parjaamiaan perheenjäseniä. Kyllä rehellisen ihmisen pitää pystyä vastaamaan puheistaan.
Harry luikki kuin rotta pakoon ja Megan ei uskaltanut edes naamaansa näyttää.
Suurin osa tuosta loan heitosta on siis keksittyä huttua rahahastuksen vuoksi.

50

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tuo pariskunta Kate ja viltsu osaa ? Kasvattaa nuorintaan niin että käyttäytyisi , hämmästyttävää kuinka Kate vain naureskelee ?? !!pelkää ilmeisesti potkuraivareita

      • Anonyymi

        Oletko itse koskaan itse paimentanut 4-5 vuotiasta pitkästynyttä lasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse koskaan itse paimentanut 4-5 vuotiasta pitkästynyttä lasta?

        Useasti
        Toihan käyttäytyy aina huonosti
        Kate vaan ei näytä saavan tilannetta haltuun koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useasti
        Toihan käyttäytyy aina huonosti
        Kate vaan ei näytä saavan tilannetta haltuun koskaan

        Kuinka vakavasti porukka ottaa jonkun 4-vuotiaan touhut! Eikö lapset saisi olla lapsia. Ihan normaalia, että tuon ikäinen on vähän riiviö välillä. Sitten alkaa olla jo huolestuttavaa, jos itkupotkuraivoilu ja kiukuttelu jatkuu vielä siinä neljänkympin tienoilla. Kuten Meghanilla ja Harrylla jatkuu edelleen.


    • Anonyymi

      Louishan käyttäytyi aivan mainiosti. Ihmettelinkin että miten jaksaa pitkää kruunajaista, mutta veivät ilmeisesti välillä sen pissa ja ruokatauolle. Nuo skidit ovat esimerkki siitä miten lapset voivat olla lapsia mutta käyttäytyä hyvin muiden ihmisten seurassa. Hienoa kasvatustyötä ja malli muille vanhemmille.

      • Anonyymi

        Malli? Mitä mallia pitää katesta ottaa? Istuttaa 4 vuotiasta monta tuntia kestävässä aikuisten juhlassa??? Itse en tekisi niin, enkä ota siitä mallia! Teen itse omat ratkaisut enkä kopsaa niitä keneltäkään. PS Kuninkaallisethan yhteiskunnan varoilla maksattaa kymmen lastenhoitajaa itselleen ilmaiseksi. Mitään eivät tee, joten kiitos ei kuulu lastenkasvatuksesta katelle, vaan kansalaiseten verovaraoilla palkatulle henkilökunnalle.

        Kaikki on aivan erilaista kuin se mitä näet!

        Lapseni ovat olleet juhlissa mukana, mihin on voitu viedä. mutta hommattu hoitaja jos tilaisuus on liian pitkä tai kohtuuton pienille.

        Otappa sinä minusta mallia etkä vie lapsiasi juhliin, jossa he ei jaksa istua hiljaa paikallaan! Voit sitten hakea ne vaikka ruokailuun mukaan. Tässä sulle hyvä malli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Malli? Mitä mallia pitää katesta ottaa? Istuttaa 4 vuotiasta monta tuntia kestävässä aikuisten juhlassa??? Itse en tekisi niin, enkä ota siitä mallia! Teen itse omat ratkaisut enkä kopsaa niitä keneltäkään. PS Kuninkaallisethan yhteiskunnan varoilla maksattaa kymmen lastenhoitajaa itselleen ilmaiseksi. Mitään eivät tee, joten kiitos ei kuulu lastenkasvatuksesta katelle, vaan kansalaiseten verovaraoilla palkatulle henkilökunnalle.

        Kaikki on aivan erilaista kuin se mitä näet!

        Lapseni ovat olleet juhlissa mukana, mihin on voitu viedä. mutta hommattu hoitaja jos tilaisuus on liian pitkä tai kohtuuton pienille.

        Otappa sinä minusta mallia etkä vie lapsiasi juhliin, jossa he ei jaksa istua hiljaa paikallaan! Voit sitten hakea ne vaikka ruokailuun mukaan. Tässä sulle hyvä malli.

        Monta tuntia?!?! Mitä höpiset? Et selkeästi edes ole katsonut koko kruunajaisia, koska tekstisi on ihan puuta heinää! Eikö kannattaisi edes katsoa juhla, jota kommentoi?

        Sitäpaitsi prinssi Louis ei ole tehnyt mitään pahaa. Hän oli valloittava, luonnollinen NELJÄ-VUOTIAS oma itsensä. Prinssi Louis on nykyään monen suosikki. Ja ihan aiheesta!

        Meghanin ilkeämieliset, pelottavat fanit rääpivät pitkin internetiä silmittömässä Kate-vihassaan jopa lapsia. Jopa 4-vuotias lapsi Louis on joutunut heidän hampaisiinsa. Häpeällistä ja noloa touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta tuntia?!?! Mitä höpiset? Et selkeästi edes ole katsonut koko kruunajaisia, koska tekstisi on ihan puuta heinää! Eikö kannattaisi edes katsoa juhla, jota kommentoi?

        Sitäpaitsi prinssi Louis ei ole tehnyt mitään pahaa. Hän oli valloittava, luonnollinen NELJÄ-VUOTIAS oma itsensä. Prinssi Louis on nykyään monen suosikki. Ja ihan aiheesta!

        Meghanin ilkeämieliset, pelottavat fanit rääpivät pitkin internetiä silmittömässä Kate-vihassaan jopa lapsia. Jopa 4-vuotias lapsi Louis on joutunut heidän hampaisiinsa. Häpeällistä ja noloa touhua!

        No enemmän mua ällistytti kirjoituksessasi kohta; "Hienoa kasvatustyötä ja malli muille vanhemmille."

        Mitä mallia kukaan vanhempi tarvii, äitiys opettaa. Eikä kukaan ota mallia äidistä, joka ei itse kasvta eikä hoida lapsiaan, vaan keikistelee heidän kanssaan " ihanana äitinä" julkisuudessa, halii ja juttelee ja leikkii. Mutta ei leiki kameroiden tuolla puolen. Ei hän itse ole lapsiaan kavattanut, vaan veronmaksajat maksavat hänen sadat lastenkaitsijat. Jotta rouva saa olla ja istua kun toiset lakkaa hänen kyntensä, laittaa hiukset, pesee pyykit ja pukevat jotta voi taas leikkiä sitä IHANAA ÄITIÄ, joka ei ole kuin kuvissa ja julkisuudessa.

        Sellasta mallia en halua kenenkään ottavan. Kun on lapsia ne hoidetaan itse, ja kasvatetaan, ei lykätä lastenhoitajille eikä teetetä koko huushollia ja olemista muilla.
        Jos ei osaa omia lapsia hoitaa ja kasvattaa, on annettava lapset pois, miksi tehdä niitä jos ei halua eikä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enemmän mua ällistytti kirjoituksessasi kohta; "Hienoa kasvatustyötä ja malli muille vanhemmille."

        Mitä mallia kukaan vanhempi tarvii, äitiys opettaa. Eikä kukaan ota mallia äidistä, joka ei itse kasvta eikä hoida lapsiaan, vaan keikistelee heidän kanssaan " ihanana äitinä" julkisuudessa, halii ja juttelee ja leikkii. Mutta ei leiki kameroiden tuolla puolen. Ei hän itse ole lapsiaan kavattanut, vaan veronmaksajat maksavat hänen sadat lastenkaitsijat. Jotta rouva saa olla ja istua kun toiset lakkaa hänen kyntensä, laittaa hiukset, pesee pyykit ja pukevat jotta voi taas leikkiä sitä IHANAA ÄITIÄ, joka ei ole kuin kuvissa ja julkisuudessa.

        Sellasta mallia en halua kenenkään ottavan. Kun on lapsia ne hoidetaan itse, ja kasvatetaan, ei lykätä lastenhoitajille eikä teetetä koko huushollia ja olemista muilla.
        Jos ei osaa omia lapsia hoitaa ja kasvattaa, on annettava lapset pois, miksi tehdä niitä jos ei halua eikä osaa.

        Ihme höpinää. Kuka tahansa näkee, että molemmat, sekä William että Kate ovat luonnollisia lastensa kanssa ja opastavat näitä. Yleensä lasten kanssa keskustelu ja vuorovaikutus on kasvattaminen peruspilari. Kate on innokas puhumaan juuri siitä, miten varhaiset kokemukset vaikuttavat aikuisuuteen saakka. Itse olen aina ihmetellyt näitä jotka tuovat lapsensa harjoittelemaan ravintolaan eli huutamaan ja heittelemään ruokia eivätkä puutu siihen. Joten palaan tässäkin siihen vuorovaikutukseen mikä molemmilla on selvästi hallussa.4-vuotias käyttäytyi tosi hyvin tuossa pitkästyttävässä seromoniassa. Siitä ei kukaan pääse yli eikä ympäri ja sehän joitakin selvästi harmittaa heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta tuntia?!?! Mitä höpiset? Et selkeästi edes ole katsonut koko kruunajaisia, koska tekstisi on ihan puuta heinää! Eikö kannattaisi edes katsoa juhla, jota kommentoi?

        Sitäpaitsi prinssi Louis ei ole tehnyt mitään pahaa. Hän oli valloittava, luonnollinen NELJÄ-VUOTIAS oma itsensä. Prinssi Louis on nykyään monen suosikki. Ja ihan aiheesta!

        Meghanin ilkeämieliset, pelottavat fanit rääpivät pitkin internetiä silmittömässä Kate-vihassaan jopa lapsia. Jopa 4-vuotias lapsi Louis on joutunut heidän hampaisiinsa. Häpeällistä ja noloa touhua!

        Kyllä katsoin, siksipä osaan kritisoida. Muutenhan en voisikaan ellen tietäisi. Valheita en koskaan latele, jos en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme höpinää. Kuka tahansa näkee, että molemmat, sekä William että Kate ovat luonnollisia lastensa kanssa ja opastavat näitä. Yleensä lasten kanssa keskustelu ja vuorovaikutus on kasvattaminen peruspilari. Kate on innokas puhumaan juuri siitä, miten varhaiset kokemukset vaikuttavat aikuisuuteen saakka. Itse olen aina ihmetellyt näitä jotka tuovat lapsensa harjoittelemaan ravintolaan eli huutamaan ja heittelemään ruokia eivätkä puutu siihen. Joten palaan tässäkin siihen vuorovaikutukseen mikä molemmilla on selvästi hallussa.4-vuotias käyttäytyi tosi hyvin tuossa pitkästyttävässä seromoniassa. Siitä ei kukaan pääse yli eikä ympäri ja sehän joitakin selvästi harmittaa heh heh.

        Et ole heidän elämässään arkisin, vaan ainoastaan katsot telkkarista ja lehdistä, jolloin näet vaan pintaa. Näet miten he lepertelevät, halivat, ja leikkivät lasten kanssa sen 3 minuuttia... mutta sitä eivät varmasti tee kotona ja katseilta piilossa. 3 min jaksaa kuka tahansa leikkiä äitiä ja isää...
        Oppinsa nämä lapset saavat muualta kuin vanhemmiltaan.

        Kyllä se pikkumies väsähti siinä ja nämä kymmenet lastenhoitajat ottivat lapsen jäähtymään vähäksi aikaa. Ei jaksanut poika parka istua paikallaan.

        Itse en olisi vienyt omia lapsiaan kun olivat tuossa iässä, noin pitkään juhlaan, vaan hakenut ruokailuun tai juhlan jälkeen toiseen paikkaan...On kärsimys kuunnella asioita joita ei vielä ymmärrä.

        Ei katella ole mitään tekemistä lasten kasvatuksen kanssa, sen tekee muut kuin hän, hän vaan leikkii ihanaa äitiä lehdissä ja telkussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katsoin, siksipä osaan kritisoida. Muutenhan en voisikaan ellen tietäisi. Valheita en koskaan latele, jos en tiedä.

        Ensimmäiset vieraat tulivat tunteja aikaisemmin, lapset tulivat vasta kunkun jälkeen. Ei ne siellä tuntikausia olleet. Poika vietiin pissatauollekin jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole heidän elämässään arkisin, vaan ainoastaan katsot telkkarista ja lehdistä, jolloin näet vaan pintaa. Näet miten he lepertelevät, halivat, ja leikkivät lasten kanssa sen 3 minuuttia... mutta sitä eivät varmasti tee kotona ja katseilta piilossa. 3 min jaksaa kuka tahansa leikkiä äitiä ja isää...
        Oppinsa nämä lapset saavat muualta kuin vanhemmiltaan.

        Kyllä se pikkumies väsähti siinä ja nämä kymmenet lastenhoitajat ottivat lapsen jäähtymään vähäksi aikaa. Ei jaksanut poika parka istua paikallaan.

        Itse en olisi vienyt omia lapsiaan kun olivat tuossa iässä, noin pitkään juhlaan, vaan hakenut ruokailuun tai juhlan jälkeen toiseen paikkaan...On kärsimys kuunnella asioita joita ei vielä ymmärrä.

        Ei katella ole mitään tekemistä lasten kasvatuksen kanssa, sen tekee muut kuin hän, hän vaan leikkii ihanaa äitiä lehdissä ja telkussa.

        Heh, twitterissä on video missä nämä on lasten kanssa partiolaisten tapahtumassa. Ei mitään teeskentelyä vaan luonnollista yhdessäoloa. Louis on louis ja vanhemmat lapset luottavat vanhempiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enemmän mua ällistytti kirjoituksessasi kohta; "Hienoa kasvatustyötä ja malli muille vanhemmille."

        Mitä mallia kukaan vanhempi tarvii, äitiys opettaa. Eikä kukaan ota mallia äidistä, joka ei itse kasvta eikä hoida lapsiaan, vaan keikistelee heidän kanssaan " ihanana äitinä" julkisuudessa, halii ja juttelee ja leikkii. Mutta ei leiki kameroiden tuolla puolen. Ei hän itse ole lapsiaan kavattanut, vaan veronmaksajat maksavat hänen sadat lastenkaitsijat. Jotta rouva saa olla ja istua kun toiset lakkaa hänen kyntensä, laittaa hiukset, pesee pyykit ja pukevat jotta voi taas leikkiä sitä IHANAA ÄITIÄ, joka ei ole kuin kuvissa ja julkisuudessa.

        Sellasta mallia en halua kenenkään ottavan. Kun on lapsia ne hoidetaan itse, ja kasvatetaan, ei lykätä lastenhoitajille eikä teetetä koko huushollia ja olemista muilla.
        Jos ei osaa omia lapsia hoitaa ja kasvattaa, on annettava lapset pois, miksi tehdä niitä jos ei halua eikä osaa.

        Miksi ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä asioista tulevat tänne kirjoittelemaan puutaheinää!!!

        Nykyajan kuninkaalliset eivät toimi kuten ennenvanhaan toimittiin. Nykyajan kuninkaalliset ovat tietoisia psykologiasta. He tietävät, että se miten ylhäisö ennen kasvatutti lapsensa hoitajilla, on vahingollista lapsen kehitykselle. He tietävät, että lapsen kehitykselle on tärkeää vanhemman läsnäolo. Se oli ennenvanhaan, kun ylhäisön lapset saivat tavata vanhempiaan puoli tuntia päivässä.

        Prinsessa Catherine on tukijana mm. järjestössä, jossa tutkitaan vauvaikäisten psykologista huomioonottamista. Jokaikinen kuninkaallisia OIKEASTI seuraava tietää tämän Catherinesta. Catherine ja William nimenomaan ovat LÄSNÄ lastensa elämässä, koska ovat fiksuja, koulutettuja ihmisiä jotka tahtovat lapsistaan kasvavan psyykkisesti tasapainoisia ihmisiä.

        Miksi tänne tärkeilevään ja tietävään tyyliin kirjoittaa ihmiset, joiden käsitys kuninkaallisten elämästä on peräisin jostain 1800-lukua kuvaavasta kioskikirjallisuudesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta tuntia?!?! Mitä höpiset? Et selkeästi edes ole katsonut koko kruunajaisia, koska tekstisi on ihan puuta heinää! Eikö kannattaisi edes katsoa juhla, jota kommentoi?

        Sitäpaitsi prinssi Louis ei ole tehnyt mitään pahaa. Hän oli valloittava, luonnollinen NELJÄ-VUOTIAS oma itsensä. Prinssi Louis on nykyään monen suosikki. Ja ihan aiheesta!

        Meghanin ilkeämieliset, pelottavat fanit rääpivät pitkin internetiä silmittömässä Kate-vihassaan jopa lapsia. Jopa 4-vuotias lapsi Louis on joutunut heidän hampaisiinsa. Häpeällistä ja noloa touhua!

        Miten tämä liittyy Meghaniin ?? Onpa outo ajattelutapa ?
        On kyse Katesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä asioista tulevat tänne kirjoittelemaan puutaheinää!!!

        Nykyajan kuninkaalliset eivät toimi kuten ennenvanhaan toimittiin. Nykyajan kuninkaalliset ovat tietoisia psykologiasta. He tietävät, että se miten ylhäisö ennen kasvatutti lapsensa hoitajilla, on vahingollista lapsen kehitykselle. He tietävät, että lapsen kehitykselle on tärkeää vanhemman läsnäolo. Se oli ennenvanhaan, kun ylhäisön lapset saivat tavata vanhempiaan puoli tuntia päivässä.

        Prinsessa Catherine on tukijana mm. järjestössä, jossa tutkitaan vauvaikäisten psykologista huomioonottamista. Jokaikinen kuninkaallisia OIKEASTI seuraava tietää tämän Catherinesta. Catherine ja William nimenomaan ovat LÄSNÄ lastensa elämässä, koska ovat fiksuja, koulutettuja ihmisiä jotka tahtovat lapsistaan kasvavan psyykkisesti tasapainoisia ihmisiä.

        Miksi tänne tärkeilevään ja tietävään tyyliin kirjoittaa ihmiset, joiden käsitys kuninkaallisten elämästä on peräisin jostain 1800-lukua kuvaavasta kioskikirjallisuudesta!

        Nämä samat Catherinea rienaavat ihmiset raivoavat siitä, kun Catherinella oli vähiten edustustehtäviä takavuosina. Eivätkä käsitä, että juuri siksi hän teki silloin vähemmän töitä, että tahtoi hoitaa pieniä lapsiaan mahdollisimman paljon itse. Heillehän syntyi kolme lasta muutaman vuoden sisään.

        Nythän Catherinella on jo enemmän hovilta tehtäviä ja töitä, kun hänen lapsensa ovat vähän isompia. Louiskin täyttää tänä vuonna viisi. Pian ovat kaikki kolme jo koululaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy Meghaniin ?? Onpa outo ajattelutapa ?
        On kyse Katesta

        Fanaattiset Meghan-fanit, jotka tunnetaan yleisnimityksellä sugars, vihaavat Catherinea ja mustamaalaavat kaikkea häneen liittyvää pitkin internetiä. Ovat myös hyvin aggressiivisia ja käyttävät rivoa kieltä. Tämä on maailmalla jo yleisesti tiedetty asia.

        Youtubestakin löytyy paljon pätkiä, joissa käsitellään tätä sugars-ilmiötä. He ovat fanaattisia yltiöpäiseen raivoon asti ja uskovat sinisilmäisesti vaikka Meghan väittäisi kuun olevan juustoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta tuntia?!?! Mitä höpiset? Et selkeästi edes ole katsonut koko kruunajaisia, koska tekstisi on ihan puuta heinää! Eikö kannattaisi edes katsoa juhla, jota kommentoi?

        Sitäpaitsi prinssi Louis ei ole tehnyt mitään pahaa. Hän oli valloittava, luonnollinen NELJÄ-VUOTIAS oma itsensä. Prinssi Louis on nykyään monen suosikki. Ja ihan aiheesta!

        Meghanin ilkeämieliset, pelottavat fanit rääpivät pitkin internetiä silmittömässä Kate-vihassaan jopa lapsia. Jopa 4-vuotias lapsi Louis on joutunut heidän hampaisiinsa. Häpeällistä ja noloa touhua!

        Katehan on ihana mutta ei ole oikein lapsia saanut rauhoittumaan sillon kun tarvitsisi
        Muistan kun täällä haukuttiin Madeleinä kun lapset olivat eloisalla päällä ristiäisissä
        Rajat on rakkautta
        Mistään vihasta tai raivosta tuskin kyse on
        Onko niin että se joka niin tulkitsee käyttäytyy itse niin
        Kate on nauranut makeasti kun tytär irvisteli ihmisille ei sopivaa ! Kate myös osoitteli ihmisiä sormella
        Kun ollaan tuolla tasolla ja tilaisuuksissa pitäisi
        Olla esimerkkinä
        Lapset on lapsia nämäkin kaikki ihastuttavia tapauksia mutta äitien rajojen laittaminen olisi tärkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä asioista tulevat tänne kirjoittelemaan puutaheinää!!!

        Nykyajan kuninkaalliset eivät toimi kuten ennenvanhaan toimittiin. Nykyajan kuninkaalliset ovat tietoisia psykologiasta. He tietävät, että se miten ylhäisö ennen kasvatutti lapsensa hoitajilla, on vahingollista lapsen kehitykselle. He tietävät, että lapsen kehitykselle on tärkeää vanhemman läsnäolo. Se oli ennenvanhaan, kun ylhäisön lapset saivat tavata vanhempiaan puoli tuntia päivässä.

        Prinsessa Catherine on tukijana mm. järjestössä, jossa tutkitaan vauvaikäisten psykologista huomioonottamista. Jokaikinen kuninkaallisia OIKEASTI seuraava tietää tämän Catherinesta. Catherine ja William nimenomaan ovat LÄSNÄ lastensa elämässä, koska ovat fiksuja, koulutettuja ihmisiä jotka tahtovat lapsistaan kasvavan psyykkisesti tasapainoisia ihmisiä.

        Miksi tänne tärkeilevään ja tietävään tyyliin kirjoittaa ihmiset, joiden käsitys kuninkaallisten elämästä on peräisin jostain 1800-lukua kuvaavasta kioskikirjallisuudesta!

        Sanan helinää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä samat Catherinea rienaavat ihmiset raivoavat siitä, kun Catherinella oli vähiten edustustehtäviä takavuosina. Eivätkä käsitä, että juuri siksi hän teki silloin vähemmän töitä, että tahtoi hoitaa pieniä lapsiaan mahdollisimman paljon itse. Heillehän syntyi kolme lasta muutaman vuoden sisään.

        Nythän Catherinella on jo enemmän hovilta tehtäviä ja töitä, kun hänen lapsensa ovat vähän isompia. Louiskin täyttää tänä vuonna viisi. Pian ovat kaikki kolme jo koululaisia.

        Hänellä on ollut aina laiskan ihmisen maine , edelleen tekee töitä vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on ollut aina laiskan ihmisen maine , edelleen tekee töitä vähän

        Meghanin sugarsit luulevat nostavansa idoliaan haukkumalla Catherinea kaikin mahdollisin tavoin.


    • Anonyymi

      Ovat toki pelkureita mutta syy oli syö se ettei megan olisi ollut pääosassa, , vaan siussa seuraaja. HÄN ON IHMINEN JONKA PITÄÄ OLLA AIAN ESILLÄ. Siksi eivät tulleet.

      Kaikki pitää pyörä sen naisen ympärillä, jopa lapsensa juhlat olisi pitänyt huomioida isosti vaikka kyse oli Charleisin kruunajaisuhlista!!!! uskomaton ämmä.

      • Anonyymi

        Ja sinä uskot näiden roskalehtien jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä uskot näiden roskalehtien jutut

        Ei vaan lehdet vaan myös kaikki muutkin niin sanovat.

        Ja jos eukko suuttuu ettei tehdä kuin ise haluaa, niin onhan se täys narsisti.


      • Anonyymi

        Haha ha meghan ei halunnut olla esillä , siinä yksi syy
        Toinen se että lapsella oli syntymäpäivät kolmas se mitä helvettiä hän tekis teennäisten esittäjien joukossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan lehdet vaan myös kaikki muutkin niin sanovat.

        Ja jos eukko suuttuu ettei tehdä kuin ise haluaa, niin onhan se täys narsisti.

        Et näytä olevan ihan kartalla asioista , hohhoijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha ha meghan ei halunnut olla esillä , siinä yksi syy
        Toinen se että lapsella oli syntymäpäivät kolmas se mitä helvettiä hän tekis teennäisten esittäjien joukossa

        Onneksi Meghan Markle ei ole kuin pahin teeskentelijä itse. Ja loputtomasta määrästä valheita jäänyt jo kiinni.


      • Anonyymi

        Ja jos olisi tullut olisi sekin kiusalla käännetty niin että tottakai jän haluaa olla aina esillä
        Hän on käyttäytynyt aina mallikkaasti tilaisuuksissa
        Erittäin ahkera ja kova työmoraali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan lehdet vaan myös kaikki muutkin niin sanovat.

        Ja jos eukko suuttuu ettei tehdä kuin ise haluaa, niin onhan se täys narsisti.

        Nythän käydään oikeutta noista sanomisista , kiusasta ym

        Ai muutkin ? Sinullekko tulivat kertomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan lehdet vaan myös kaikki muutkin niin sanovat.

        Ja jos eukko suuttuu ettei tehdä kuin ise haluaa, niin onhan se täys narsisti.

        Suuttui ?
        Hän pyysi työntekijöitään töitä tekemään jo aamuvarhaisella , nämä tottunut nukkuun pitkään
        Eihän se passannut
        Ja siittä suuttuivat


    • Anonyymi

      Harry on vähän riidoissa ja siksi kyräillään, ihan normi menoa.

      • Anonyymi

        Hän sai erittäin lämpimän vastaanoton
        Jos hän valehtelija olisi niin noinhan ei tehtäis


    • Anonyymi

      Meghan oli komentanut Harryn palaamaan välittömästi kotiin kruunajaisten jälkeen. Pelkäsi, että jos Harry viettää yhtään enempää aikaa, joku saattaa kysellä ja kyseenalaistaa Meghanin ja Harryn touhut. Harry on helposti vaarassa alkaa ajatella omilla aivoillaan vielä, ja sehän olisi katastrofi Meghanin kannalta.
      Mies pitää pitää komennon alla tässä perheessä, ja pikku pilvessä lisäksi.

      • Anonyymi

        Näin siinä kävisi jos viipyisi pidempään ilman manipulaattoria.


      • Anonyymi

        Oho, sinä siis tiedät?? Mistä tiedät sanoa tuon, oletko meganin tai harryn ystävä???

        Arvailla voi mitä vaan.
        Vihaan mekaania, mutta ei pidä laittaa hänen suuhunsa sanoja joita et tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, sinä siis tiedät?? Mistä tiedät sanoa tuon, oletko meganin tai harryn ystävä???

        Arvailla voi mitä vaan.
        Vihaan mekaania, mutta ei pidä laittaa hänen suuhunsa sanoja joita et tiedä.

        Ei tarvitse tuntea tuota pariskuntaa nähdäkseen, mitä tapahtuu. Sitäpaitsi Meghanin oikeasti kohdanneet ihmiset ovat riittävästi kertoneet julkisuuteen hänen aiemmistakin touhuistaan. Samoin Harryn entiset ystävät ovat olleet kauhuissaan ja huolissaan nähtyään, mikä muutos Harryssa on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tuntea tuota pariskuntaa nähdäkseen, mitä tapahtuu. Sitäpaitsi Meghanin oikeasti kohdanneet ihmiset ovat riittävästi kertoneet julkisuuteen hänen aiemmistakin touhuistaan. Samoin Harryn entiset ystävät ovat olleet kauhuissaan ja huolissaan nähtyään, mikä muutos Harryssa on tapahtunut.

        Näkeminen ei ole sama kuin se mitä he oletettavsti sanovat. Et voi näkemisestä tietää mitä he puhuvat.

        Kaikki ihmiset puhuu aina sen mitä pahempaa olettavat, mutta ne ei pidä paikkaansa aina.

        En minäkään iteidä mitä ihmiset toisilleen kertovat, sen perusteella että näen heidän riitelevän. En voi tietää ellen kuule. Olettaminen aiheuttaaa vaan valheiden ja pankkaansa pidämättömien asioiden kasvamista. Pahoja asioita on helppo kertoa valheellisesti, mutta hyviä aisoita ei edes huomata.

        Itse en edes kyttää ihmisiä, enkä oleta mitä he puhuvat. Minua ei kiinnosta muiden tuntematomien ihmisten tekemiset ja sanomiset. Ei ne kuulu minulle. En halua olla juoruilija joka puhuu perättömiä.

        Valheita on helppo levittää, ja saada tuhoa aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeminen ei ole sama kuin se mitä he oletettavsti sanovat. Et voi näkemisestä tietää mitä he puhuvat.

        Kaikki ihmiset puhuu aina sen mitä pahempaa olettavat, mutta ne ei pidä paikkaansa aina.

        En minäkään iteidä mitä ihmiset toisilleen kertovat, sen perusteella että näen heidän riitelevän. En voi tietää ellen kuule. Olettaminen aiheuttaaa vaan valheiden ja pankkaansa pidämättömien asioiden kasvamista. Pahoja asioita on helppo kertoa valheellisesti, mutta hyviä aisoita ei edes huomata.

        Itse en edes kyttää ihmisiä, enkä oleta mitä he puhuvat. Minua ei kiinnosta muiden tuntematomien ihmisten tekemiset ja sanomiset. Ei ne kuulu minulle. En halua olla juoruilija joka puhuu perättömiä.

        Valheita on helppo levittää, ja saada tuhoa aikaan.

        Kate on ollut julkisuudessa pari vuosikymmentä eikä kukaan ole sanonut tämän käyttäytymisestä pahaa sanaa vaikka joutui järjettömään myllytykseen median toimesta. Saatikka Camillan, jota on haukuttu kaikkien toimesta. Outoa. Luulisi että Camillasta olisi ilkeitä juoruja tämän luonteesta mutta ei vaan ole. AInoa joka levitti oli Harry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeminen ei ole sama kuin se mitä he oletettavsti sanovat. Et voi näkemisestä tietää mitä he puhuvat.

        Kaikki ihmiset puhuu aina sen mitä pahempaa olettavat, mutta ne ei pidä paikkaansa aina.

        En minäkään iteidä mitä ihmiset toisilleen kertovat, sen perusteella että näen heidän riitelevän. En voi tietää ellen kuule. Olettaminen aiheuttaaa vaan valheiden ja pankkaansa pidämättömien asioiden kasvamista. Pahoja asioita on helppo kertoa valheellisesti, mutta hyviä aisoita ei edes huomata.

        Itse en edes kyttää ihmisiä, enkä oleta mitä he puhuvat. Minua ei kiinnosta muiden tuntematomien ihmisten tekemiset ja sanomiset. Ei ne kuulu minulle. En halua olla juoruilija joka puhuu perättömiä.

        Valheita on helppo levittää, ja saada tuhoa aikaan.

        Meghanin fanit kirjoittelevat raivopäissään Meghania puolustelevia kommentteja, vaikka koko maailma näkee mikä on totuus. Viimeinen yritys on aina tuo, että te ette tunne sitä ja plääplääplääplää. Silloin kun asiat on noin ilmiselviä kuin, mitä nämä Meghanin loputtomat valheet ovat, niin ei tarvitse enää tuntea henkilökohtaisesti. Silloin, kun KAIKKI entiset ystävät ja jokaikinen perheenjäsen (paitsi äiti) on välit poikki, niin ei enää tarvitse arvailla.


      • Anonyymi

        Eiköhän åHarry osaa itse toimia
        Tästähän nämä.ongelmat alkoivat . Megahania syytetään ihan kaikesta
        Vaikka tekisi asiat samanlailla kuin muut
        Mahtava onnellinen pari
        Joka ajattelee lastaan
        Eikä niin kuin kuningaallisessa perhessä on iät ja ajat tehty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän åHarry osaa itse toimia
        Tästähän nämä.ongelmat alkoivat . Megahania syytetään ihan kaikesta
        Vaikka tekisi asiat samanlailla kuin muut
        Mahtava onnellinen pari
        Joka ajattelee lastaan
        Eikä niin kuin kuningaallisessa perhessä on iät ja ajat tehty

        Onpa onnellinen pari! Meghan on jo kyllästynyt Harryyn ja hänen ajatukset alkaa olla jo seuraavassa elämänvaiheessa. Johon ei Harry ongelmineen kuulu. Näin huhutaan vahvasti siellä Kalifornian suunnalla, jossa he nykyään asuvat.


    • Anonyymi

      Kun me ei tiedetä onko sussexien väitteet totta tai ei. Jos ovat totta niin olisi pitänyt sanoa vaan see you never. Mut jos ei niin piti käydä kun sopimus netflix kanssa.

      • Anonyymi

        No, kyllä se valitettavasti nyt jo tiedetään. Meghan on valehdellut jo niin paljon muutakin, että eipä tässä nyt enää mitään epäselvää ole. Meghan ja Harry on jo suuren yleisön taholta helppoheikeiksi todettu. Kukaan, paitsi fanaattisimmat Meghanin fanit (sugars) ei enää voi tulla muuhun johtopäätökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kyllä se valitettavasti nyt jo tiedetään. Meghan on valehdellut jo niin paljon muutakin, että eipä tässä nyt enää mitään epäselvää ole. Meghan ja Harry on jo suuren yleisön taholta helppoheikeiksi todettu. Kukaan, paitsi fanaattisimmat Meghanin fanit (sugars) ei enää voi tulla muuhun johtopäätökseen.

        Joo kyllä se tyttö valheita päästää siihen tahtiin, että itse uskoo kaiken mitä tarinoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä se tyttö valheita päästää siihen tahtiin, että itse uskoo kaiken mitä tarinoi.

        Eikä kyllä edes ole tyttö enää. Todellisuudessa on ilmeisesti jo 45-vuotias. Näin hänen taustastaan väitetään käyneen ilmi, kun on käyty läpi häntä koskeneita haastatteluja menneiltä vuosilta.


    • Anonyymi

      Ja sinne kahden tunnin kirkkoesitykseen olisi joidenkin mielestä pitänyt Harryn tuoda lapsensakin. Pikkutyttö ei ole täyttänyt vielä kahta vuottakaan ja pikkupoika täytti neljä.
      Sitä kyllä ihmettelin miksi Katen ja Williamin pikkupojalla ei ollut kuulosuojaimia, häneen näyttää vaikuttavan korkeat äänet, pitelee korviaan lentonäytöksienkin aikana.

      • Anonyymi

        Kenen mielestä ? Ei kuningattaren hautajaisissakaan ollut pikku louis koska oli liian pieni siihen. Tuonne varmaan ottivat mukaan koska siellä oli mahdollisuus taukoon lapselle. Lapset olisi voinut tuoda mukanaan katsomaan juhlallisuuksia, hevosia, paraateja jne. Kyllä ne olisi ollut jännempää 4-vuotiaalle kuin jotkut murkiksen järkkäämät pahvihattusynttärit.


    • Anonyymi

      Burrellista, joka työskenteli Dianalle jopa kymmenen vuoden ajan, Meghan ja Diana eivät kuitenkaan ole täysin identtisiä. Hänestä esimerkiksi Meghan on ollut paljon älykkäämpi median kanssa, kun taas Dianan piti löytää oma äänensä kaiken pyörityksen keskellä.

      - Mielestäni isoin eroavaisuus heidän välillään on se, että Meghanilla oli sotasuunnitelma, kun taas Diana oli nuori ja naiivi. Diana teki kirjan Andrew Mortonin kanssa ja liehitteli mediaa vuosien saatossa, koska hänellä ei ollut ääntä. Ja hänen luja luonteensa tarkoitti sitä, että hän välitti ja piti oikeana, että kansalaiset saivat tietää, mitä suljettujen ovien takana tapahtui

      • Anonyymi

        Dianalla oli sydän paikallaan, hän oli kaunis sekä sisältä että ulkoa. Hyvin haavoittunut ja rikkinäinen hän oli ollut pienestä asti. Ehkä juuri se teki hänestä niin lumoavan. Dianan kaltaiset ihmiset eivät tee sotasuunnitelmia eivätkä muutenkaan ole kovin laskelmoivia. Diana on jäänyt historiaan ihanana sydänten prinsessana.

        Meghan kyllä on kaunis ulkoa. Mutta siihen se sitten jääkin. Hän jää todennäköisesti historiaan laskelmoivana ja julkisuudenkipeänä pyrkyrinä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe