regeringsbildandet. (artikel på HBL )
Sannfinländare beskyller SFP för att försvåra
18
198
Vastaukset
- Anonyymi
Lämna förhandlingarna,persuna kan fortsätta med vilket parti som nu ställer upp.
- Anonyymi
De partierna står ju i kö.
- Anonyymi
Inte måste SFP stanna där.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannissarna lämnar snart, Orpo kan inte godta deras fordringar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är inget tvång.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alla andra partier.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inget enda om persuna ska vara med.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannissarna lämnar snart, Orpo kan inte godta deras fordringar.
Det vet vi kanske på fredagen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo kan välja och vraka.
- Anonyymi
Sannissarnas skräpkastning är bara skamligt.
- Anonyymi
Helt onödigt.
- Anonyymi
Deras strategi.
- Anonyymi
Persut on yhteistyökyvyttömiä.
- Anonyymi
Det visste man ju .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det visste man ju .
Inget nytt precis.
- Anonyymi
Det visste man ju.
- Anonyymi
Surut ne on pohjimmiltaan näitä
https://youtu.be/STIHuH2xZi4- Anonyymi
Taidat itse olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.725644Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman781475En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht551389Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.1551181Miksei paketit kulje viikonloppuisin??
Minä maksaisin lisää lähetyskustannuksista, jos pakettiposti kulkisi myös LA-SU ,,,,mutta kun perjantai-iltana kaikki ai53773Martinan perhelomat.
Siinäpä se oli,Martinan loma tyttöjen kanssa.Kokonaista kaksi päivää ja yksi yö ilmaiseksi saadussa lomapaikassa Tackork128767Mikä saa pettämään
Itse en keksi mitään syytä vaikka oikein mietin niin en keksi syytä ja jos toista ei enään rakasta tai joka asiasta aina166723Oot yksi niistä harvoista ihmisistä
joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗28701Niin sitä vaan
Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta,39700Rakastan sinua nainen
Jos yritän vältellä niin tuntuu että tunteet vaan voimistuu. Haluaisin ottaa sut syliin ja hukuttaa sut suudelmiin, silt29616