Että ei jää ilman
Hankkikaa kesäpimppu ajoissa
30
507
Vastaukset
- Anonyymi
On noita ollut ihan valkata asti kesät että talvet. Ihme ongelmia eräillä.
- Anonyymi
Niin juuri, kaalimadosta saa vaikka millaista, värinällä ja ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri, kaalimadosta saa vaikka millaista, värinällä ja ilman.
Ihanko oikeasti te olette noin onnettomia jätkiä...???
- Anonyymi
Aloittaja saanu 2kertaa pyytää ja olla ilman.
- Anonyymi
Meinasi se kerran saada. Housut oli jo kintuissa mutta naisesta ei ollut tietoakaan...
- Anonyymi
En ole ikinään maksanut, enkä toista kertaa maksa.
- Anonyymi
Miksihän nykyajan naisilla on niin pienet rinnat. Viherkasviksia poimivat niin ei kasva
- Anonyymi
Naapurin eukkoa nain kun miehensä ei kotona
- Anonyymi
Pilperigerperi kokoukseen asti jaksaa jaksaa jaksaa
- Anonyymi
Mut unohdit varmasti mainita että se kesäpimppi pitää hankkia ihan toiselta paikkakunnalta/toisesta läänistä kuin pohjois-karjala vai sanoisiko lähinnä pohjois-kurjala
- Anonyymi
Miksi kesäpimppa pitäisi hankkia, kun lainattaviakin on?
- Anonyymi
Onpa noloja äijiä. Ei ihme että ootte ilman.
- Anonyymi
Kaljaa kaljaa foodora kaljaa
- Anonyymi
mihin naista tarvii, jos thaimaalainen lady boy tarjoaa samat kyydit pikkurahalla
- Anonyymi
Nootta karja laista urospesää se olla pitää.
- Anonyymi
entäs jos ei tykkää semmosesta?
- Anonyymi
Tykkääthä sie onha tuo nähty.
- Anonyymi
Riittäkö foodora ja kaljat siihen
- Anonyymi
Just joo. Imatran ajoissa. Aikonnaa. Toillai.
Ol jääny ilman... paine kumissa vähiin.
Ajoin loppuun asti huipulle, kuitennii.
Vanteella. - Anonyymi
Joko aloittaja saanut muuta kui omaa lapasta?
- Anonyymi
Minua ei häiritse,kun oma luonnollisen naisen kaunis ruoho on ajamaton.Turhat,alapään karvoituksen paljaaksi ajaminen on typerää.Sitä paitsi sopiva karvoitus estää monien ”pöpöjen” ja tulehdusten määrää.Jo siitä syystä ei kannata kaikkea luonnollista karvoitusta ajaa pois?Kainalokarvat ja säärikarvat pidän kyllä siistinä.Jos en kelpaa miehelle sellaisena kuin olen.Mies voi etsiä itsellle täysin ”karvattoman” naisen.Jos sellaisia nyt on edes olemassa?
- Anonyymi
pesetkö edes alapäätäsi? entäs kakkosreikä, tuleeko pestyä?
- Anonyymi
Paljas pimppi ei välttämättä ole niin kovin kaunis naisella.
- Anonyymi
Suati miehellä joka ol ransvisiitti.
Piäs niät yllättämmää. Tikittii ol vielä poistamatta.
Ja toinen kives. Ol jättänneet jos tulloo katumapiälle. On helepompi perruuttoo eikä tuu nii kalliiks yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Täällä 13-vuotiaat keskustelee 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Älä loukkaa nuorisoa, ei ne noin idiootteja ole...
- Anonyymi
24 kesää etsinyt kesä pimppua. vielä ei ole kohdilleen sattuneet. olen ollut liikkeessä ainakin hyvissä ajoin. laitan aina paljaalla.
- Anonyymi
Onnittelut 25v hopeahääpäivästä. Juhlan kunniaksi laita kumihanskaan.
- Anonyymi
aijai se on vaan niin että kellä heila helluntaina sillä aids adventina pitääkä nuoret mielessä
- Anonyymi
Foodora kaljaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 867146
Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis3553835KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt262351Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k1262192Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.1281921Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?
Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen1411300Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?611112Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte1531033Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin
Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass160982Ajanvarauksellako mies?
Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav57896