Antaa haastatteluvideon puhua puolestaan.
• Chaoszine | Exclusive: Marko Hietala talks upcoming solo album, playing with Tarja Turunen and future plans: https://youtu.be/HiWqb7aROtA
Markolta luvassa sooloalbumi ja projektia Tarjan kanssa
34
1461
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaa narsisti-Holopaista vituttaa. Markon lämminneet välit Tarjan kanssa oli syy "eroamiseen".
- Anonyymi
Jännää koska Marko oli juuri se henkilö joka meni Holopaisen luokse 2005 ja kysyi "Kumpi lähtee bändistä, minä vai Tarja?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää koska Marko oli juuri se henkilö joka meni Holopaisen luokse 2005 ja kysyi "Kumpi lähtee bändistä, minä vai Tarja?"
Mitä Tarja tällaisten Markojen kanssa ylipäätään tekee?
Jos mä olisin Tarja, tunkisin tällaiset Markot perseeseeni. Puhumattakaan tästä liukastusvoide-stetsonista. - Anonyymi
Tuomaksella menee kajaalit lopullisesti vinoon.
Ei auta muu kuin pistää entistä törkeämpi violetti röyhelöpaita päälle ja upottaa stetsoni entistä syvemmälle päähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, mutta miten luuseritrolli voisi sellaista tietää:D
- Anonyymi
Leivässä yritetään pysyä ex-wishyilemällä. Maestro ja Metallimamma tekevät, mitä lystäävät.:)
- Anonyymi
Ainakin Marko kuuluu niin moneen NW-firmaan ja on ollut tekemässä niin monta biisiä Nightwishille että sieltä tulee ihan mukavasti leipä-rahaa ja vähän särvintäkin päälle. Tarjasta olen vähän huolestuneempi koska taas on pitänyt uhrivaihde vetää päälle. https://www.apu.fi/artikkelit/tarja-turunen-kiusaaminen-alkoi-jo-lapsena-ja-jatkui-myohemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Marko kuuluu niin moneen NW-firmaan ja on ollut tekemässä niin monta biisiä Nightwishille että sieltä tulee ihan mukavasti leipä-rahaa ja vähän särvintäkin päälle. Tarjasta olen vähän huolestuneempi koska taas on pitänyt uhrivaihde vetää päälle. https://www.apu.fi/artikkelit/tarja-turunen-kiusaaminen-alkoi-jo-lapsena-ja-jatkui-myohemmin
Scene+Oily Empire joihin Marko kuuluu, viime tilikauden voitto(2022) yhteensä 471000€. Lisäksi Nightwishin uusin firma Coconuts johon Marko ei kuulu, voitto ekalla tilikaudella 782000€. Eli hyvin pyyhkii Nightwishillä.
- Anonyymi
Ketä nämä ovat?
Joku stetsonihomo ja korppikotka? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ihan särvintäkin leivän päälle?
Mulla on aina riittänyt särvintä leivän päälle, olen ollut töissä tai en.
Mutta kai tollasten pitää erikseen osoittaa särpivänsä jossain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari biisiä teki, ei voi monesta puhua
- Anonyymi
Aloittaja voisi uusia englanninkielen taitonsa ja sen jälkeen tehdä vähän järkevämpiä otsikoita.
- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Kuka aloittaja? Minä en ole Chaoszine.
No sinä juuri. Olisit katsonut videon läpi niin tietäisit että molemmilla on omat bändit ja keikat ja välillä satutaan samoille festivaaleille. Festivaalien markkinoijat ovat luoneet mielikuvan yhteisistä projekteista.
Anonyymi kirjoitti:
No sinä juuri. Olisit katsonut videon läpi niin tietäisit että molemmilla on omat bändit ja keikat ja välillä satutaan samoille festivaaleille. Festivaalien markkinoijat ovat luoneet mielikuvan yhteisistä projekteista.
Riippuu siitä miten suurta tai pientä hanketta voi kutsua projektiksi.
Elionrie kirjoitti:
Riippuu siitä miten suurta tai pientä hanketta voi kutsua projektiksi.
Tai kenen se on. Festivaalin järjestäjien, siinä tapauksessa? Bändit ovat joka tapauksessa sopineet olevansa osa samaa projektia, puolin ja toisin.
Sinä voisit uusia kommunikointityylisi vähän kohteliaampaan muotoon.- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
Tai kenen se on. Festivaalin järjestäjien, siinä tapauksessa? Bändit ovat joka tapauksessa sopineet olevansa osa samaa projektia, puolin ja toisin.
Sinä voisit uusia kommunikointityylisi vähän kohteliaampaan muotoon.Löpö löpö, eivät ne ole sopineet mitään samoista projekteista. Lopeta tuo höpötys.
Jos suomi24 foorumin tyyli ei sovellu sinulle niin etsi lähin raamattuseura ja liity siihen jos normaali somekirjoittelu on liian kovaa kamaa sinulle. Anonyymi kirjoitti:
Löpö löpö, eivät ne ole sopineet mitään samoista projekteista. Lopeta tuo höpötys.
Jos suomi24 foorumin tyyli ei sovellu sinulle niin etsi lähin raamattuseura ja liity siihen jos normaali somekirjoittelu on liian kovaa kamaa sinulle.Aivan, "sattuvat" siis samoille musiikkifestareille, mitään ei olla siis etukäteen sovittu ja suunniteltu kenenkään toimesta.
Ja Suomi24 vasta normaalia somekirjoittelua onkin koska anynyymiuden takana piilottelevien trollien ansiosta ei edes tiedä onko kyseessä sama kirjoittelija vai ei.
Onneksi suurin osa vaatii rekisteröitymistä.
- Anonyymi
Ehkä eläkeläisiä kiinnostaa.
- Anonyymi
Tarjalle soppariin autotune ONLY.
- Anonyymi
Ei kuulu tähän osastoon mutta en viitsi aloittaa uutta keskustelua. Nightwish osallistuu 7.6 Athens Festivaaleihin, elikkä kreikkalaiset saavat vihdoin kuulla Nightwishia livenä. Talous on saatu Kreikassa siihen kuntoon että moinen festivaali pystytään vihdoin järjestämään. Festivaalien nimilista on muutenkin todella kova joten hyvä näin.
Toivotaan että Suomen talous ei mene niin kuralle että saadaan odotella parikymmentä vuotta huippuluokan tähtiä koska kenelläkään ei ole taloudellisia resusseja järjestää yhtään mitään. - Anonyymi
Viekää toi Marko jo museoon.
- Anonyymi
Marko olisi edelleen Nightwishin paras laulaja kautta aikain joten museoon hän ei jouda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marko olisi edelleen Nightwishin paras laulaja kautta aikain joten museoon hän ei jouda.
1990-luvun Marko voisi ollakkin. Vuoden 2023 ei todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marco edustaa ylivoimaa jota ei pysty lyömään. Ylivoimaisesti Nightwishin paras laulusolisti kautta aikain ja voi vain kuvitella minkä kokoluokan bändiksi Nightwish olisi kasvanut jos Marco olisi ollut alusta asti NIghtwishin ainoa laulusolisti. Metallimusiikki kun on ns. miesten juttu jossa naismuusikot ja laulajat ovat kummajaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marco edustaa ylivoimaa jota ei pysty lyömään. Ylivoimaisesti Nightwishin paras laulusolisti kautta aikain ja voi vain kuvitella minkä kokoluokan bändiksi Nightwish olisi kasvanut jos Marco olisi ollut alusta asti NIghtwishin ainoa laulusolisti. Metallimusiikki kun on ns. miesten juttu jossa naismuusikot ja laulajat ovat kummajaisia.
Tarot ei ainakaan edusta minkäänlaista ylivoimaa. Melkoisen keskipaska bändi. Joku "Wings of Darkness, jee jee jee". Jopas olikin kova biisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Floor on paska laulaja. Heiluu jossain Tarjan ja Olzonin välimaastossa.
Anonyymi kirjoitti:
Tarot ei ainakaan edusta minkäänlaista ylivoimaa. Melkoisen keskipaska bändi. Joku "Wings of Darkness, jee jee jee". Jopas olikin kova biisi.
Onhan noita, mm. Tides on upea.
https://youtu.be/P5tv8Lc_DT4
- Anonyymi
Tarja ja Marko esiintyvät yhdessä Suomessa ainakin elokuun alussa, tämä on valtava häpeä ja tappio holopaiselle, heheh heh .
Onhan niin ennekin tapahtunut kun Tarja oli pois Nightwishistä ja Marko ei: https://youtu.be/-2e-PIsUXHo
- Anonyymi
Olen saanut tietoja että Tarjan ja Markon duo olisi pitkäaikainen haave molemmille, TOTEUTUU nyt !
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut tietoja että Tarjan ja Markon duo olisi pitkäaikainen haave molemmille, TOTEUTUU nyt !
Tarja ja Marko ovat erillisinä Nightwishistä laulaneet yhdessä kiertueella ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkitys kohdalleen niin että unimaailma ja valveillaolo eivät mene sekaisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622