Markolta luvassa sooloalbumi ja projektia Tarjan kanssa

Antaa haastatteluvideon puhua puolestaan.

• Chaoszine | Exclusive: Marko Hietala talks upcoming solo album, playing with Tarja Turunen and future plans: https://youtu.be/HiWqb7aROtA

34

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtaa narsisti-Holopaista vituttaa. Markon lämminneet välit Tarjan kanssa oli syy "eroamiseen".

      • Anonyymi

        Jännää koska Marko oli juuri se henkilö joka meni Holopaisen luokse 2005 ja kysyi "Kumpi lähtee bändistä, minä vai Tarja?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää koska Marko oli juuri se henkilö joka meni Holopaisen luokse 2005 ja kysyi "Kumpi lähtee bändistä, minä vai Tarja?"

        Mitä Tarja tällaisten Markojen kanssa ylipäätään tekee?

        Jos mä olisin Tarja, tunkisin tällaiset Markot perseeseeni. Puhumattakaan tästä liukastusvoide-stetsonista.


      • Anonyymi

        Tuomaksella menee kajaalit lopullisesti vinoon.

        Ei auta muu kuin pistää entistä törkeämpi violetti röyhelöpaita päälle ja upottaa stetsoni entistä syvemmälle päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää koska Marko oli juuri se henkilö joka meni Holopaisen luokse 2005 ja kysyi "Kumpi lähtee bändistä, minä vai Tarja?"

        Juuri niin, mutta miten luuseritrolli voisi sellaista tietää:D


    • Anonyymi

      Leivässä yritetään pysyä ex-wishyilemällä. Maestro ja Metallimamma tekevät, mitä lystäävät.:)

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Marko kuuluu niin moneen NW-firmaan ja on ollut tekemässä niin monta biisiä Nightwishille että sieltä tulee ihan mukavasti leipä-rahaa ja vähän särvintäkin päälle. Tarjasta olen vähän huolestuneempi koska taas on pitänyt uhrivaihde vetää päälle. https://www.apu.fi/artikkelit/tarja-turunen-kiusaaminen-alkoi-jo-lapsena-ja-jatkui-myohemmin

        Scene+Oily Empire joihin Marko kuuluu, viime tilikauden voitto(2022) yhteensä 471000€. Lisäksi Nightwishin uusin firma Coconuts johon Marko ei kuulu, voitto ekalla tilikaudella 782000€. Eli hyvin pyyhkii Nightwishillä.


      • Anonyymi

        Ketä nämä ovat?

        Joku stetsonihomo ja korppikotka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Marko kuuluu niin moneen NW-firmaan ja on ollut tekemässä niin monta biisiä Nightwishille että sieltä tulee ihan mukavasti leipä-rahaa ja vähän särvintäkin päälle. Tarjasta olen vähän huolestuneempi koska taas on pitänyt uhrivaihde vetää päälle. https://www.apu.fi/artikkelit/tarja-turunen-kiusaaminen-alkoi-jo-lapsena-ja-jatkui-myohemmin

        Ai ihan särvintäkin leivän päälle?

        Mulla on aina riittänyt särvintä leivän päälle, olen ollut töissä tai en.
        Mutta kai tollasten pitää erikseen osoittaa särpivänsä jossain.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aloittaja voisi uusia englanninkielen taitonsa ja sen jälkeen tehdä vähän järkevämpiä otsikoita.

      • Kuka aloittaja? Minä en ole Chaoszine.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        Kuka aloittaja? Minä en ole Chaoszine.

        No sinä juuri. Olisit katsonut videon läpi niin tietäisit että molemmilla on omat bändit ja keikat ja välillä satutaan samoille festivaaleille. Festivaalien markkinoijat ovat luoneet mielikuvan yhteisistä projekteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä juuri. Olisit katsonut videon läpi niin tietäisit että molemmilla on omat bändit ja keikat ja välillä satutaan samoille festivaaleille. Festivaalien markkinoijat ovat luoneet mielikuvan yhteisistä projekteista.

        Riippuu siitä miten suurta tai pientä hanketta voi kutsua projektiksi.


      • Elionrie kirjoitti:

        Riippuu siitä miten suurta tai pientä hanketta voi kutsua projektiksi.

        Tai kenen se on. Festivaalin järjestäjien, siinä tapauksessa? Bändit ovat joka tapauksessa sopineet olevansa osa samaa projektia, puolin ja toisin.

        Sinä voisit uusia kommunikointityylisi vähän kohteliaampaan muotoon.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        Tai kenen se on. Festivaalin järjestäjien, siinä tapauksessa? Bändit ovat joka tapauksessa sopineet olevansa osa samaa projektia, puolin ja toisin.

        Sinä voisit uusia kommunikointityylisi vähän kohteliaampaan muotoon.

        Löpö löpö, eivät ne ole sopineet mitään samoista projekteista. Lopeta tuo höpötys.

        Jos suomi24 foorumin tyyli ei sovellu sinulle niin etsi lähin raamattuseura ja liity siihen jos normaali somekirjoittelu on liian kovaa kamaa sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löpö löpö, eivät ne ole sopineet mitään samoista projekteista. Lopeta tuo höpötys.

        Jos suomi24 foorumin tyyli ei sovellu sinulle niin etsi lähin raamattuseura ja liity siihen jos normaali somekirjoittelu on liian kovaa kamaa sinulle.

        Aivan, "sattuvat" siis samoille musiikkifestareille, mitään ei olla siis etukäteen sovittu ja suunniteltu kenenkään toimesta.

        Ja Suomi24 vasta normaalia somekirjoittelua onkin koska anynyymiuden takana piilottelevien trollien ansiosta ei edes tiedä onko kyseessä sama kirjoittelija vai ei.

        Onneksi suurin osa vaatii rekisteröitymistä.


    • Anonyymi

      Ehkä eläkeläisiä kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Tarjalle soppariin autotune ONLY.

    • Anonyymi

      Ei kuulu tähän osastoon mutta en viitsi aloittaa uutta keskustelua. Nightwish osallistuu 7.6 Athens Festivaaleihin, elikkä kreikkalaiset saavat vihdoin kuulla Nightwishia livenä. Talous on saatu Kreikassa siihen kuntoon että moinen festivaali pystytään vihdoin järjestämään. Festivaalien nimilista on muutenkin todella kova joten hyvä näin.

      Toivotaan että Suomen talous ei mene niin kuralle että saadaan odotella parikymmentä vuotta huippuluokan tähtiä koska kenelläkään ei ole taloudellisia resusseja järjestää yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Viekää toi Marko jo museoon.

      • Anonyymi

        Marko olisi edelleen Nightwishin paras laulaja kautta aikain joten museoon hän ei jouda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marko olisi edelleen Nightwishin paras laulaja kautta aikain joten museoon hän ei jouda.

        1990-luvun Marko voisi ollakkin. Vuoden 2023 ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1990-luvun Marko voisi ollakkin. Vuoden 2023 ei todellakaan.

        Marco edustaa ylivoimaa jota ei pysty lyömään. Ylivoimaisesti Nightwishin paras laulusolisti kautta aikain ja voi vain kuvitella minkä kokoluokan bändiksi Nightwish olisi kasvanut jos Marco olisi ollut alusta asti NIghtwishin ainoa laulusolisti. Metallimusiikki kun on ns. miesten juttu jossa naismuusikot ja laulajat ovat kummajaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marco edustaa ylivoimaa jota ei pysty lyömään. Ylivoimaisesti Nightwishin paras laulusolisti kautta aikain ja voi vain kuvitella minkä kokoluokan bändiksi Nightwish olisi kasvanut jos Marco olisi ollut alusta asti NIghtwishin ainoa laulusolisti. Metallimusiikki kun on ns. miesten juttu jossa naismuusikot ja laulajat ovat kummajaisia.

        Tarot ei ainakaan edusta minkäänlaista ylivoimaa. Melkoisen keskipaska bändi. Joku "Wings of Darkness, jee jee jee". Jopas olikin kova biisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1990-luvun Marko voisi ollakkin. Vuoden 2023 ei todellakaan.

        Floor on paska laulaja. Heiluu jossain Tarjan ja Olzonin välimaastossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarot ei ainakaan edusta minkäänlaista ylivoimaa. Melkoisen keskipaska bändi. Joku "Wings of Darkness, jee jee jee". Jopas olikin kova biisi.

        Onhan noita, mm. Tides on upea.

        https://youtu.be/P5tv8Lc_DT4


    • Anonyymi

      Tarja ja Marko esiintyvät yhdessä Suomessa ainakin elokuun alussa, tämä on valtava häpeä ja tappio holopaiselle, heheh heh .


      • Anonyymi

        Olen saanut tietoja että Tarjan ja Markon duo olisi pitkäaikainen haave molemmille, TOTEUTUU nyt !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut tietoja että Tarjan ja Markon duo olisi pitkäaikainen haave molemmille, TOTEUTUU nyt !

        Tarja ja Marko ovat erillisinä Nightwishistä laulaneet yhdessä kiertueella ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut tietoja että Tarjan ja Markon duo olisi pitkäaikainen haave molemmille, TOTEUTUU nyt !

        Lääkitys kohdalleen niin että unimaailma ja valveillaolo eivät mene sekaisin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3644
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3156
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2122
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2105
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1755
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      292
      1458
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1362
    Aihe