Miksi Dacia menestyy?

Anonyymi-ap

Minulla on autoista syvällistä kokemusta ja ihmettelenkin sitä että Dacian menestys on suuri mysteeri. Paljonkin parempia autojasaa samalla rahalla jos tyytyy pari vuotta vanhempaan länsiautoon. Kommentteja.

27

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ovat ne paljonkin paremmat vanhemmat autot samalla rahalla, joihin pitäisi tyytyä? Vaadin vastausta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.nettiauto.com/renault/megane/13557855

        Siitäpä vaikka megane sanderon hinnalla. Eli melkein mikä tahansa muu, dacia alkaen 16899€ ei ole enää edes halpa.

        Mutta kyseinen auto on kuitenkin 4 vuotta vanha jonkun hylkäämä ilman takuuta. Mieluummin ajan uudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyseinen auto on kuitenkin 4 vuotta vanha jonkun hylkäämä ilman takuuta. Mieluummin ajan uudella.

        Mitä se jonkun hylkäämä meinaa? Jos on hilloa vaihdella autoa muutaman vuoden välein niin silloin vaihdellaan ihan mielijohteesta. 4 vuodessa ja 50tkm ei auto mene vielä miksikään. Onhan kyseessä sentään Renault eikä dacia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se jonkun hylkäämä meinaa? Jos on hilloa vaihdella autoa muutaman vuoden välein niin silloin vaihdellaan ihan mielijohteesta. 4 vuodessa ja 50tkm ei auto mene vielä miksikään. Onhan kyseessä sentään Renault eikä dacia.

        Mihin perustuu väite, että Dacia on paljonkin huonompi auto kuin Renault? Olen eri mieltä, koska minulla on kokemusta molemmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se jonkun hylkäämä meinaa? Jos on hilloa vaihdella autoa muutaman vuoden välein niin silloin vaihdellaan ihan mielijohteesta. 4 vuodessa ja 50tkm ei auto mene vielä miksikään. Onhan kyseessä sentään Renault eikä dacia.

        Dacia on Renault, tai päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia on Renault, tai päinvastoin.

        Dacia on Renault ja ihmetyttää että uusi Sandero on kuin Clio ja kohta sama hinta . Uskoisin että tulevaisuudessa Dacialla ei ole noin saman näköisiä koreja Emomerkin kanssa. Nuo Duster Jogger ja muut ovat kuitenkin jo omaa muotoiluaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.nettiauto.com/renault/megane/13557855

        Siitäpä vaikka megane sanderon hinnalla. Eli melkein mikä tahansa muu, dacia alkaen 16899€ ei ole enää edes halpa.

        Siitäpä vaikka megane sanderon hinnalla......Ne joilla on varaa ostavat auton jossa on monen vuoden takuu,ja taas takuun jälkeen uuden. Tuossa Meganessa ne vuodet on ohi äläkä yritäkkään sanoa että neljä vuotta vanha auto on yhtä hyvä kuin uusi Sandero. Noissa kilometreissä alkaa jo useimmissa autoissa katkeilemaan jousia ,takakontin mikrokatkaisija 1- 2 vuoden päästä vaihdat koiranluita yms. ja itse maksat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se jonkun hylkäämä meinaa? Jos on hilloa vaihdella autoa muutaman vuoden välein niin silloin vaihdellaan ihan mielijohteesta. 4 vuodessa ja 50tkm ei auto mene vielä miksikään. Onhan kyseessä sentään Renault eikä dacia.

        Onhan kyseessä sentään Renault eikä dacia.....Tuo kyllä kertoo paljon mitä tiedät autoista, ei ollut kyllä mikään viisauden möläys !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se jonkun hylkäämä meinaa? Jos on hilloa vaihdella autoa muutaman vuoden välein niin silloin vaihdellaan ihan mielijohteesta. 4 vuodessa ja 50tkm ei auto mene vielä miksikään. Onhan kyseessä sentään Renault eikä dacia.

        Onhan kyseessä sentään Renault eikä dacia....Tuo möläys ei kyllä kerro viisaudesta kovinkaan paljoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustuu väite, että Dacia on paljonkin huonompi auto kuin Renault? Olen eri mieltä, koska minulla on kokemusta molemmista.

        Renaultin elttaantuneista osista kasattu romaniassa. Ei ole hyvä juttu se! Pintaruosteessa jo kasatessa osat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäpä vaikka megane sanderon hinnalla......Ne joilla on varaa ostavat auton jossa on monen vuoden takuu,ja taas takuun jälkeen uuden. Tuossa Meganessa ne vuodet on ohi äläkä yritäkkään sanoa että neljä vuotta vanha auto on yhtä hyvä kuin uusi Sandero. Noissa kilometreissä alkaa jo useimmissa autoissa katkeilemaan jousia ,takakontin mikrokatkaisija 1- 2 vuoden päästä vaihdat koiranluita yms. ja itse maksat !

        Mitä helvettiä 50tkm kohdalla ala mistään jousia katketa??? Ehkä daciasta! Omassa cliossa on 170tkm mittarissa ja ehjillä ja ruosteettomilla tehtaan jousilla mennään. Voi dacisti parkaa kun on tottunut hajoavaan paskaan. Takakontin mikrokatkaisinkin toimii vielä!! Koiranluut on kerran vaihdettu. Hemmetti puolentunnin homma parkkiksella. Saatanan uusavuttomat tunarit! :D


    • Anonyymi

      Sinulla on mielestäsi autoista syvällistä kokemusta, mutta Daciasta ei minkäänlaista. Se on varma.

    • Anonyymi

      Hintalaatusuhde on syynä menestykseen. Euroopassa Dacia on todella suosittu.

    • Anonyymi

      Eeei mä hajoon. Te ajatte takuunalaisella Dacialla. Mulla vuotaa suuttimet, kettimki rallattaa, putki pörisee ja jarrut laahaa. Eei mä hajoon kum Teillä on niin hyvä auto.

      • Anonyymi

        Katsos Dacistit ovat viisaita. Sinä et ole viisas kun haaveilet rinkelimossesta ja ajat loppuunajetulla mesellä.


      • Anonyymi

        Eeei mä hajoon.....Sullako vuotaa jo suutinkin ,ota Tena !1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeei mä hajoon.....Sullako vuotaa jo suutinkin ,ota Tena !1

        Suuttimet vuotaa pärkules pensaa. Kaasari on mallia juuttuvakurkkuinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuttimet vuotaa pärkules pensaa. Kaasari on mallia juuttuvakurkkuinen!

        Nyt ei puhuttu vanhoista Volvoista.


    • Anonyymi

      Eeei mä hajoon. Porukat osteloo uusia Dacioita ja ajavat takuunalaisilla autoilla. Mun autosta turpo viheltää, merkkaa alleen ja kukkii sieltä täältä. Eeeii mä hajoon. Pitäiskö siirtyä Dacia leiriin. Kommentteja.

      • Anonyymi

        No hyi! Nou nou sanon dacialle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyi! Nou nou sanon dacialle!

        Se voi olla sulle ensiautoksi ihan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla sulle ensiautoksi ihan hyvä.

        Edelleen dieseli cliolla ajelen. Ensiautoni oli lada samara.


    • Anonyymi

      Hoboroo Škoda combi cupee gti rulez

    • Anonyymi

      No ,tässä aloittajalle vain totean että ei se autona huono ole ja vastaaviin Korean ruostuviin kärryihin en sitä vaihtaisi. Ei käy mielessä edes VW .n ruostuvat öljynsyöjät . Yksi asia kuitenkin ihmetyttää että se alkaa olla jo Renaultin hintainen ja Renaultit ovat paljonkin hiljaisempia. Tällä hetkellä ajan Dacialla ja kilometrejä on 430000 mutta kun hinta on noussut Dacialla noin rajusti vielä käytetyillekkin niin kyllä Renaultin laskisin Dacialle suureksi kilpailijaksi tänään

      • Anonyymi

        Ootko nyt aivan varma että se sun vehkees oli bensa? Ei bensoilla ajeta tuommosia metrejä!


    • Anonyymi

      Jösses Dassia on hyvä. Fanitan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe