Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistanut? Ja kenen haisi parhaimmalle?

Anonyymi-ap

Minä olen haistanut: lukuisten kaverieni, anoppini, tätieni sekä siskoni.

Parhain aromi mahtoi olla siskollani. Jumakekka että sen pikkareissa haisi kusi ja kiimainen pillu.
Kaluni pamahti heti kovaksi kuin kivi.
Avasin kännykästä siskoni kuvan, laitoin sen pikkuhousut naamalleni ja vedin käteen kuin viimeistä päivää.
Kyllä lensi lasti runsaana kaaressa, kun katselin siskoni kuvaa ja samalla haistoin sen kiimaisen haaravälin.

12

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Katos spede onkin melkoinen possu buaahaa

• Anonyymi

Ai oot vai. Niinhän kertoo oikeesta Spedestäkin samaa. Yritätä siis kopioida spedeä kaikessa.

• Anonyymi

Eilen illalla naisystävän neljätoistavuotiaan tyttären pikkuhousut tuli nuoltua, otti samalla suihin, siis ystäväni. Paineella tuli hän kommentoi

• Anonyymi

Pedarin ulosanti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pedarin ulosanti

Totta kait sä pedarit tiedät.

• Anonyymi

Mä kans nuollut ja haistellut tytärpuolen pikkarit ja lopuksi laskenut niille spermat. Tosi kiihottavaa. Tytärpuoli 17v ja tosi pyöree ja sexy

• Anonyymi

Mä laskin kerran että aika tarkkaan kymmenen eri naisen pikkareita. Suurin osa ihan yhteen kertaan jääneitä ja pari sellaisia joita parin vuoden ajan salassa tai hänen tietäen. Muutama olisi itse halunnut antaa omansa mutta asialle tuli ainakin este jommankumman puolelta.

• Anonyymi

Tuokin vain unelmissas pervo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin vain unelmissas pervo

Jatkahan sinä Niuvanniemessä unelmointias. Eipä sulla muuhun ole mahdollisuuttakaan.

• Anonyymi

Savottamiehen kalsareissa on kiihottavat aromit kyllä mälli lentää kivasti

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe