🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole merkitystä minun mielestäni. Hänestä en osaa sanoa ❤
Jossakin vaiheessa ikäeron
6
258
Vastaukset
Siis ruokavirasto?? Miten koirarekisteri voi olla ruokaviraston alaisuudessa? Enhän minä koiraani ruoaksi kasvata, vaikka niitä Aasiassa syödäänkin (kauhea ajatus 🥶)
Täytyy vaan purra huulta jos Purrasta tulee valtiovarainministeri. Kyllä me sekin kestetään. Pientähän se on tämän ikävöinnin rinnalla.
Hyvää Yötä nyt kumminkin .P.S. Jonkin kilpikonnalajin aivot toimivat talvihorroksessa vaikka sydän on pysähtynyt. Ihmeellinen on luonto,
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
P.S. Jonkin kilpikonnalajin aivot toimivat talvihorroksessa vaikka sydän on pysähtynyt. Ihmeellinen on luonto,
Mielenkiintoista
- Anonyymi
No 8 vuotta ei ole vielä mikää ikäero, mistä edes viitsisi alkaa ääneen mainitsemaan. Aikuisena.
- Anonyymi
Ei merkitystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661