🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole merkitystä minun mielestäni. Hänestä en osaa sanoa ❤
Jossakin vaiheessa ikäeron
6
284
Vastaukset
Siis ruokavirasto?? Miten koirarekisteri voi olla ruokaviraston alaisuudessa? Enhän minä koiraani ruoaksi kasvata, vaikka niitä Aasiassa syödäänkin (kauhea ajatus 🥶)
Täytyy vaan purra huulta jos Purrasta tulee valtiovarainministeri. Kyllä me sekin kestetään. Pientähän se on tämän ikävöinnin rinnalla.
Hyvää Yötä nyt kumminkin .P.S. Jonkin kilpikonnalajin aivot toimivat talvihorroksessa vaikka sydän on pysähtynyt. Ihmeellinen on luonto,
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
P.S. Jonkin kilpikonnalajin aivot toimivat talvihorroksessa vaikka sydän on pysähtynyt. Ihmeellinen on luonto,
Mielenkiintoista
- Anonyymi
No 8 vuotta ei ole vielä mikää ikäero, mistä edes viitsisi alkaa ääneen mainitsemaan. Aikuisena.
- Anonyymi
Ei merkitystä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564