Muodokas nuori nainen fantasia

Anonyymi-ap

Eilen näin sinut pitkästö aikaa ja herkulliset rintasi saivat minut taas kuumaksi ,samoin kuin muodokkaat pakarasi.
Kuvittelen sua juuri nyt maatessani vain t- paita päällä sohvalla ja hyväillessöni seisovaa kaluani.
Kuinka ihanaa olisikaan jos tulisit alastomana polvistumaan sohvan viereen ja tarttuisit kädelläsi kuliini.
Hyväilisin ja puristelisin upeita rintojasi,ottaisin nännin suuhuni ja imisin sen kovaksi
- uhhj ,ime setä,ime mun tissiä! Hiero partaasi tissiin, uijhjh ,mö oon ihan märkä!
Sinä voihkit,ja huohotat- kyl mö näin kun sö tuijottelit mua salilla, niin kiimanen ukko!
No nyt saat mua ! Uiijhh

22

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Musta on kyllä kiva vähän kiusata eroottisesti vanhoja setiä ja on tästäkin jännä lukee mitä ne aattelee ja kuvittelee saavasa tytöille tehdä, mut en välttämättä ittseni esittelyy pidemmelle setien kanssa ehkä menis.
      Tyttö 18

      • Anonyymi

        Huomaain kyllä :)Ehkä haluaisit joskus tuntea käteni tiukoilla pakaroillasi tai rinnoillasi hetken vain.saattaisit kostua hiukan tyttö18..
        Silloin kerra katseesi laskeutui salihousujeni sepalukseen ja varmaan mietit millainen vehje se oliskaan..

        Olit niin syötäväm seksikäs ,että ehkä minun on taas pakko fantasioida illalla...


      • Anonyymi

        Miten esittelisit itseäsi? Paljastaisitko nuo kiihottavat rintasi katseltavaksi jossain rauhallisessa paikassa? Ehkä voisit näyttää myös uhkeita pakaroitasi ,laskisit legginsit alas nilkkoihin ja nojautuisit eteenpäin ...
        Nauttisin vain silmilläni ,enkä koskisi sinuun:)
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten esittelisit itseäsi? Paljastaisitko nuo kiihottavat rintasi katseltavaksi jossain rauhallisessa paikassa? Ehkä voisit näyttää myös uhkeita pakaroitasi ,laskisit legginsit alas nilkkoihin ja nojautuisit eteenpäin ...
        Nauttisin vain silmilläni ,enkä koskisi sinuun:)
        Mark56

        Aja niuvanniemen drive In kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja niuvanniemen drive In kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee

        Sulla aina vain spede ja niuvanniemi mieles..
        Kuka muu kuullukkaan jostain niuvanniemestä ,ainoastaan siellä köyneet tai olevat potilaat.
        Ja sä taidat olla vielökin siellä.
        Paha spede neuroosi ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla aina vain spede ja niuvanniemi mieles..
        Kuka muu kuullukkaan jostain niuvanniemestä ,ainoastaan siellä köyneet tai olevat potilaat.
        Ja sä taidat olla vielökin siellä.
        Paha spede neuroosi ilmeisesti.

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Ja vielö tuo määkimisongelmakin sulla kun jotain yritöt piipittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielö tuo määkimisongelmakin sulla kun jotain yritöt piipittää

        Yritä edes kirjoittaa jotain mistä saa selkoa
        Toi bää ja mää ei oikeen aukene ku muille pässinpäille


      • Anonyymi

        Kuuma nuori nainen oot, kaipa jo varattukin


      • Anonyymi

        Vaaleanruskeat hiukset ulottuivat pitkälle selkään ja takin alta näkyivät uhkeat rinnat jotka heti vangitsivat huomioni,samoin kuin muodokkaat pakarasi.
        Tyttö 18?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleanruskeat hiukset ulottuivat pitkälle selkään ja takin alta näkyivät uhkeat rinnat jotka heti vangitsivat huomioni,samoin kuin muodokkaat pakarasi.
        Tyttö 18?

        Masturboitko aamulla tyttö18 ja kuvittelet.mua nussimassa sua takaapäin ?


      • Anonyymi

        Naitattaako suakin joka päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naitattaako suakin joka päivä?

        Kerro tyttö 18, me ollaan nähty pukkarissa kun kävit siivoamassa ja ehdin hädintuskin lopettaa runkkaamisen suihkussa..

        R66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tyttö 18, me ollaan nähty pukkarissa kun kävit siivoamassa ja ehdin hädintuskin lopettaa runkkaamisen suihkussa..

        R66

        Pyyhkeen alla olis ollut patukkaa tarjolla T18..

        R66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhkeen alla olis ollut patukkaa tarjolla T18..

        R66

        Se sykkii dulle taas...T18..oot niin ihana

        R 66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tyttö 18, me ollaan nähty pukkarissa kun kävit siivoamassa ja ehdin hädintuskin lopettaa runkkaamisen suihkussa..

        R66

        Muistathan sen, isotissi:)

        R66


      • Anonyymi

        Kerro lisää tyttö18
        Kostutko silloin , kun huomaat ikäiseni miehen tuijottavan nälkäisesti rintojasi?

        R66


      • Anonyymi

        Ehkä kuitenkin joskus pyllistät mulle paljaan perseesi
        Ja sanot: Nussi pikku lutkaa ! Nussi mua isolla kyrvällö! Nussi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä edes kirjoittaa jotain mistä saa selkoa
        Toi bää ja mää ei oikeen aukene ku muille pässinpäille

        Ei kannata välittää tuosta ,tiedän kaverin kuka on ja hänellä on vaikeuksia henkisellä tasolla , on kuitenkin ihan vaaraton ja kun on se parempi aika niin osaa käyttäytyä myös somessa jollain lailla .


    • Anonyymi

      Vein kaupasta tavaroita erääseen keittiöön useasti kuukaudessa, siellä on normaali noin 55v nainen, katselen kuinka kantaa laatikoita keittiössä on lämmin lyhyt työasu pohkeet näkyy reilusti pyllistellessä ja rintojen aukko on syvään auki. Kerran soitin auto meni rikki voinko tuoda tavarat illemmalla, sain iloisen naisen puhelimaan nauroi tuo vaan soita olen paikalla,
      Leipomo oli hiljainen katsoin onko ketään paikalla, ovi aukeni ajoin sisään. Elina oli vastassa, sanoin viedään suoraan kylmiöön mitkä tarvii, nosteltiin tavaroita Elina sanoi puistattaa tuo kylmyys.
      Katsoin rintoja nännit esillä, nauroin pitää lämmittää jos palelee.
      Saatiin tavarat lastattua varastoon pyysi kahville heidän tilaan.
      Elina sanoi olet kiva kuski ja katsoi silmiin katselet aina niin nätisti että jännittää. sanoin olet haluttava ja join kahvia Elina kävi sammuttamassa varaston valot, tuli sisään ja avasi työtakin näitäkö sinä haluat kahvi jäi siihen imin rintoja Elina sanoi olen haaveillut tästä niin salaista ja kiihottavaa kaivoi housuja kuiskas saanko kovaa kalua olen vanha mutta halut kovat nostin helmaa ja työnsin pöytää vasten kuiskasin olen monesti haaveillut että panen sinua kesken työn, kuiskas oletko haaveillut että väkisin kuiskasin olen Elina pani vastaan työnteli jaloilla et saa käänsin vasten pöytää työnnyin sisään Elina yritti pyristellä pillu oli pöytää vasten työnnyin syvään haarat leveni panin voimalla Elina kiljahteli pidin isoista rinnoista kiinni kysin annatko pillua annatko lopulta kuiskas annan pillu oli litimärkä nojasi taakse rintaa vasten kuiskas olet ensimmäinen joka raiskaa oikeasti mutta nautin tuletko sinä poika minuun purin niskasta tulen ja laitan paksuksi kiljui sievästi pane pane laskin sisään tuntui että kaikki tulee kerralla Elina rauhottui kääntyi halasi ihana tuo sinun pano aivan ihana olen kuin olisi oikeasti pantu voimalla, kuiskas tehdäänkö tämä toistekkin sanoin jos saan näitä ja imin rintojahuokaili niitä saat imeä olenko niin seksy kuiskasin olet.
      Olen käynyt säännöllisesti Elinan luona olen nuollut pääni märäksi kiimasessa pillussa olen imettänyt kalua monesti Elina nauroikin en ole tyttönä saanut imeä tarpeeksitulee ihan nuoruus mieleen, sanoin kerro, punasteli oikeasti kerran olin talkoissa ja pidettiin harjakaiset pöljyyttäni join ja jouduin saunaan miehet nai porukalla olin ihan pillu turvoksissa pesin itseäni yksin kun vanha ukko tuli katsoin levossakin noin iso, Mies pesi kaluaan ja se turposi kun olin alasti istui lauteille katsoin jäntevää kalua otin käteen ja imin mies puristeli rintoja sanoi nätit pienet nousin syliin kun iso terska painui sisään silloin oikeasti halusin oltiin rauhassa annoin pilla halusta tulin kiimaseksi kun ajattelin neljä nai aikaisemmin ja nyt isoa kalua kun tunsin että tulee yllätyin sitä tuli mies imi nännejä samalla kun laski sisään.
      Talkoiden jälkeen sain rahaa 1500 markkaa se oli iso raha siihen aikaan ja sain sen siltä vanhalta mieheltä sanoi kuulin että sinua oli kiusattu, hienosti sanottu minuahan naitiin kunnolla mutta ei väkisin.
      Elina kuiskasi tule rakasteltiin nyt sievästi ja pitkään , olin Elinan poika pitkään.

      • Anonyymi

        Olisipa tuollaisia Elinoita vähän enemmänkin, niin antaisin kyytiä. J


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe