Mä yritin pitää suhun niin paljon etäisyyttä kuin pystyin, kun tajusin, että oon ihastumassa. Mä en halunnut ihastua, se oli ihan viimeinen asia, jota mä tarvitsin. Mä löysin sun katseen kuitenkin liian usein. Mun on vaikea olla sun lähellä, kun sun läheisyys polttaa. Sen kerran kun oltiin kahdestaan lähekkäin, mä punastelin ihan hulluna ja sä ehkä huomasitkin sen. Mä en pysty tähän kauan.
https://m.youtube.com/watch?v=G02nq3gl1Tg&pp=ygUPa3V1bWFhIHR1bGlwYWxv
Sä poltat mua
9
1451
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään halunnut mutta hullaannuin siitäkin huolimatta. Katseet osuivat usein ja en halunnut peittää sitä kiiltoa silmistäni koska aloin pitämään niin paljon. Kerran kun olin lähekkäin niin taisin huomata hänestä tunteita.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17851991I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Järkyttävä hinuribiisi oli kyllä. Kaks sekuntia ininää riitti
- Anonyymi
Sillä nyt ei ole väliä, mitä joku palsta-pertti sanoo.
Peace and love.
- Anonyymi
Se ettet pysty toimimaan toisen lähellä ihastumisesi takia ei tarkoita sitä että sinulla on oikeus yrittää pilata ja hankaloittaa sen vuoksi toisen elämää
- Anonyymi
Ei aloittajan viestistä kyllä saanut sellaista vaikutelmaa, päinvastoin. Minusta tuo oli kaunis ja fiksun oloinen kirjoitus. - sivusta
- Anonyymi
Miksi se vain hymyili ja lähti pois?
- Anonyymi
Aina smile
- Anonyymi
Tämä on totta. Rakastuin sinuun. Se oli niin voimakasta alussa, että iskin jarrut pohjaan. Tiesin, että en taas nukkuisi kunnolla öitäni, jos näkisin sinut jälleen. En uskaltanut hakeutua paikkoihin, jossa minun olisi ollut mahdollista antaa katseemme kohdata.
Päällimmäinen tunne sinua kohtaan on lämpö ja hellyys. Rakastan sinua. Tämä S:ltä T:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839