Sä poltat mua

Anonyymi-ap

Mä yritin pitää suhun niin paljon etäisyyttä kuin pystyin, kun tajusin, että oon ihastumassa. Mä en halunnut ihastua, se oli ihan viimeinen asia, jota mä tarvitsin. Mä löysin sun katseen kuitenkin liian usein. Mun on vaikea olla sun lähellä, kun sun läheisyys polttaa. Sen kerran kun oltiin kahdestaan lähekkäin, mä punastelin ihan hulluna ja sä ehkä huomasitkin sen. Mä en pysty tähän kauan.

https://m.youtube.com/watch?v=G02nq3gl1Tg&pp=ygUPa3V1bWFhIHR1bGlwYWxv

9

1570

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minäkään halunnut mutta hullaannuin siitäkin huolimatta. Katseet osuivat usein ja en halunnut peittää sitä kiiltoa silmistäni koska aloin pitämään niin paljon. Kerran kun olin lähekkäin niin taisin huomata hänestä tunteita.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17851991I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Järkyttävä hinuribiisi oli kyllä. Kaks sekuntia ininää riitti

• Anonyymi

Sillä nyt ei ole väliä, mitä joku palsta-pertti sanoo.
        Peace and love.

• Anonyymi

Se ettet pysty toimimaan toisen lähellä ihastumisesi takia ei tarkoita sitä että sinulla on oikeus yrittää pilata ja hankaloittaa sen vuoksi toisen elämää

• Anonyymi

Ei aloittajan viestistä kyllä saanut sellaista vaikutelmaa, päinvastoin. Minusta tuo oli kaunis ja fiksun oloinen kirjoitus. - sivusta

• Anonyymi

Miksi se vain hymyili ja lähti pois?

• Anonyymi

Aina smile

• Anonyymi

Tämä on totta. Rakastuin sinuun. Se oli niin voimakasta alussa, että iskin jarrut pohjaan. Tiesin, että en taas nukkuisi kunnolla öitäni, jos näkisin sinut jälleen. En uskaltanut hakeutua paikkoihin, jossa minun olisi ollut mahdollista antaa katseemme kohdata.
      Päällimmäinen tunne sinua kohtaan on lämpö ja hellyys. Rakastan sinua. Tämä S:ltä T:lle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      143
      1356
    2. 74
      1234
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      996
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      935
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      832
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      801
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      798
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      644
    10. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      48
      608
    Aihe