Maksakaa lisää veroja että saan lisää etuja.

Tuulipuvut tilittäkää lisää veroja että saisin lisää etuja Suomen valtiolta. Otan sen maksuna siitä että koulu ei puuttunut kiusaamiseeni ja myös armeijassa hukatusta ajasta. Täällä ulkomailla elämä on kallista ja teillähän on löysää rahaa jakaa ulkomaalaisille Suomessa niin kai sitä on vähän lisää minullekin. Suomi on maksanut opiskeluni ulkomailla ja nyt oleskeluni. Olen nettoverotulojen käyttäjä. Kiitos typerykset.
4372
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

> Olen nettoverotulojen käyttäjä. Kiitos typerykset.

Itse olet typerys! Kuten kaikkien pitäisi tietää; veroja ei käytetä mihinkään. Verot poistetaan taloudesta. Rahasi saat, kun ne tehdään ilmasta.

Äänestä

Tämän kajahtaneen nykytilan aiheuttaneet syyt alkavat hiljalleen aueta hänen kirjoituksistaan.

Äänestä
  • Kyllä! Ideologisista syistä köyhän pitää kärsiä, tai paremmin kuolla!

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kyllä! Ideologisista syistä köyhän pitää kärsiä, tai paremmin kuolla!

Niinkuin tässä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010898530.html
    Kun MIKÄÄN ei riitä!
    Ja vielä töherrysten maalari samassa ruokapöydässä - veronmaksajien laskuun kaikki!
    Kuinka monella teistä on varaa kalaan edes Jouluna? Tai kinkkuunkaan? Minä syön jouluherkut Joulun jäkeisinä joululaatikoina. Punaliputettuina. Ja savukirjolohta jos on tarjouksessa alle 17 €/kg. Sellaistakin joskus sattuu, vaikka harvemmin. Lidlissä ei enää koskaan, se ei ole enää mikään halpakauppa.
    Syökää köyhät pettua! Siinä on kuitua!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tuulipuvut tilittäkää lisää veroja että saisin lisää etuja Suomen valtiolta. Otan sen maksuna siitä että koulu ei puuttunut kiusaamiseeni ja myös armeijassa hukatusta ajasta. Täällä ulkomailla elämä on kallista ja teillähän on löysää rahaa jakaa ulkomaalaisille Suomessa niin kai sitä on vähän lisää minullekin. Suomi on maksanut opiskeluni ulkomailla ja nyt oleskeluni. Olen nettoverotulojen käyttäjä. Kiitos typerykset.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu