Suomen uhittelu Venjän hyökkäyksellä, oli vain saada kansa Neto hyökkääjä mieliseksi !?

Anonyymi-ap

Nyt maksetaan Naton hyökkäyksiä 2 miljardia, vain Yhdysvaltain sotiin ja käskyttämällä, mikä meni vikaan !?

19

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi valehtelet jatkuvasti venäjän hyväksi? Ei Suomi ole mitään uhitellut vaan venäjä itse uhittelee aina muille!

• Anonyymi

Tuo vastauksesi kertoo jo paljon, mielenvikaisuudestakin !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis SINÄKÖ sanot minua mielenvikaiseksi? Tutkituta kuule sinä vaan oma pääsi! Minä vain kerroin totuuden, sinä vaan valehtelet koko ajan!

• Anonyymi

Puten lätti on menossa kivikaudelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina war today youtube

• Anonyymi

Kylä Sumen ollisi parsta ryhtyä,maksamaaan miljdreja Venjän digdaattorile,nin mikän ei mennisii vikaan ?!

• Anonyymi

Kerropas nyt minkäSumen pitäisi maksaa venjän digdaatorile?? Mitä tarkoita venäläinen?? Suomessa Suomalaiset tuota ymmärrä. Kirjoita Suomea Suomalaisille.

• Anonyymi

Ukraina war youtube

• Anonyymi

Natoon meno aiheutui pelkästään Venäjästä kun tämä hyökkäsi viattoman itsenäisen maan kimppuun. Ukrainan.
      Venäjä ajoi Suomen Natoon.

• Anonyymi

Vatnikit tuolta Pietarista koittaa jotain ropakantaa tänne päin

• Anonyymi

Venäläiset haisee ja venäläinen haisee ja venäjällä haisee Putte haisee ku sillä on hajurako neuvotteluissa. Sixi toi pitkäpöytä

• Anonyymi

Loskahan paskahousut oppii vastaamaan asiaan, vai onko niin arkajalkoja,sankarivainaa koulutuksessa !?

• Anonyymi

Ainoa paskahousu täällä olet sinä itse joten lopeta se sonnan suoltaminen!

• Anonyymi

Meiain mielestä Suomen oikeus pitää Venjää vihollisena,taas Venjällä ei vastavuoroisesti,kun se on rumaa !?

• Anonyymi

Venäjä itse pitää muita vihollisinaan joten mikä on ongelmasi?

• Anonyymi

Meiddän Rysien älyggyys Osa Märä ei oigein riiittä kir jooitaman kaikia pitkiä sannoja iogen,nin gun Venjä !? Muta ei se haita,koska ei meid än kir jo tuskisissa koskan ole mitän tolkua !½+ Kuitenkan !?

• Anonyymi

Kyllä Suomella pitäisi olla paremmat suhteet Venäjään.

• Anonyymi

Ei ole ja se on ihan venäjän omaa syytä!!

• Anonyymi

Suoma Laiset katehdii meittä Rysiä,kun me olen nin hyviä aiheutaman kaigen kaista läiriöö ?! Niin kun esi mwerkiksi navigointi häiriöittä Finairile ?!

Je Rysäslän elin tasom kin on nin korgeaa,etä läkäritkin tiena 300 euro kuusa ?! Tota kai Suoma Laiset katehdii sellasta !?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe