Nyt maksetaan Naton hyökkäyksiä 2 miljardia, vain Yhdysvaltain sotiin ja käskyttämällä, mikä meni vikaan !?
Suomen uhittelu Venjän hyökkäyksellä, oli vain saada kansa Neto hyökkääjä mieliseksi !?
19
518
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi valehtelet jatkuvasti venäjän hyväksi? Ei Suomi ole mitään uhitellut vaan venäjä itse uhittelee aina muille!
- Anonyymi
Tuo vastauksesi kertoo jo paljon, mielenvikaisuudestakin !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis SINÄKÖ sanot minua mielenvikaiseksi? Tutkituta kuule sinä vaan oma pääsi! Minä vain kerroin totuuden, sinä vaan valehtelet koko ajan!
- Anonyymi
Puten lätti on menossa kivikaudelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina war today youtube
- Anonyymi
Kylä Sumen ollisi parsta ryhtyä,maksamaaan miljdreja Venjän digdaattorile,nin mikän ei mennisii vikaan ?!
- Anonyymi
Kerropas nyt minkäSumen pitäisi maksaa venjän digdaatorile?? Mitä tarkoita venäläinen?? Suomessa Suomalaiset tuota ymmärrä. Kirjoita Suomea Suomalaisille.
- Anonyymi
Ukraina war youtube
- Anonyymi
Natoon meno aiheutui pelkästään Venäjästä kun tämä hyökkäsi viattoman itsenäisen maan kimppuun. Ukrainan.
Venäjä ajoi Suomen Natoon. - Anonyymi
Vatnikit tuolta Pietarista koittaa jotain ropakantaa tänne päin
- Anonyymi
Venäläiset haisee ja venäläinen haisee ja venäjällä haisee Putte haisee ku sillä on hajurako neuvotteluissa. Sixi toi pitkäpöytä
- Anonyymi
Loskahan paskahousut oppii vastaamaan asiaan, vai onko niin arkajalkoja,sankarivainaa koulutuksessa !?
- Anonyymi
Ainoa paskahousu täällä olet sinä itse joten lopeta se sonnan suoltaminen!
- Anonyymi
Meiain mielestä Suomen oikeus pitää Venjää vihollisena,taas Venjällä ei vastavuoroisesti,kun se on rumaa !?
- Anonyymi
Venäjä itse pitää muita vihollisinaan joten mikä on ongelmasi?
- Anonyymi
Meiddän Rysien älyggyys Osa Märä ei oigein riiittä kir jooitaman kaikia pitkiä sannoja iogen,nin gun Venjä !? Muta ei se haita,koska ei meid än kir jo tuskisissa koskan ole mitän tolkua !½+ Kuitenkan !?
- Anonyymi
Kyllä Suomella pitäisi olla paremmat suhteet Venäjään.
- Anonyymi
Ei ole ja se on ihan venäjän omaa syytä!!
- Anonyymi
Suoma Laiset katehdii meittä Rysiä,kun me olen nin hyviä aiheutaman kaigen kaista läiriöö ?! Niin kun esi mwerkiksi navigointi häiriöittä Finairile ?!
Je Rysäslän elin tasom kin on nin korgeaa,etä läkäritkin tiena 300 euro kuusa ?! Tota kai Suoma Laiset katehdii sellasta !?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999